17/4 FC Barcelona - Valencia

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

FCBarcelonaChr skrev:
Kubala skrev:Jeg har på fornemmelse, at Real løber med ligaen og muligvis også CL. De startede skidt, men ender med at løbe med det hele; lidt ligesom Barca sidste sæson. Kan de minimere forsvarsfejlene, så tror jeg, at de løber med det hele.
Det er jeg sgu også bange for. Håber dog at Pep kan sætte en stopper for dem, såfremt at de mødes i finalen.
Peps Bayern skal være i fuld kontrol, for Real vil ligge på lur, hvis altså de møder hinanden i finalen.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kubala skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Kubala skrev:Jeg har på fornemmelse, at Real løber med ligaen og muligvis også CL. De startede skidt, men ender med at løbe med det hele; lidt ligesom Barca sidste sæson. Kan de minimere forsvarsfejlene, så tror jeg, at de løber med det hele.
Det er jeg sgu også bange for. Håber dog at Pep kan sætte en stopper for dem, såfremt at de mødes i finalen.
Peps Bayern skal være i fuld kontrol, for Real vil ligge på lur, hvis altså de møder hinanden i finalen.
Ja de skal fandeme passe på. Real er giftige, når de ikke skal skabe kampen.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

FCBarcelonaChr skrev:
Kubala skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Kubala skrev:Jeg har på fornemmelse, at Real løber med ligaen og muligvis også CL. De startede skidt, men ender med at løbe med det hele; lidt ligesom Barca sidste sæson. Kan de minimere forsvarsfejlene, så tror jeg, at de løber med det hele.
Det er jeg sgu også bange for. Håber dog at Pep kan sætte en stopper for dem, såfremt at de mødes i finalen.
Peps Bayern skal være i fuld kontrol, for Real vil ligge på lur, hvis altså de møder hinanden i finalen.
Ja de skal fandeme passe på. Real er giftige, når de ikke skal skabe kampen.
Jep. Atleti ville passe Real bedre, men jeg kunne godt forestille mig, at de(Atleti) lige pludseligt dummer sig, ligesom sidste gang, hvor luften røg af ballonen. Rammer Peps Bayern formen her tilslut, så tror jeg på, at de kan vinde CL, men de skal også virkelig ramme formen, for deres seneste kampe i CL har været rimelig dårlige. Boateng skulle vende tilbage fra skaden her d. 25 april, så ham skal de få i gang til slutspurten.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kubala skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Kubala skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Kubala skrev:Jeg har på fornemmelse, at Real løber med ligaen og muligvis også CL. De startede skidt, men ender med at løbe med det hele; lidt ligesom Barca sidste sæson. Kan de minimere forsvarsfejlene, så tror jeg, at de løber med det hele.
Det er jeg sgu også bange for. Håber dog at Pep kan sætte en stopper for dem, såfremt at de mødes i finalen.
Peps Bayern skal være i fuld kontrol, for Real vil ligge på lur, hvis altså de møder hinanden i finalen.
Ja de skal fandeme passe på. Real er giftige, når de ikke skal skabe kampen.
Jep. Atleti ville passe Real bedre, men jeg kunne godt forestille mig, at de(Atleti) lige pludseligt dummer sig, ligesom sidste gang, hvor luften røg af ballonen. Rammer Peps Bayern formen her tilslut, så tror jeg på, at de kan vinde CL, men de skal også virkelig ramme formen, for deres seneste kampe i CL har været rimelig dårlige. Boateng skulle vende tilbage fra skaden her d. 25 april, så ham skal de få i gang til slutspurten.
Enig med Atletico. Voldsomt kollaps i finalen for to år siden. 1-0, Real i deres hule hånd og så udligner Ramos...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af A$AP »

phpBB [video]


0:16 Han ville jo bare sige tak for kampen med det klap, sikke dog en opførsel af Valencia spillerne.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ha', havde slet ikke set episoden, den lød meget værre end den var. Undskyld, Neymar. Han skulle dog til gengæld have sagt nogen ret grimme ting. Noget med at Valencia-spillerne skulle holde kæft, da han tjener 10 gange så meget som dem.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Arh, det ligner jo frustrations klap. Man kunne også fornemme på Neymar, at han var frustreret. Det kørte slet ikke for ham i går, hvilket det stort set ikke har gjort her i 2016.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af A$AP »

Ja, det var helt klart også et frustrations klap, ligesom hans episode mod Columbia. Han havde virkelig også grund til at være frustreret, udover at det ikke kørte for ham, så blev han sparket og slået ved hver eneste given mulighed af deres spillere, mere end nogen anden. Jeg synes ikke at Neymar vær den dårligste for os igår, der var spillere der spillede meget dårligere, som Suarez, Rakitic og Roberto. Det er patetisk at så mange gerne vil have Neymar solgt, som jeg læste igår på de sociale medier.

kklaus
Indlæg: 9726
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af kklaus »

Gary Lineker ‏@GaryLineker
I suppose if either Barcelona or Leicester were to collapse on the home stretch, it was always more likely to be Barça.
:glad: :| :sad:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

A$AP skrev:Ja, det var helt klart også et frustrations klap, ligesom hans episode mod Columbia. Han havde virkelig også grund til at være frustreret, udover at det ikke kørte for ham, så blev han sparket og slået ved hver eneste given mulighed af deres spillere, mere end nogen anden. Jeg synes ikke at Neymar vær den dårligste for os igår, der var spillere der spillede meget dårligere, som Suarez, Rakitic og Roberto. Det er patetisk at så mange gerne vil have Neymar solgt, som jeg læste igår på de sociale medier.
Der er vel forhåbentligt ingen der vil have Ney solgt? Det ville være direkte idiotisk. Barca fanbase er sgu egentlig lidt fjollet til tider... Modgang og så skal alt ændre - træneren fyres, spillerne sælges og nye hentes bla bla bla. Man kan åbenbart ikke rigtigt optjene nok kredit til at man kan overleve en krise. Altså hvis det stod til fansene.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Han skal ikke lange ud efter modstanderens spillere efter kampen, uanset om, han bliver provokeret eller ej. Det er desværre vilkårene. Han spillede ikke godt. Der kom intet fra ham og han var for sløv. Han skal selvfølgelig ikke sælges, det ville være for absolut. Det samme skal Alba heller ikke.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Man overdramatiserer alt for meget, hvilket er naturligt, når der er følelser på spil, men det er ledelsen og trænerstaben, der tager slutninger i sidste ende, og heldigvis for det. Hvis det stod til visse fans, så skulle stor dele af holdet skiftes ud, hvilket ville være katastrofalt. Der skal hentes nogle spillere, men heller ikke for mange. Desuden håber jeg lidt, at Luis Enrique giver flere af de unge spillere fra akademiet chancen i næste sæson.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe ja det er positivt at det er ledelsen der tager beslutningerne og ikke fansene. Lucho og truppen skal nok være der i næste sæson medmindre Lucho siger ja til jobbet som landstræner.

Vi skal have købt en cb, en vb, en angriber samt denis suarez og så ser truppen imo rigtig fin ud. Omkring spillere fra la masia så ved jeg ikke helt hvem man skal tage op. Har ikke fulgt så meget med men tarin skulle vidst have gjort det godt i forsvaret. Samper har jeg det svært med - han er virkelig langsom.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Man burde give nogle af de unge chancen. Det er foruroligende, at der intet kommer fra akademiet og samtidig køber man aldrende spillere. Det er fint, at man køber nogle spillere, der er op i årene, men så skal man også supplere fra egne rækker. Der kunne hentes to-tre spillere op fra akademiet og være en del af førsteholdet, ikke sådan at de fik en hulens masse kampe, men minutter her og der. Man skal teste dem på et tidspunkt.

Ledelsen tager ikke altid gode beslutninger, og den her ledelsen har til tider været virkelig langt ude, men det er trods alt bedre, at de tager slutninger i sidste ende, end visse fans.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Jamen hvem? Man kan jo ikke bare tage nogle op hvis de ikke er gode nok. Og det skal lige med at der faktisk er rigtig mange b-spillere som der har trænet med førsteholdet under Lucho. Så man tester dem faktisk.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster