6/8 Liverpool - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 6/8 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Det er også et misvisende resultat. Det var jo slet ikke sådan, at Liverpool udspillede Barca. Liverpool havde 3 skud på mål og scorede 4 mål. Det ser man ikke særlig ofte.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 6/8 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

DeanCassady skrev:Er jeg den eneste, der er svært begejstret for Denis? Så meget flair og vilje.
Jeg er enlig ikke særlig begejstret for ham endnu. Ja han går godt med i spillet, men så er det også det. Synes ikke der kommer med noget individuelt fra ham, lidt ala Iniesta. Selvfølgeligt ikke på samme niveau, det havde jeg håbet på at han kunne. Men det kan selvfølge være at han spiller save i starten, og så prøver noget mere senere hen.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 6/8 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Meget påfaldende hvor vigtig en rolle, Busquets egentlig besidder. Når han så spiller så gudsjammerligt som i går, falder både en stor del af offensiven og defensiven ret meget fra hinanden. Selv ikke Mathieus evigt kølige overblik kunne redde os. Ellers Messis flotte frisure.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster