20/3 Villarreal - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Har altid syntes og stadig synes, at Bartra er bedre end både Mathieu og Vermaelen, men umiddelbart ser Luis Enrique anderledes på det. Det er dog ikke alene Mathieus skyld i dag, men hele holdet, da man smider en 2-0 føring væk.

Mht. mesterskabet burde man ikke være urolig, da man trods alt er 9 foran Atleti og vil være 10 foran Real, hvis de vinder i aften. Hvis man ikke kan blive mestre med de margin, så er man bare ikke et godt nok hold.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Man må også give lidt cadeu til Vilarreal. De kæmpede fortrinligt, efter med rette at kunne hævde, at være blevet bortdømt.

Vi udbyggede til nærmeste konkurrent, det er vigtigt. På trods af en dårlig dag fra mange på holdet. Ualmindeligt mange tekniske, personlige fejl

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kubala skrev:Har altid syntes og stadig synes, at Bartra er bedre end både Mathieu og Vermaelen, men umiddelbart ser Luis Enrique anderledes på det. Det er dog ikke alene Mathieus skyld i dag, men hele holdet, da man smider en 2-0 føring væk.

Mht. mesterskabet burde man ikke være urolig, da man trods alt er 9 foran Atleti og vil være 10 foran Real, hvis de vinder i aften. Hvis man ikke kan blive mestre med de margin, så er man bare ikke et godt nok hold.
Helt enig, med begge ting faktisk. At hele holdet bare slapper af efter 2-0 målet er slet ikke godt nok, og når så Mathieu vælger at spille sit livs værste minutter (overdrivelse fremmer forståelsen), så er det IMO forståeligt at vi er lidt pissed på Mathieu, og også mere på ham end de andre.
Guardiola skrev:Man må også give lidt cadeu til Vilarreal. De kæmpede fortrinligt, efter med rette at kunne hævde, at være blevet bortdømt.

Vi udbyggede til nærmeste konkurrent, det er vigtigt. På trods af en dårlig dag fra mange på holdet. Ualmindeligt mange tekniske, personlige fejl
Synes virkelig også at det er flot kæmpet tilbage af Villarreal. Mange hold var knækket midtover efter den første halvleg, men ikke Villarreal. De er generelt et godt hold og når vi nu skal tabe point, er det OK at det er til dem.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Man må også give lidt cadeu til Vilarreal. De kæmpede fortrinligt, efter med rette at kunne hævde, at være blevet bortdømt.
Ja det må man give dem. Virkelig et godt hold! Håber de vinder EL!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

FCBarcelonaChr skrev:
Blaugrana92 skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Blaugrana92 skrev:Altså, det er selvfølgelig imponerende at Villarreal har slået Atlético og Real, men hvorfor bliver I ved med at nævne Sevilla? De har ikke vundet en eneste kamp på udebane i denne sæson, så vidt jeg husker. De er et af de ringeste udebanehold i hele Europa i denne sæson. I hvert fald blandt de bedre hold.
Fordi vi kan. ;-)
Okay? Men så undlader man selvfølgelig også - meget belejligt - at nævne at Villarreal har tabt til både Celta og Las Palmas på El Madrigal i denne sæson. Når man er oppe med 0-2 i pausen er der slet og ret ingen undskyldning for ikke at vinde, uanset om Villarreal så har slået Real, Atlético og Sevilla.
Men ligger de to hold i top-5? Nej, godt så. Der er tale om at Barça er det første top-5 hold der har fået point på El Madrigal og ikke meget andet.

Nej, okay. At vi er det første top 5 hold der skaffer point på El Madrigal er dog fuldkommen ligegyldigt, når jeg samtidig kan nævne at Celta og Las Palmas har vundet og at Eibar og Betis har fået point med hjem. El Madrigal er altså ikke noget uindtageligt fort. Vi glemte bare at der er to halvlege i en fodboldkamp. Og det har man jo faktisk set før fra vores side. Det har bare heldigvis ikke kostet point specielt ofte, men det har virkelig været tæt på oftere end det burde.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:
Man må også give lidt cadeu til Vilarreal. De kæmpede fortrinligt, efter med rette at kunne hævde, at være blevet bortdømt.
Ja det må man give dem. Virkelig et godt hold! Håber de vinder EL!
Det ville være så skønt. Det ville vise ''verden'' at La Liga ikke blot er Barça, Atletico og Real. De sidste 7 år har et spansk hold vundet Europa League 4 gange. 2x Atletico Madrid og 2x Sevilla (de sidste 2 år).

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det var forresten virkelig ærgerligt at Ney brændte den kæmpe chance som havde gjort det til 1-3. Hvis den var blevet banket ind så tror jeg ikke villarreal var kommet tilbage.

Men MSN var egentlig ikke helt på mærkerne i dag. Suarez manglede vildskab (måske bange for at få gult), Messi så lidt træt ud (var stadig den bedste) og Ney smed nogle dumme bolde væk.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Blaugrana92 skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Blaugrana92 skrev:Altså, det er selvfølgelig imponerende at Villarreal har slået Atlético og Real, men hvorfor bliver I ved med at nævne Sevilla? De har ikke vundet en eneste kamp på udebane i denne sæson, så vidt jeg husker. De er et af de ringeste udebanehold i hele Europa i denne sæson. I hvert fald blandt de bedre hold.
Fordi vi kan. ;-)
Okay? Men så undlader man selvfølgelig også - meget belejligt - at nævne at Villarreal har tabt til både Celta og Las Palmas på El Madrigal i denne sæson. Når man er oppe med 0-2 i pausen er der slet og ret ingen undskyldning for ikke at vinde, uanset om Villarreal så har slået Real, Atlético og Sevilla.
Men ligger de to hold i top-5? Nej, godt så. Der er tale om at Barça er det første top-5 hold der har fået point på El Madrigal og ikke meget andet.

Nej, okay. At vi er det første top 5 hold der skaffer point på El Madrigal er dog fuldkommen ligegyldigt, når jeg samtidig kan nævne at Celta og Las Palmas har vundet og at Eibar og Betis har fået point med hjem. El Madrigal er altså ikke noget uindtageligt fort. Vi glemte bare at der er to halvlege i en fodboldkamp. Og det har man jo faktisk set før fra vores side. Det har bare heldigvis ikke kostet point specielt ofte, men det har virkelig været tæt på oftere end det burde.
Hvorfor er det ligegyldigt? Det viser vel at Villarreal er rigtig gode til at sætte sig op mod de største. Vi er helt med på din pointe om at det var skidt at smide føringen men det ændre ikke på at resultatet isoleret set var fint.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Blaugrana92 skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Blaugrana92 skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Blaugrana92 skrev:Altså, det er selvfølgelig imponerende at Villarreal har slået Atlético og Real, men hvorfor bliver I ved med at nævne Sevilla? De har ikke vundet en eneste kamp på udebane i denne sæson, så vidt jeg husker. De er et af de ringeste udebanehold i hele Europa i denne sæson. I hvert fald blandt de bedre hold.
Fordi vi kan. ;-)
Okay? Men så undlader man selvfølgelig også - meget belejligt - at nævne at Villarreal har tabt til både Celta og Las Palmas på El Madrigal i denne sæson. Når man er oppe med 0-2 i pausen er der slet og ret ingen undskyldning for ikke at vinde, uanset om Villarreal så har slået Real, Atlético og Sevilla.
Men ligger de to hold i top-5? Nej, godt så. Der er tale om at Barça er det første top-5 hold der har fået point på El Madrigal og ikke meget andet.

Nej, okay. At vi er det første top 5 hold der skaffer point på El Madrigal er dog fuldkommen ligegyldigt, når jeg samtidig kan nævne at Celta og Las Palmas har vundet og at Eibar og Betis har fået point med hjem. El Madrigal er altså ikke noget uindtageligt fort. Vi glemte bare at der er to halvlege i en fodboldkamp. Og det har man jo faktisk set før fra vores side. Det har bare heldigvis ikke kostet point specielt ofte, men det har virkelig været tæt på oftere end det burde.
Har jeg sagt at det er et uindtageligt fort? Nej. Men nu handler det altså ikke om bunden, men om toppen og mod top-5 holdene har Villarreal vundet alle kampe før i dag, og det er positivt at vi som top-5 hold kan hente point der, da det er tydeligt at Villarreal har et godt greb i de store hold.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Det var forresten virkelig ærgerligt at Ney brændte den kæmpe chance som havde gjort det til 1-3. Hvis den var blevet banket ind så tror jeg ikke villarreal var kommet tilbage.

Men MSN var egentlig ikke helt på mærkerne i dag. Suarez manglede vildskab (måske bange for at få gult), Messi så lidt træt ud (var stadig den bedste) og Ney smed nogle dumme bolde væk.
Nej det var virkelig ærgerligt, Neymar kunne godt have brugt 2 mål mod Villarreal i dag, men i det mindste scorede han på straffespark. MSN vågner forhåbentlig op til El Clásico, ellers får vi det svært.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg synes at udskiftningerne viste at Lucho tænker rigtig meget på EC. At han tager f.eks. tager Pique ud i så svær en kamp med næsten en hel halvleg tilbage siger imo en del.

Jeg tror at vi ser et tændt hold om et par uger!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Jeg synes at udskiftningerne viste at Lucho tænker rigtig meget på EC. At han tager f.eks. tager Pique ud i så svær en kamp med næsten en hel halvleg tilbage siger imo en del.

Jeg tror at vi ser et tændt hold om et par uger!
Det tror jeg også.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

klogfyr skrev:Synes som sådan heller ikke vores bundniveau fejler noget. Problemet er, at vi efter nytår har spillet alt for mange kampe tæt på vores bundniveau. Vi har ikke ramt topniveau siden nytår og jeg synes efterhånden at det har trukket nok ud. Fint nok at januar/februar er halvskidt, men nu nærmer vi os april og har ikke set noget særligt løft i vores niveau.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk
Well put. Det sgu i virkeligheden nærmere dét, jeg mener, end at vores bundniveau er for lavt.

Vi chiller for meget og er samtidig for lidt i kontrol.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

FCBarcelonaChr skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg synes at udskiftningerne viste at Lucho tænker rigtig meget på EC. At han tager f.eks. tager Pique ud i så svær en kamp med næsten en hel halvleg tilbage siger imo en del.

Jeg tror at vi ser et tændt hold om et par uger!
Det tror jeg også.
Det føler jeg mig også overbevist om. Har sagt det før, men det her hold har virkelig en utrolig evne til at levere, i de vigtige og største kampe. Det er ret enestående

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Guardiola skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg synes at udskiftningerne viste at Lucho tænker rigtig meget på EC. At han tager f.eks. tager Pique ud i så svær en kamp med næsten en hel halvleg tilbage siger imo en del.

Jeg tror at vi ser et tændt hold om et par uger!
Det tror jeg også.
Det føler jeg mig også overbevist om. Har sagt det før, men det her hold har virkelig en utrolig evne til at levere, i de vigtige og største kampe. Det er ret enestående
De kan et eller andet. Det her billede viser det meget godt.

Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster