14/2 PSG - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg vil sgu heller håbe på ligaen. CL er væk men det give os muligheden for at gå All in på ligaen og med vores program overfor Reals (som sikkert også oveni skal tænke cl) så burde vi kunne fange dem.

Jeg hænger i hvert fald mit håb på ligaen som kræver lavere topniveau men stabilitet hvilket jeg godt tror vi kan levere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

MessiPogba skrev:
Lular skrev:Altså, 4-0 på Campen er da ikke utænkeligt?:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Til alle barcafans, husk på, at der også er brug for de her tider, hvor man er 'helt nede'.

Hvis Barca vandt La liga efter la liga, CHl, efter CHL, champagnebold efter champagnebold 24/7, så ville det til sidst blive trivielt.

De über fede tider findes kun, fordi der også findes de über ikke-så-fede tider

Ying og yang.
Sender du lige fredspiben videre? Puff puff pass.
Han har ikke desto mindre en pointe. Jeg nyder det meget mere, når mit andet hold, Miami Dolphins, gør det godt. De er normalt så ringe, at jeg bliver glad ved den mindste succes.

Jeg er derimod vant til Barcas trofæer, hvorfor jeg tager det for givet. Og den der følelse af entitlement fjerner sgu lidt af glæden.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Man skal investere i kvalitets midtbanespiller samt en kvalitets højreback. Det er slet ikke slut med det her hold. Langt fra.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Kubala skrev:Man skal investere i kvalitets midtbanespiller samt en kvalitets højreback. Det er slet ikke slut med det her hold. Langt fra.
Messi 31 år
Suarez 31 år
Iniesta 33 år
Pique 30 år
Busquets 29 år

Det er reelt kun Neymar, der har stjernestøv og karrieren foran sig.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:
MessiPogba skrev:
Lular skrev:Altså, 4-0 på Campen er da ikke utænkeligt?:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Til alle barcafans, husk på, at der også er brug for de her tider, hvor man er 'helt nede'.

Hvis Barca vandt La liga efter la liga, CHl, efter CHL, champagnebold efter champagnebold 24/7, så ville det til sidst blive trivielt.

De über fede tider findes kun, fordi der også findes de über ikke-så-fede tider

Ying og yang.
Sender du lige fredspiben videre? Puff puff pass.
Han har ikke desto mindre en pointe. Jeg nyder det meget mere, når mit andet hold, Miami Dolphins, gør det godt. De er normalt så ringe, at jeg bliver glad ved den mindste succes.

Jeg er derimod vant til Barcas trofæer, hvorfor jeg tager det for givet. Og den der følelse af entitlement fjerner sgu lidt af glæden.
Det var såmænd heller ikke for at være hård eller noget. Har bare brug for noget beroligende, som han var på, for jeg bliver bare mere og mere irriteret for hver Barca kamp, jeg ser, fordi jeg blot bliver mindet om, at hellere ikke denne gang har Lucho formået at redde trådene ...
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Er så skuffet og ked af det. Det er det værste omgang fodbold jeg har set os spille nogensinde. Der skal virkelig ske et eller andet til sommer. - Store køb. Evt ny træner.
Er fuldstændig modløs.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Et skud inden for rammen i hele kampen.
Messi rørte slet ikke bolden inde i deres felt.

Ingen midtbane igen. Bussi ser gammel ud. Iniesa ligeså. Gomes og Roberto har SLET ikke niveau til sådan en kamp. Fuldstændig Overmatchet. Alba elendig. Det er Individuelt spil som LE har skabt. Ærgerligt. God kamp af Ney og Ter.

Op på hesten igen...
Billede
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vi havde brug for at få bank. Og Især i en kamp hvor der ikke var undskyldninger. Dette gør forhåbentligt at vi på den korte bane tager os sammen i ligaen hvor vi ikke behøver et enormt topniveau men i stedet stabilitet og på den lange bane får en anden træner ind til sommer.

Vi er ude af CL men det kunne være fedt hvis vi kunne få PSG til at svede lidt når de kom til Campen. Vi skal i hvert fald redde så meget ansigt som muligt (der er ikke meget når man ryger ud så tidligt).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Jeg er også all in på en ny træner, men medmindre en ny træner kan få Gomes, D. Suarez, Rafinha eller Rakitic op i niveau, så står vi til at skulle have en hel ny midtbane. Iniesta er på sine sidste kræfter. Derudover skal vi, inden for et par år, have en til at tage over for Bussi, Pique, Messi og Suarez. Jeg vil vove den påstand, at de rigtige indkøb er mere vigtig end hvem vi ansætter som træner. Hvis vi smider så mange penge efter spillere som Arda, Gomes og Paco, der, indtilvidere i hvert fald, ikke har været den store succes, så kommer vi ikke i betragtning til at vinde de store titler de næste mange år.

Forhåbentlig kan der også komme nogle unge kometer frem fra B-holdet.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Jeg forstår bare ikke at vi skal have de her kampe, hvor vi bare bliver kvast. Kampe som mod Bayern, AC Milan og nu mod PSG. Hvis vi så bare taber lidt og spiller jævnt. I de her kampe møder vi simpelthen ikke op og taber voldsomt. RM har ikke samme problem. De har altid et bundniveau, som gør at de trods alt ikke taber voldsomt.

Forfærdelig kamp. Det er mærkeligt når man ser navne som Messi, Iniesta, Pique etc. De er jo verdens bedste. Men hvordan helvede taber man så på den måde?? Det er et attitudeproblem. Vi er simpelthen er helt andet sted mentalt end PSG. De ville det KLART mere. Hatten af til dem.

Det var CL for i år. Vi ligger også langt bagud i ligaen. Vi kommer kun til at vinde CdR i år. Sørgeligt når man kigger på hvilket hold vi har. Lucho forlader os sikkert til sommer. Fred være med det. Han har givet det han kunne. Tak for alt. Spørgsmålet er bare hvem der skal være træner istedet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Visca el Barca

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Luis Enrique: "We were clearly second best to PSG" #UCL https://t.co/6jaq1AfpsV
Second best!
Itssomething.jpg
Giv mig min sko tilbage, røv!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af emo »

klogfyr skrev:Jeg er også all in på en ny træner, men medmindre en ny træner kan få Gomes, D. Suarez, Rafinha eller Rakitic op i niveau, så står vi til at skulle have en hel ny midtbane. Iniesta er på sine sidste kræfter. Derudover skal vi, inden for et par år, have en til at tage over for Bussi, Pique, Messi og Suarez. Jeg vil vove den påstand, at de rigtige indkøb er mere vigtig end hvem vi ansætter som træner. Hvis vi smider så mange penge efter spillere som Arda, Gomes og Paco, der, indtilvidere i hvert fald, ikke har været den store succes, så kommer vi ikke i betragtning til at vinde de store titler de næste mange år.

Forhåbentlig kan der også komme nogle unge kometer frem fra B-holdet.
This! Vi har fejlkøbt gang på gang på gang. Det er vel kun Lui de seneste par sæsoner der er noget værd og har styrket holdet. Alle andre er fyld og mange af dem tyndt fyld.
Allez...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Bager skrev: I de her kampe møder vi simpelthen ikke op og taber voldsomt. RM har ikke samme problem. De har altid et bundniveau, som gør at de trods alt ikke taber...

Arrrhhh, lad os lige kalde en spade for en spade
Of the top of my head, Dortmund og Lewan begs to differ to your point there.

Oh oh og Wolfburg..


Nå ja, og de der Alconcorde eller hva de hedder...

Hmmm
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Kulminationen på flere måneders dårligt spil. Det kunne ligeså godt have været sket mod Atletico men der var vi heldige.

drømmefodbold
Indlæg: 113
Tilmeldt: lør aug 20, 2011 4:37 pm
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af drømmefodbold »

Er spændt på hvad det betyder for Messi og eventuelt Neymar den dårlige udvikling vi har gang i. Jeg kan fint forstå hvis Messi til sommer hopper til PSG eller City og får et hold der er bygget korrekt op om ham, og Neymar kunne vel også blive fristet for ikke at skulle spilde år uden vished om man bliver stærk nok igen.

Det koster samtidig en del penge i klubkassen dette tidlige exit.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster