3/8 Leicester - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: 3/8 Leicester - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Sådan, 4-2!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 3/8 Leicester - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Det havde også været pinligt, hvis ikke vi havde slået Leicester. Selv med dette hold.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: 3/8 Leicester - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Nå. Fin 4-2 sejr. Vi sov lidt i anden halvleg. Lækre kasser af Munir.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8345
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 3/8 Leicester - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Munir gjorde det virkelig godt.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 3/8 Leicester - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Fair nok. Skidt første halvdel af anden halvleg, men det er preseason, så forventeligt at vi kegler lidt rundt. Alt i alt, så var det fint nok.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 3/8 Leicester - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Billede

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 3/8 Leicester - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Nu var det ikke helt tilfældigt at jeg nævnte Málaga. For i sidste sæson var en af de første ligakampe en hjemmekamp mod netop Málaga. Vi vandt 1-0 på et sent mål af Vermaelen. Jeg var voldsomt utilfreds med spillet og attituden, men fik på det nærmeste at vide at jeg bare skulle flette næbet, for det var jo tidligt i sæsonen og vi var ikke i form endnu. Der skulle jo bare point på kontoen indtil formen kom.

Her er sæsonen ikke engang gået i gang endnu. Vi har ikke engang spillet 200 minutters fodbold i optakten til sæsonen. Hvad med at vente med at bedømme Jérémy Mathieu, Arda Turan og Denis Suárez til sæsonen rent faktisk er begyndt og deres præstationer betyder noget? Lige nu handler det jo bare om at få minutter og kilometer i benene indtil de vigtige kampe, ikke sandt?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/8 Leicester - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Nu skrev jeg ikke noget med at Denis, Turan eller Mathieu var elendige, idioter eller andet. Jeg skrev at de ikke præsterede godt nok (de sløsede). Og det gjorde jeg, som jeg allerede har skrevet, fordi de som breddespillere helst skal gribe deres chance.

Du snakker om to vidt forskellige ting. En førsteholdskamp i starten af sæsonen og en træningkamp hvor flere breddespillere får spilletid. Så nej det handler ikke bare om at få minutter og kilometer i benene da det i malaga kampen hovedsageligt var spillere som ikke behøvede at imponere. Vi ved hvad messi kan og vi ved at han bare skal i form. Men hvad kan Denis egentlig centralt i en kamp hvor han bliver presset? Hvad kan Turan? Det er breddespilere som gerne skulle vise sig frem da det kan have betydning for deres spilletid resten af sæsonen.

Og ja jeg ved udmærket godt at preseason selvfølgelig ikke er alt afgørende men der er stadig point at vinde og derfor synes jeg det var lidt irriterende at se spillere som egentlig har noget at spille for sløse i dag. Mest fordi jeg håber at både Denis og Turan kommer til at spille en rolle.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/8 Leicester - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Stats Marlon against Leicester:
45 minutes played
1 shot
49 passes
98% pass accuracy
1 interception
2 clearances
Han spillede en rigtig fin halvleg. Det bliver spændende at se om han, udover preseason, kommer til at spille mere for førsteholdet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15021
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 3/8 Leicester - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 3/8 Leicester - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Piquénbauer skrev:
Stats Marlon against Leicester:
45 minutes played
1 shot
49 passes
98% pass accuracy
1 interception
2 clearances
Han spillede en rigtig fin halvleg. Det bliver spændende at se om han, udover preseason, kommer til at spille mere for førsteholdet.
Hvad snakker du om? 2 % fejlafleveringer - han keglede rundt

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 3/8 Leicester - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Guardiola skrev:
Piquénbauer skrev:
Stats Marlon against Leicester:
45 minutes played
1 shot
49 passes
98% pass accuracy
1 interception
2 clearances
Han spillede en rigtig fin halvleg. Det bliver spændende at se om han, udover preseason, kommer til at spille mere for førsteholdet.
Hvad snakker du om? 2 % fejlafleveringer - han keglede rundt
Dude.... Let it go. Kan se Wenner allerede har ryttet lidt op herinde.

Jeg synes kampen var ganske spændende, da man fik set diverse spillere i truppen mod de engelske mestre, der faktisk stillede med størstedelen af deres kanoner!

Synes egentlig mange af dem klarede sig virkelig godt. Nogen af vores stamspillere havde en virkelig sløj 2. halvleg. Masch og Busquets var stadig på ferie i hvert fald.

Er der i øvrigt nogen herinde som stadig tror på Arda?... Manden er en omvandrende katastrofe - bogstavelig talt - han vandrer langsomt rundt, og laver ikke meget andet end lidt alibibold og så nogle mislykkedes forsøg på at drible eller spille frem i banen. Jeg kommer aldrig til at forstå det køb. Jeg ønsker, at han skal lykkedes. Men det her er efterhånden pinligt - han er ikke et ungt talent, han er en aldrende spiller, som blev købt for sit ildhjerte og gode overblik. Ildhjertet er tydeligvis blevet parkeret i Atletico og overblikket har de tyrkiske fans velsagtens pillet fra ham.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/8 Leicester - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Enig daluigi! Det ser desværre ikke godt ud med Turan. Det er som om han gemmer sig og kun spiller på 75%. Jeg håber virkelig at vi får gang i ham men det ser svært ud lige nu.

Der var dog andre der gjorde det godt. Munir var virkelig skarp, roberto gjorde det igen godt, marlon og mathieu gjorde det fint. Så der var breddespillere som gav et godt indtryk.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 3/8 Leicester - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Synes nu ellers det var så fin en afrunding, når jeg ikke kunne finde Mathieus stats fra kampen. Men ok, der kan ikke koges mere suppe på den.

Jeg er ret enig i analysen. Jeg forstår ikke hvad det er, som går galt med Arda. Troede han ville passe super godt ind, men hans periode uden for grundet vores transferban ændrede ham. Tror jeg i hvert fald. Han virkede arbejdsom og ærgerrig i ATM, lidt Gattuso agtig - bedre teknink, men ikke helt så vild og hårdt spillende. Forstår ærlig talt ikke, hvad som er sket

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 3/8 Leicester - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Jeg tror egentlig, at Turans vildskab ville komme igen, hvis han skiftede tilbage til Atletico. Han befinder sig bare ikke i et miljø, hvor den slags stortrives. Suarez er jo også mere poleret end man så i Liverpool, hvor han var en tasmansk djævel.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster