13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

FCBarcelonaChr skrev:Han ligner heller ikke en der kan give sig fuldt ud. En skade ville forklare en del.
Ja men hvor ville det dog pisse mig af hvis han tog til fucking sydamerika og spillede 2 sindssygt hårde kampe med en skade. Og det lige inden at vi gik ind i den klart vigtigste periode i sæsonen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Han ligner heller ikke en der kan give sig fuldt ud. En skade ville forklare en del.
Ja men hvor ville det dog pisse mig af hvis han tog til fucking sydamerika og spillede 2 sindssygt hårde kampe med en skade. Og det lige inden at vi gik ind i den klart vigtigste periode i sæsonen.
Svær situation for ham. Hvis han ikke tog afsted ville hans landsmænd korsfæste ham. Nu tog han afsted og så er det os der korsfæster ham. Jeg har ofte haft lyst til at være Messi, men jeg har også rigtig ofte slet ikke lyst til at være Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Han ligner heller ikke en der kan give sig fuldt ud. En skade ville forklare en del.
Ja men hvor ville det dog pisse mig af hvis han tog til fucking sydamerika og spillede 2 sindssygt hårde kampe med en skade. Og det lige inden at vi gik ind i den klart vigtigste periode i sæsonen.
Svær situation for ham. Hvis han ikke tog afsted ville hans landsmænd korsfæste ham. Nu tog han afsted og så er det os der korsfæster ham. Jeg har ofte haft lyst til at være Messi, men jeg har også rigtig ofte slet ikke lyst til at være Messi.
Det har du helt sikkert en pointe i og jeg udtaler mig jo også mest som barcafan. Kan sagtens forstå hvorfor han brug for at "please" sine landsmænd men det ville bare være så dumt hvis det var sandt. For han har jo ikke været den samme siden han kom hjem og han var flyvende inden han tog afsted.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9726
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Guardiola skrev:Nåh, men alle sejl ind på La Liga. Alle børnene troede vi vandt Champions League. Men det gjorde vi ikke. Godnat.
Skod joke.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

kklaus skrev:
Guardiola skrev:Nåh, men alle sejl ind på La Liga. Alle børnene troede vi vandt Champions League. Men det gjorde vi ikke. Godnat.
Skod joke.
Enig. Nogen burde banne Guardiola i et par dage.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Jeg sagde faktisk, at Luis Enrique ville blive testet i sin anden sæson, noget der sker nu, selvom det har ladet vente på sig. Nu skal han så vise, at han kan håndtere presset og fremad også, hvis han skal fortsætte med at være træner for Barca. Han overraskede sidste sæson, da det hele var nyt, men nu begynder holdene at kunne forstå mønstrene. Det er selvfølgelig ikke unaturligt, og jeg er heller ikke et orakel, men det er vel meget normalt, at man skal justere hele tiden i moderne fodbold; det er en kendsgerning efterhåden, da teknologien giver holdene en masse muligheder nu til dags. Desuden skal man forny holdet(skifte lidt ud og tilføje enkelte spillere, som kunne gøre den ekstra forskel) og motivere dem sæson efter sæson.

kklaus
Indlæg: 9726
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Fritte skrev:
klogfyr skrev:lol Messi løb 2,5 km mere end Ter Stegen i løbet af kampen.
Det er simpelthen frygteligt. :eek:
Det handler ikke nødvendigvis om at løbe meget, men om at løbe rigtigt. Problemet er så, at Messi i øjeblikket ikke gør nogle af delene.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20524
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1093 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

kklaus skrev:
Fritte skrev:
klogfyr skrev:lol Messi løb 2,5 km mere end Ter Stegen i løbet af kampen.
Det er simpelthen frygteligt. :eek:
Det handler ikke nødvendigvis om at løbe meget, men om at løbe rigtigt. Problemet er så, at Messi i øjeblikket ikke gør nogle af delene.
:lol: Sørgeligt, men sandt..

Nu skal der fuld fokus på at få det mesterskab i hus, samt Copa'en. Og så må Pep meget gerne lige vinde Champions League.

kklaus
Indlæg: 9726
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Piquénbauer skrev:Ok der går nu rygter om at messi har spillet med en skade i længere tid. Og nu er der pludselig noget med dårligt hjerte. WTF?!
Det lyder lidt som med Ronaldo og hans knæproblemer; en undskyldning for- lad os sige "mindre gode" præstationer.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Det med løbene er lidt fjollet, synes jeg, for Messi har utallige gange løbet meget lidt og nogle gange sikkert de samme km. som i aften, men stadig været udslagsgivende. Holdene har på det seneste også været gode til at dæmme op for Messi, og når der så heller ikke er harmoni over hele linjen, så bliver det vanskeligt. Tingene kører ikke og det smitter også af på Messi, hvilket er naturligt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

kklaus skrev:
Piquénbauer skrev:Ok der går nu rygter om at messi har spillet med en skade i længere tid. Og nu er der pludselig noget med dårligt hjerte. WTF?!
Det lyder lidt som med Ronaldo og hans knæproblemer; en undskyldning for- lad os sige "mindre gode" præstationer.
Ikke helt da de kommer fra COPE som er et madrid-medie. De ville ikke have en grund til at forsvare Messi. Men ja det kan da sagtens tænkes at Messis følge har spredt lidt rygter for at tage en smule af den kritik som han retfærdigt vil få.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Det med løbene er lidt fjollet, synes jeg, for Messi har utallige gange løbet meget lidt og nogle gange sikkert de samme km. som i aften, men stadig været udslagsgivende. Holdene har på det seneste også været gode til at dæmme op for Messi, og når der så heller ikke er harmoni over hele linjen, så bliver det vanskeligt. Tingene kører ikke og det smitter også af på Messi, hvilket er naturligt.
Så du synes det er for meget at kræve at Messi viser lidt vilje og gejst når det ikke kører? Jeg er helt med på at han skal løbe som han vil når spillet er der men når der virkelig ikke er noget der kører for ham så ville de klæde ham at vise bare lidt interesse.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1197 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Efter en sådan kamp er vi alle dybt frustrerede og skyder til højre og venstre for at finde en forklaring. Lucho har fejlet. Messi er sløv og langt fra fordums styrke osv. Måske er vores kommentarer affødt af, hvor priviligerede vi har været med et fantastisk Barca hold og titler i en lind strøm. Tænker nogen gange, at det må være sjovt at være fan af de mindre hold. Der kan en sejr over fx Barca eller Real Madrid redde en hel sæson. For os er det nærmest en katastrofe, hvis vi ikke vinder (stort) set alle titler. Ville det virkeligt vær sjovt - blot for eksemplets skyld - hvis vi 10 år i træk vandt alle titler? Tror at glæden bliver så meget større, når vi har haft en nedtur og rejser os igen.

Jeg synes da, at det er forfriskende at fodbold (heldigvis) er uforudsigeligt - hvem sagde PL i år? - det er en del af charmen. Jeg synes, at det bliver utroligt interessant og spændende at følge de sidste runder i La Liga - der måske er med til at give lidt mere stemning på Camp Nou. Det ville være fedt. Nedturen får mig bare til at være endnu mere glødende Barca fan og påskønne, hvor forvænte vi er.
Senest rettet af FCBSOCI tors apr 14, 2016 12:50 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20524
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1093 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

FCBSOCI skrev:Efter en sådan kamp er vi alle dybt frustrerede og skyder til højre og venstre for at finde en forklaring. Lucho har fejlet. Messi er sløv og langt fra fordums styrke osv. Måske er vores kommentarer affødt af, hvor priviligerede vi har været med et fantastisk Barca hold og titler i en lind strøm. Tænker nogen gange, at det må være sjovt at være fan af de mindre hold. Der kan en sejr og fx Barca eller Real Madrid redde en hel sæson. For os er det nærmest en katastrofe, hvis vi ikke vinder (stort) set alle titler. Ville det virkeligt vær sjovt - blot for eksemplets skyld - hvis vi 10 år i træk vandt alle titler? Tror at glæden bliver så meget større, når vi har haft en nedtur og rejser os igen.

Jeg synes da, at det er forfriskende at fodbold (heldigvis) er uforudsigeligt - hvem sagde PL i år? - det er en del af charmen. Jeg synes, at det bliver utroligt interessant og spændende at følge de sidste runder i La Liga - der måske er med til at give lidt mere stemning på Camp Nou. Det ville være fedt. Nedturen får mig bare til at være endnu mere glødende Barca fan og påskønne, hvor forvænte vi er.
Kunne ikke være enig.

Godnat herfra.

Visca el Barça!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Det med løbene er lidt fjollet, synes jeg, for Messi har utallige gange løbet meget lidt og nogle gange sikkert de samme km. som i aften, men stadig været udslagsgivende. Holdene har på det seneste også været gode til at dæmme op for Messi, og når der så heller ikke er harmoni over hele linjen, så bliver det vanskeligt. Tingene kører ikke og det smitter også af på Messi, hvilket er naturligt.
Så du synes det er for meget at kræve at Messi viser lidt vilje og gejst når det ikke kører? Jeg er helt med på at han skal løbe som han vil når spillet er der men når der virkelig ikke er noget der kører for ham så ville de klæde ham at vise bare lidt interesse.
Jeg synes, at han viser interesse, men disse perioder forekommer, især når der er flere led, som ikke fungerer optimalt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster