2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Michman »

Føj siger jeg bare.. Fuck hvor er vi elendige..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af emo »

klogfyr skrev:Barcas sløve indstilling fortsætter i 2016. Vi har vundet mange kampe, men vi har slet ikke spillet flot fodbold. Troede i det mindste at de ville sætte sig op til en clasico på hjemmebane, men nej. Fuld fortjent sejr til real. Jeg er seriøst bekymret over vores indstilling. Vi virker mætte og uden overskud. Jeg forventer en reaktion til kampen mod atletico. Hvis de tror de kan lalle sig til endnu en treble, så må de tro om. Håber denne kamp bliver et wake up call for alle.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk
This. Nogen dementerede fordi vi jo fik point i vores ellers dårlige februar. Men ikke mange kampe i år har vi vundet klart og sikkert og med godt spil.

Irriterer tendens... Muligt vi vinder alt i år. Men det er bare stadig ikke helt godt nok når spillet ikke rammer...
Allez...

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af kklaus »

Piquénbauer skrev:Luchos lille eksperiment med Messi på midten slog forresten fuldstændig fejl. For fanden hvor var det skidt. Op på kanten med ham igen!
Ja, det var virkelig skidt. Særligt fordi Marcelo fik så meget plads offensivt. Havde Messi ligget i højre og Alves gået mere med frem, så havde Marcelo haft helt andre opgaver. I stedet fik han masser af tid og plads til at boldre sig offensivt.

Og den Rakitic -> Turan udskiftning... Håbløs.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Michman »

emo skrev:
klogfyr skrev:Barcas sløve indstilling fortsætter i 2016. Vi har vundet mange kampe, men vi har slet ikke spillet flot fodbold. Troede i det mindste at de ville sætte sig op til en clasico på hjemmebane, men nej. Fuld fortjent sejr til real. Jeg er seriøst bekymret over vores indstilling. Vi virker mætte og uden overskud. Jeg forventer en reaktion til kampen mod atletico. Hvis de tror de kan lalle sig til endnu en treble, så må de tro om. Håber denne kamp bliver et wake up call for alle.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk
This. Nogen dementerede fordi vi jo fik point i vores ellers dårlige februar. Men ikke mange kampe i år har vi vundet klart og sikkert og med godt spil.

Irriterer tendens... Muligt vi vinder alt i år. Men det er bare stadig ikke helt godt nok når spillet ikke rammer...
Vi vinder ikke alt i år.. Det tror jeg slet ikke på.. Når man ikke kan sætte sig op til så stor en kamp og når man smider en 2-0 føring væk mod Villarreal, så er man ganske enkelt ikke god nok til at vinde CL..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

kklaus skrev:
Piquénbauer skrev:Luchos lille eksperiment med Messi på midten slog forresten fuldstændig fejl. For fanden hvor var det skidt. Op på kanten med ham igen!
Ja, det var virkelig skidt. Særligt fordi Marcelo fik så meget plads offensivt. Havde Messi ligget i højre og Alves gået mere med frem, så havde Marcelo haft helt andre opgaver. I stedet fik han masser af tid og plads til at boldre sig offensivt.

Og den Rakitic -> Turan udskiftning... Håbløs.
Jep. Lucho tog sig, som resten af holdet, en god koger i dag. Det var bare ikke godt nok! Heldigvis er der en kamp på tirsdag og så er det op på hesten igen!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Storken »

Da vi slog Real Madrid 6-2 på Bernabeu blev Guardiola hyldet for "opfindelsen" af Messi som falsk-9'er.

Lucho troede nok, at han kunne gøre kunsten efter....

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Vi vinder ikke alt i år.. Det tror jeg slet ikke på.. Når man ikke kan sætte sig op til så stor en kamp og når man smider en 2-0 føring væk mod Villarreal, så er man ganske enkelt ikke god nok til at vinde CL..
Det kan du meget vel have ret i. Det er dog stadig en voldsomt flot sæson hvis vi tager ligaen og cdr!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af kklaus »

Messis afleveringer:
Billede

Jeg forstår ikke, hvorfor han skulle ligge inde centralt. En ting var at tro, det var en god idé, men man kunne vel have aændret det i pausen? (eller på et hvilket som helst andet tidspunkt...)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

Elendig kamp i dag, helt enig i det, men er ikke enig i at kampen i dag betyder at vi ikke vinder alt i år.

Som de rigtigt sagde i studiet så var alle fra MSN i kamp på deres landshold. Både Bale og Benzema havde fri og Ronaldo var kun i Europa.
Derudover synes jeg også at vi har diskuteret det her en million gange: Vi stinker efter landsholdspauserne.....
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Raman93 »

Det var tydeligt, at Leo igennem hele kampen prøvede med sin ikoniske diagonal til Neymar. Den var bare læst og så blev det for stillestående centralt. 5 kampe mod Real og ingen mål fra hans side.
Suarez og Neymar håbløse begge to. Rakitic vores bedste mand, som bliver pillet ud. Arda kunne slet ikke leve op til hans niveau.

Zidan læste Lucho.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Storken »

Luis Suarez har karantæne mod Real Sociedad i næste weekend...

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af kklaus »

Storken skrev:Luis Suarez har karantæne mod Real Sociedad i næste weekend...
Munir-time!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

Storken skrev:Luis Suarez har karantæne mod Real Sociedad i næste weekend...
Munir laver hattrick!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Storken »

kklaus skrev:
Storken skrev:Luis Suarez har karantæne mod Real Sociedad i næste weekend...
Munir-time!
*Sætter i samme øjeblik penge på Real Sociedad*

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

For mig at se var der 4 kæmpe problemer i dag:

1. Messi centralt hvilket gjorde at Marcelo kunne gå mere med frem.
2. Udskftningen af Rak med Turan. Rak gjorde et ok arbejde med at holde Marcelo under kontrol (han var dog stadig farlig). Turan fulgte dog overhovedet ikke med.
3. Alba! Hvad fanden lavede han? Helt væk og mener også det var ham der mistede bolden da de fik udlignet.
4. MSN. De må virkelig være trætte efter landskampspausen for de virkede ikke ret tændte. Til tider var de direkte ugidelige.

Jeg er ret sikker på at vi har fået en god lærestreg af dagens kamp. Og i stedet for at gå ned så regner jeg med at holdet løfter sig. Det er dog aldrig sjovt at tabe hjemme til real og slet ikke når det samtidig betyder at de stopper vores gode stime. Men jeg synes egentlig at vi viste at vi sagtens kunne slå dem. Det er det der pisser mig mest af da vi i de første 20 min nærmest burde have lukket kampen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster