30/11 Hércules - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 30/11 Hércules - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:
Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:Nu må du simpelthen stoppe med dit hate. Det er da helt på plads at han går ud og forsvarer en af sine spillere. Hvad skulle han ellers gøre? Hænge ham ud offentligt?

Det kører ikke for Paco og det ved medierne som stiller spørgsmål om ham konstant. At lucho går ud og prøver at give ham lidt ro er helt på sin plads.
Har du læst artiklen? Jeg opponerer mod at han netop IKKE støtter spilleren i sin udtalelse.
Har du fulgt med? Han bliver spurgt til Paco ved hvert eneste pressemøde og har støttet ham hver gang. Det er kun forståeligt at han forsøger at skabe lidt ro ved ikke konstant at snakke om ham.
Han burde have sagt, at han har en klar plan for Paco og at de sammen arbejder hver dag på at gøre ham bedre.
Istedet siger han at han ikke ved hvornår han kommer i aktion igen, og at det er latterligt at de vil tale om det... endda med irriteret tonelejer som da på INGEN måde giver ro på!?... En frustreret træner på pressemøder giver sjældent ro nogen som helst steder!.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/11 Hércules - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Nu sagde han f.eks. også:
Luis Enrique: "What would be good for Paco is for him to be able to grow with the few minutes he gets, not necessarily score."
Lucho er blevet spurgt til Paco igen og igen. Det er kun forståeligt at han prøver at få manet lidt til ro. Der er alt for meget snak om en udskifter i forhold til hvad denne egentlig betyder for holdet.

Og hvis du havde bare en ide om hvordan Lucho er på pressemøder generelt så ville du vide at han er kort for hovedet og altid har været det. Der er et anstrengt forhold mellem ham og pressen. Og det har der været fra starten.
Senest rettet af Piquénbauer ons nov 30, 2016 1:21 pm, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 30/11 Hércules - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Når man læser hvad valenciafans skriver om paco så det ellers hans evne til at gå med i spillet der bliver fremhævet.

Det er bare en ekstremt krævende opgave at komme ind på barcas hold. Som du skriver så kommer man hurtigt til at se skidt ud. Jeg tror dog godt at han kan komme til at gøre et godt stykke arbejde. Han skal dog arbejde hårdere og så få sparket den ind når chancerne er der. Det ville også være godt for ham at få lidt selvtillid.
Han var også en vigtig brik i Valencia, når jeg så deres kampe. Han virkede dog som typen der blev fodret ift. at skabe noget selv.

Pacos stats i hans sidste sæson i Valencia:
2,3 skud per 90. min
0,3 succesfulde driblinger per 90. min
12,9 succesfulde afleveringer per 90. min
1,2 key passes per 90. min

Suarez' stats i hans sidste sæson i Liverpool:
5,5 skud per 90. min
2,8 succesfulde driblinger per 90. min
28,8 succesfulde afleveringer per 90. min
2,7 key passes per 90. min

De er tydeligvis to helt forskellige typer, når det kommer til at tage del i spillet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/11 Hércules - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det er svært at sige udfra det der. Stjernestatus, spillestil med mere spiller også ind. Suarez spillede f.eks. en del på kanten i liverpool.

Jeg er fint klar over at Suarez er 10 gange bedre en Paco på stort set alle niveauer. Jeg ser dog ikke Pacos evner med bolden som det største problem for ham men mere at han indtil videre ikke har arbejdet hårdt nok (han har været for stilstående). Og det kan ligeså godt være noget han skal vænne sig til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 30/11 Hércules - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Det skal dog siges, at jeg synes Paco var et fint køb for 30€ mio. Det var en god pris for et angrebstalent, der oveni købet var en nøglespiller hos Valencia. Han er samtidig forholdsvis ung, hvorfor der er mulighed for udvikling.

Jeg er bare blevet lidt overrasket over hans evne til at deltage i spillet. Han virker fuldstændig malplaceret i vores angreb.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 30/11 Hércules - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:Nu sagde han f.eks. også:
Luis Enrique: "What would be good for Paco is for him to be able to grow with the few minutes he gets, not necessarily score."
Lucho er blevet spurgt til Paco igen og igen. Det er kun forståeligt at han prøver at få manet lidt til ro. Der er alt for meget snak om en udskifter i forhold til hvad denne egentlig betyder for holdet.

Og hvis du havde bare en ide om hvordan Lucho er på pressemøder generelt så ville du vide at han er kort for hovedet og altid har været det. Der er et anstrengt forhold mellem ham og pressen. Og det har der været fra starten.
Men giver det ro at han opfører sig sådan?... Nej. Så det er jo lodret forkert, at rose manden for at skabe ro i den her situation.

Købet af Paco er endnu for tidligt at vurdere. Men han er markant ringere end hvad vi hidtil har set nytilkomne være - og vi oplever mange, som kræver tilvænningstid... dog er det voldsomt at opleve en angriber i Barca ikke røre bolden i 27 minutter i streg!!... Foruroligende.

Håber han kommer i gang i aften.
Forumlegende

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 30/11 Hércules - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Ivan Buigues (Hercules GK) : "I am a Madridista and wants to tire out Barca before the Clasico!" [@PhilKitro]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 30/11 Hércules - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

kklaus skrev:
Ivan Buigues (Hercules GK) : "I am a Madridista and wants to tire out Barca before the Clasico!" [@PhilKitro]
Super - så han lader os bombe kasser indtil vi bliver udmattet eller hvad?
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/11 Hércules - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:Nu sagde han f.eks. også:
Luis Enrique: "What would be good for Paco is for him to be able to grow with the few minutes he gets, not necessarily score."
Lucho er blevet spurgt til Paco igen og igen. Det er kun forståeligt at han prøver at få manet lidt til ro. Der er alt for meget snak om en udskifter i forhold til hvad denne egentlig betyder for holdet.

Og hvis du havde bare en ide om hvordan Lucho er på pressemøder generelt så ville du vide at han er kort for hovedet og altid har været det. Der er et anstrengt forhold mellem ham og pressen. Og det har der været fra starten.
Men giver det ro at han opfører sig sådan?... Nej. Så det er jo lodret forkert, at rose manden for at skabe ro i den her situation.

Købet af Paco er endnu for tidligt at vurdere. Men han er markant ringere end hvad vi hidtil har set nytilkomne være - og vi oplever mange, som kræver tilvænningstid... dog er det voldsomt at opleve en angriber i Barca ikke røre bolden i 27 minutter i streg!!... Foruroligende.

Håber han kommer i gang i aften.
Det ved du vitterligt intet om. Du skriver at Lucho virkede irriteret (som om det var noget nyt) hvortil jeg forklarede dig at det gør han stort set altid når han snakker med pressen. Og ellers så forsøger han at fjerne fokus fra Paco som indtil videre har fået alt for meget opmærksomhed fra pressen. Det mener jeg sagtens kan skabe lidt ro omkring en spiller der har fået en del bank.

Omkring at han er "markant ringere" end hvad vi tidligere har set ved jeg ikke om er rigtigt. Der har efterhånden været en del spillere der har gjort det skidt når de kom til klubben.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 30/11 Hércules - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Daluigi skrev:
kklaus skrev:
Ivan Buigues (Hercules GK) : "I am a Madridista and wants to tire out Barca before the Clasico!" [@PhilKitro]
Super - så han lader os bombe kasser indtil vi bliver udmattet eller hvad?
Ja, det må være noget i den stil. På den måde tvinger han også vores spillere til at løbe hele vejen retur til egen banehalvdel.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 30/11 Hércules - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:
Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:Nu sagde han f.eks. også:
Luis Enrique: "What would be good for Paco is for him to be able to grow with the few minutes he gets, not necessarily score."
Lucho er blevet spurgt til Paco igen og igen. Det er kun forståeligt at han prøver at få manet lidt til ro. Der er alt for meget snak om en udskifter i forhold til hvad denne egentlig betyder for holdet.

Og hvis du havde bare en ide om hvordan Lucho er på pressemøder generelt så ville du vide at han er kort for hovedet og altid har været det. Der er et anstrengt forhold mellem ham og pressen. Og det har der været fra starten.
Men giver det ro at han opfører sig sådan?... Nej. Så det er jo lodret forkert, at rose manden for at skabe ro i den her situation.

Købet af Paco er endnu for tidligt at vurdere. Men han er markant ringere end hvad vi hidtil har set nytilkomne være - og vi oplever mange, som kræver tilvænningstid... dog er det voldsomt at opleve en angriber i Barca ikke røre bolden i 27 minutter i streg!!... Foruroligende.

Håber han kommer i gang i aften.
Det ved du vitterligt intet om. Du skriver at Lucho virkede irriteret (som om det var noget nyt) hvortil jeg forklarede dig at det gør han stort set altid når han snakker med pressen. Og ellers så forsøger han at fjerne fokus fra Paco som indtil videre har fået alt for meget opmærksomhed fra pressen. Det mener jeg sagtens kan skabe lidt ro omkring en spiller der har fået en del bank.

Omkring at han er "markant ringere" end hvad vi tidligere har set ved jeg ikke om er rigtigt. Der har efterhånden været en del spillere der har gjort det skidt når de kom til klubben.
27 minutter Piquenbauer. 27!
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/11 Hércules - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det var skidt. Og det var præcist det jeg skrev med at jeg ikke ser ham løbe nok. Han er alt for stilstående og når det er tilfældet så kommer han ikke til bolden.

Han skal oppe sit niveau gevaldigt. Men det betyder stadig ikke at han skal omtales som "elendige paco" eller hvad det var der blevet skrevet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 30/11 Hércules - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Det er nærmest mere Suarez der skal ind og få sig en god oplevelse, og måske lave et mål eller to. Måske både ham og Paco skal starte inde.

Håber sgu ikke der bliver det store med denne her kamp, vind og videre.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 30/11 Hércules - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Der er retur, ikke?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 30/11 Hércules - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Skydefinten skrev:Der er retur, ikke?
Hver gang jeg læser ordet 'retur' får jeg lyst til at gense Mick Øgendahls show Undskyld :grin:

Og svaret på dit spørgsmål er forresten ja.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster