20/3 Villarreal - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Med ATM's nederlag i dag, skulle man så ikke spare Suarez i morgen? Så han undgår karantæne.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hmm den er svær... Jeg vil egentlig helst have at han sidder ude mod real selvom det lyder helt åndssvagt. Programmet er i hvert fald presset der så en lille pause kunne måske gøre ham godt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1195 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

B-Freak skrev:Med ATM's nederlag i dag, skulle man så ikke spare Suarez i morgen? Så han undgår karantæne.
Du kom mig i forkøbet. Jeg mener faktisk, at Lucho skal overveje at spare ikke kun Suarez, men et par stykker mere, når man tænker på, at vi har mange kampe i den kommende tid mod svære modstandere. Selv med et nederlag har vi otte point ned til Atl. Madrid og med kun otte kampe tilbage. 16 point eller 2 point i snit er nok, hvis vi skulle tabe. Det kan ødelægge vores rekord som ubesejrede, men er mesterskabet trods alt ikke vigtigere end rekorden?

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Der skal ikke spares mere i morgen, af den grund at Atl.Madrid tabte i dag. Vi skal udnytte muligheden, ikke tage til takke med den. Hvis vi kan vinde i morgen, så er der mulighed for at spare i kommende kampe, selvfølgelig fraregnet El Clásico.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Jeg tror at Enrique vil spørge MSN om de har lyst til at holde pause og hvis de siger nej så er det fint med mig :)
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1195 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Lopezzz skrev:Jeg tror at Enrique vil spørge MSN om de har lyst til at holde pause og hvis de siger nej så er det fint med mig :)
Ha, ha. Tror nok jeg kender svaret. Det vil bare være megasurt, hvis Suarez får karantæne mod Real. Jeg kan til nød godt leve med, at vi taber til Villarreal (men bliver naturligvis skuffet, hvis vi gør), men Real Madrid må vi bare aldrig tabe til.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Hmm den er svær... Jeg vil egentlig helst have at han sidder ude mod real selvom det lyder helt åndssvagt. Programmet er i hvert fald presset der så en lille pause kunne måske gøre ham godt.
Hvordan kan man foretrække ikke at stille i stærkeste mod Real Madrid? Det er helt sort snak i min bog.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

We all pray for a yellow submarine, a yellow submarine, a yellow submarine.

Billede
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Hmm den er svær... Jeg vil egentlig helst have at han sidder ude mod real selvom det lyder helt åndssvagt. Programmet er i hvert fald presset der så en lille pause kunne måske gøre ham godt.
Hvordan kan man foretrække ikke at stille i stærkeste mod Real Madrid? Det er helt sort snak i min bog.
Tja det er vel endnu mere overlegent at kunne slå dem med b-holdet ;-) Ej det var mere udfra at vi har en svær kamp nogle dage efter hvor det kan tænkes at det ville være "sundt" for nogle af de spillere der har været i sydamerika og spille at få et mindre hvil. Men ja det kommer nok ikke til at ske...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Hmm den er svær... Jeg vil egentlig helst have at han sidder ude mod real selvom det lyder helt åndssvagt. Programmet er i hvert fald presset der så en lille pause kunne måske gøre ham godt.
Hvordan kan man foretrække ikke at stille i stærkeste mod Real Madrid? Det er helt sort snak i min bog.
Tja det er vel endnu mere overlegent at kunne slå dem med b-holdet ;-) Ej det var mere udfra at vi har en svær kamp nogle dage efter hvor det kan tænkes at det ville være "sundt" for nogle af de spillere der har været i sydamerika og spille at få et mindre hvil. Men ja det kommer nok ikke til at ske...
Vi kan da bare spare MSN i nogle af de andre ligakampe. Det behøver ikke lige være El Clasico, selvom den ligger op af andre vigtige kampe.

Det er muligt, at PuyolErGud ikke synes Atleticos nederlag betyder noget, men det giver os ikke desto mindre lidt frihed. Og kampen i morgen er en god mulighed for at spare Suarez, da en karantæne i El Clasico ville være ærgerligt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Igen: MSN kommer hjem fra en hård tur til sydamerika lige inden EC. Men ja man kan også spare i morgen. Eller mod La Real osv.

Jeg kan bare godt lide tanken ved at vise real at man allerede er så langt foran at man kan spare spillere i en indbyrdes kamp. Det er dog ikke sikkert at jeg ville have det på samme måde når kampen er igang ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Igen: MSN kommer hjem fra en hård tur til sydamerika lige inden EC. Men ja man kan også spare i morgen. Eller mod La Real osv.

Jeg kan bare godt lide tanken ved at vise real at man allerede er så langt foran at man kan spare spillere i en indbyrdes kamp. Det er dog ikke sikkert at jeg ville have det på samme måde når kampen er igang ;-)
Real Madrid har for et par år siden sparet spillere i en El Clasico, hvor de førte ligaen komfortabelt. De vandt godt nok opgøret, men den egentlige konsekvens var, at opgøret lige pludselig havde mindre betydning. Det var i mine øjne ikke værdigt overfor opgørets traditioner.

Vi skal ikke begå den samme fejl for at score lidt popsmarte point. Real Madrid er vores helt store rival, og derfor viser man dem respekt ved at stille i stærkeste.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Godt så har vi fået det på plads.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Godt så har vi fået det på plads.
Du er ved at lære det ;-)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: 20/3 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Jeg er mere bange for skader end de skide karantæner. Vi skal virkelig passe på.
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster