9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Kan godt leve med uafgjort. Vores program ser fint ud efter kampen og vi vil stadig have 2 pointtab i hånden. Og det kræver at atm og real vinder alle deres kampe hvilket jeg ikke tror de gør.

Men med det sagt så tror jeg sgu vi vinder!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Irriterende at være i en situation, hvor man er nødt til at holde med Espanyol, i denne spillerunde.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Misser kampen.
Gerne 3 point i banken. Men 1 er vel mere tænkeligt.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Vi vinder.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Dahl »

FCBarcelonaChr skrev:
JonasV skrev:Det sted er forhekset. Mindes at vi smed en 2-0 føring for nogle sæsoner siden. Men ok, det har vi selvfølgelig også gjort et par gange i denne sæson allerede.
Ak ja.. Den kamp husker jeg alt for godt. Mener at *Thiago scorede det ene af målene.

*Det var så Xavi. Men en midtbanespiller, det var det. Og Tapas scorede også.
Synes jeg husker, at David Villa lavede en kæmpe brøler? Smed vi i øvrigt ikke også en 2-0 føring dengang Vilanova var træner? Foran 2-0, men vi endte med at tabe 3-2?

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

De seneste fem:

Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Det skærer altid lidt i hjertet, når der dukker et billede af Tito op i ny og næ. Og hvor ser Pep dog ung ud på det første billede!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Vildt. 1 point ud af 15 i de sidste 5 opgør. Håber de har haft en mental coach på i denne uges træning.

Pure love ved dagens træning.(Jeg vil også holde om ham).
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

FCBSOCI
Indlæg: 2473
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1201 gange
Blevet takket: 536 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Det er super ærgerligt, at vi i de to seneste kampe kun har fået 1 point, skønt vi var foran med henholdsvis 1-0 og 2-0.
Vi har stadig et solidt forspring, men ikke stort nok til at vi for alvor kan spare på de bærende kræfter til slutspurten.
På den måde kan pointtabene vise sig at blive meget dyre.

Tror stadig at vi vinder La Liga, mens vi vel i CL ikke har mere end omkring 60%'s chance for at komme i semien.

!Visca el Barca!
Senest rettet af FCBSOCI fre apr 08, 2016 7:19 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

FCBSOCI skrev:Det er super ærgerligt, at vi i de to seneste kampe kun har fået 1 point, skønt vi var foran med henholdsvis 1-0 og 2-0.
Vi har stadig et solidt forspring, men ikke stort nok til, at vi for alvor kan spare på de bærende kræfter til slutspurten.
På den måde kan pointtabene vise sig at have været meget dyre.

Tror stadig vi vinder La Liga, mens den i CL vel ikke har mere end omkring 60% chance for at vi kommer i semien.
Vi har umiddelbart omkring 80% for avancement. Der er en ret stor forskel.

FCBSOCI
Indlæg: 2473
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1201 gange
Blevet takket: 536 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Storken skrev:
FCBSOCI skrev:Det er super ærgerligt, at vi i de to seneste kampe kun har fået 1 point, skønt vi var foran med henholdsvis 1-0 og 2-0.
Vi har stadig et solidt forspring, men ikke stort nok til, at vi for alvor kan spare på de bærende kræfter til slutspurten.
På den måde kan pointtabene vise sig at have været meget dyre.

Tror stadig vi vinder La Liga, mens den i CL vel ikke har mere end omkring 60% chance for at vi kommer i semien.
Vi har umiddelbart omkring 80% for avancement. Der er en ret stor forskel.
Hvordan er du nået frem til det? Indrømmer mit bud er baseret på, hvad jeg tror. Er dit baseret på historiske data altså at et hold der vinder 2-1 hjemme i 80% af tilfældene går videre? Håber, at jeg har uret i mit skøn :? . Uanset hvem af os, der måtte have ret afgøres det hele jo på banen - eller af tilfældigheder LOL.

FCBSOCI
Indlæg: 2473
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1201 gange
Blevet takket: 536 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Skydefinten skrev:Vildt. 1 point ud af 15 i de sidste 5 opgør. Håber de har haft en mental coach på i denne uges træning.

Pure love ved dagens træning.(Jeg vil også holde om ham).
Billede
Så er det godt, at vi ikke kun møder Real Sociedad for så var vi sluttet ubehjælpeligt sidst, var rykket ned, og skulle nok i bedste fald håbe på at signe spillere a la Bendtner - Gud forbyde det...

!Visca el Barca!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

FCBSOCI skrev:
Storken skrev:
FCBSOCI skrev:Det er super ærgerligt, at vi i de to seneste kampe kun har fået 1 point, skønt vi var foran med henholdsvis 1-0 og 2-0.
Vi har stadig et solidt forspring, men ikke stort nok til, at vi for alvor kan spare på de bærende kræfter til slutspurten.
På den måde kan pointtabene vise sig at have været meget dyre.

Tror stadig vi vinder La Liga, mens den i CL vel ikke har mere end omkring 60% chance for at vi kommer i semien.
Vi har umiddelbart omkring 80% for avancement. Der er en ret stor forskel.
Hvordan er du nået frem til det? Indrømmer mit bud er baseret på, hvad jeg tror. Er dit baseret på historiske data altså at et hold der vinder 2-1 hjemme i 80% af tilfældene går videre? Håber, at jeg har uret i mit skøn :? . Uanset hvem af os, der måtte have ret afgøres det hele jo på banen - eller af tilfældigheder LOL.
Jeg tog bare bookmakernes odds og konverterede dem til procenter. Når det kommer til sandsynligheder på større fodboldkampe, så er den samlede masse af bookmakere klogere end os andre.

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Blaugrana92 skrev:Det skærer altid lidt i hjertet, når der dukker et billede af Tito op i ny og næ.
Ja :-(
Jeg vidst i øvrigt sådan en trøje som den han står i..
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 9/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

La Real with a few absentees at the back for tomorrow's game: Iñigo out with a calf injury, Yuri and Markel suspended.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster