20/4 Deportivo - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20611
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1109 gange

Re: 20/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

JonasV skrev:Hvad skal man snart skrive? 3 point. Pretty please.
Ha', optimist. Ej. Håber virkelig også bare på 3 point, forlanger intet andet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vi har ikke tabt i de sidste 4 besøg på riazor og vi har scoret minimum 3 kasser (3,4,5,4). Jeg tror på det og især fordi depor mangler spillere i forsvaret!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 20/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Lige nu handler det om at vinde, så det er lidt ligegyldigt, hvordan man spiller, men man skal bare vinde de resterende kampe. Til næste sæson skal Luis Enrique begynde at arbejde med spillet og samtidig må han gerne putte ekstra på mht. systemet.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1697
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: 20/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Barcaholic »

IGEN en kamp jeg ikke kan se. :sørgelig:
Selvfølgelig vinder vi denne kamp, hvor langt skal vi egentligt tilbage hvor vi har tabt 4 liga kampe i træk?
Alle ved at det er NU det gælder, ikke flere pointtab. Så jeg tror vi snupper en 4-1 sejr og så kommer vi lidt væk fra den "krise" snak der lidt går rundt.
Messi fik sit mål nr. 500, så nu er den milepæl væk, tid til at bombe igen.:)

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 20/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Ingen forventninger herfra.

En sejr ville da lune.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 20/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Enten vinder vi ligaen, eller også gør vi ikke.

Mark my words.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 20/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Er det virkeligt rigtigt, at LE ikke har brugt alle 3 udskiftninger i nogen af sæsonens 28 kampe hidtil??

Luis Enrique didn't make any substitutions in 3 games this season. He never used all 3 substitutions in 28 games this season [sport]
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 20/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af puyol83 »

Vi har vel spillet mere end 28 kampe hidtil, men det er da stadigvæk en sjat kampe:-)
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 20/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Luis Enrique: "Bartra? His situation is less than desirable for any player, but I can only talk wonders about his professionalism."
Luis Enrique: "I have full confidence in Bartra, it's worthy of praise that he's never given up hope. He deserves this chance."
Luis Enrique: "Marc has trained like a starter all season, now he gets his chance, he has to believe in himself."
Lyder til at Bartra erstatter Pique i startopstillingen.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 20/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Det er nogle underlige udtalelser af Luis Enrique. Han mener, at Bartras situation er less than desirable, og at han kun har gode ting at sige om Bartras professionalisme, men hvorfor har han ikke givet ham mere spilletid så? Han var virkelig god sidste sæson.

Desuden siger han følgende:
Marc has trained like a starter all season, now he gets his chance, he has to believe in himself."
Det er altså ikke træning, der gør, at han ikke starter, men noget andet. Der kan være tre ting, lige her på stående fod, som jeg kan komme i tanke om.

1. Han hentede Mathieu og han skulle selvfølgelig spille, for ellers ville det falde tilbage på ham og trænerstaben(især fordi, man gav efter min mening for mange penge for en aldrende forsvarsspiller).

2. Han er mere forsigtig med spilletid til unge spillere, når det gælder forsvaret, modsat andre positioner

3. Måske det sidste i det ovenfor citat: "He has to believe in himself." Tror Bartra ikke på sig selv? Det virker bare ikke sådan, hvis jeg skal være ærlig.

Jeg synes, at det er nogle underlige udtalelser.

PuyolErGud
Indlæg: 10727
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 20/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Med "trænet som en starter" mener han måske bare, at han har givet sig selv 110 % procent, og ikke været demotiveret selvom spilletiden ikke har været stor, og at det derfor ikke er andre grunde der ligger bag. Forhåbentlig starter han inde i aften, og så må han vise hvad han kan.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 20/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Men så falder vel noget af det der, "han giver sig ikke fuldt ud til træning", lidt til jorden.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 20/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

PuyolErGud skrev:Med "trænet som en starter" mener han måske bare, at han har givet sig selv 110 % procent, og ikke været demotiveret selvom spilletiden ikke har været stor, og at det derfor ikke er andre grunde der ligger bag. Forhåbentlig starter han inde i aften, og så må han vise hvad han kan.
Håber ikke han starter inde i aften.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 20/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Blaugrana92 skrev:
PuyolErGud skrev:Med "trænet som en starter" mener han måske bare, at han har givet sig selv 110 % procent, og ikke været demotiveret selvom spilletiden ikke har været stor, og at det derfor ikke er andre grunde der ligger bag. Forhåbentlig starter han inde i aften, og så må han vise hvad han kan.
Håber ikke han starter inde i aften.

:lol: :lol:

PuyolErGud
Indlæg: 10727
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 20/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Blaugrana92 skrev:
PuyolErGud skrev:Med "trænet som en starter" mener han måske bare, at han har givet sig selv 110 % procent, og ikke været demotiveret selvom spilletiden ikke har været stor, og at det derfor ikke er andre grunde der ligger bag. Forhåbentlig starter han inde i aften, og så må han vise hvad han kan.
Håber ikke han starter inde i aften.
De der med hvilken dag det er, kan fandme også være svært nogle gange! Men altså, han skal starte inde i aften, når jeg spiller med ham i min karriere i FIFA!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster