3/2 FC Barcelona - Valencia

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Jurij »

Piquénbauer skrev:Hvad sker der med de der logoer?
Blot for sjov.
Genopbygning status: færdig.

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kvoller »

Barcelona line-up (official): TerStegen - Vidal Pique Mathieu Alba - Arda Busquets Iniesta - Messi Suarez Neymar #fcblive
Nå, så er den tabt...

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Tello »

Kvoller skrev:
Barcelona line-up (official): TerStegen - Vidal Pique Mathieu Alba - Arda Busquets Iniesta - Messi Suarez Neymar #fcblive
Nå, så er den tabt...
Mathieu frem for Bartra, igen. Det ender med, at Pep hiver Bartra til City..

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kvoller »

Tello skrev:
Kvoller skrev:
Barcelona line-up (official): TerStegen - Vidal Pique Mathieu Alba - Arda Busquets Iniesta - Messi Suarez Neymar #fcblive
Nå, så er den tabt...
Mathieu frem for Bartra, igen. Det ender med, at Pep hiver Bartra til City..
Jamen man bliver så træt!

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Tello »

Kvoller skrev:
Tello skrev:
Kvoller skrev:
Barcelona line-up (official): TerStegen - Vidal Pique Mathieu Alba - Arda Busquets Iniesta - Messi Suarez Neymar #fcblive
Nå, så er den tabt...
Mathieu frem for Bartra, igen. Det ender med, at Pep hiver Bartra til City..
Jamen man bliver så træt!
Fuldstændig. Før vi går ud og bruger 2-300 millioner på Marquinhos el. Laporte, så lad os da give Bartra flere chancer, LE.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Mathieu har nu gjort det ganske fint centralt. Det er mere på backen at det ser skidt ud. Og hvad pokker skulle pep bruge Bartra til?

Rigtig fin opstilling og godt med tid til vidal og turan!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Tello »

Piquénbauer skrev:Mathieu har nu gjort det ganske fint centralt. Det er mere på backen at det ser skidt ud. Og hvad pokker skulle pep bruge Bartra til?

Rigtig fin opstilling og godt med tid til vidal og turan!
Bartra er stadig ung. Han har et rigtig stort potentiale, uden at have et gigantisk prisskilt på sig og tror sagtens, at Pep kan få det bedste ud af ham. Hvis Pep valgte at gå efter Bartra, så ville udsigten til spilletid, øget tillid og et samarbejde med Pep nok være meget lokkende for Bartra.
Senest rettet af Tello ons feb 03, 2016 9:24 pm, rettet i alt 2 gange.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Skydefinten »

Valencia start with 4 full backs...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Tello »

Skydefinten skrev:
Valencia start with 4 full backs...
Oh boy.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Guardiola »

Hvis nogen finder et godt link, så ville jeg sætte meget pris på at det deles, tak.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Tello skrev:
Piquénbauer skrev:Mathieu har nu gjort det ganske fint centralt. Det er mere på backen at det ser skidt ud. Og hvad pokker skulle pep bruge Bartra til?

Rigtig fin opstilling og godt med tid til vidal og turan!
Bartra er stadig ung. Han har et rigtig stort potentiale, uden at have et gigantisk prisskilt på sig og tror sagtens, at Pep kan få det bedste ud af ham. Hvis Pep valgte at gå efter Bartra, så ville udsigten til spilletid, øget tillid og et samarbejde med Pep nok være meget lokkende for Bartra.
Bartra er 25 år så ung kan man ikke kalde ham. Han har i perioder vist fint spil men der må altså være en grund til at han er blevet fravalgt gang på gang af flere forskellige trænere. Jeg kan ikke se hvorfor pep skulle hente ham selvom jeg er overbevist om at bartra ville smutte med det samme.

Og bartra er jo forresten allerede færdig i klubben. Han ville videre her i vinduet men kom det ikke da vi ikke kunne hente en erstatning. Til sommer er han væk eller det er jeg i hvert fald ret sikker på. Og jeg tvivler stærkt på at det bliver til en topklub.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Guardiola »

Det er jeg meget enig i Piquen. Tror ikke på at Bartra helt har niveauet til en fremtid i Barca, slet ikke som starter. Han var god nok, til at være et af de talenter, man trods alt talte om, men det er en lille del af disse, som klarer det sidste skridt. Trods alt. Endnu en spiller fra La Masia, som hører hjemme på et sub-tophold.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Tello »

Piquénbauer skrev:
Tello skrev:
Piquénbauer skrev:Mathieu har nu gjort det ganske fint centralt. Det er mere på backen at det ser skidt ud. Og hvad pokker skulle pep bruge Bartra til?

Rigtig fin opstilling og godt med tid til vidal og turan!
Bartra er stadig ung. Han har et rigtig stort potentiale, uden at have et gigantisk prisskilt på sig og tror sagtens, at Pep kan få det bedste ud af ham. Hvis Pep valgte at gå efter Bartra, så ville udsigten til spilletid, øget tillid og et samarbejde med Pep nok være meget lokkende for Bartra.
Bartra er 25 år så ung kan man ikke kalde ham. Han har i perioder vist fint spil men der må altså være en grund til at han er blevet fravalgt gang på gang af flere forskellige trænere. Jeg kan ikke se hvorfor pep skulle hente ham selvom jeg er overbevist om at bartra ville smutte med det samme.

Og bartra er jo forresten allerede færdig i klubben. Han ville videre her i vinduet men kom det ikke da vi ikke kunne hente en erstatning. Til sommer er han væk eller det er jeg i hvert fald ret sikker på. Og jeg tvivler stærkt på at det bliver til en topklub.
Fravælgelsen kommer bag på mig og den frustrerer mig. Enten sker der noget helt forfærdeligt til træning, ellers er det manglende tillid til ham. Imo, så har han et rigtig stort potentiale og han har på banen (i glimt) vist lederevner. Havde dog ikke lige læst, at han ville væk i dette transfervindue. Håber dog ikke det ender sådan, selvom jeg frygter det. Jeg er sgu fan og vil gerne se knægten brillere.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20521
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1093 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af FCBarcelonaChr »

God kamp folkens!

VAMOS!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Brombi »

Neymar ligner et stinkdyr med det hår.. Vi har en hund, en fed kanin og et stinkdyr på toppen


Sendt fra min ayyyPhone

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 49 gæster