17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af emo »

Billede

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Piquénbauer »

Vi skal spille ude mod ATH på onsdag uden Alba og så igen lørdag kl 16 ude mod Malaga uden Alba og Pique. Der kan sagtens komme et pointtab i næste weekend.

Jeg regner med at Messi er klar men Alba tror jeg er ude i minimum 2 uger. Puha jeg er nervøs for de næste uger.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: 17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Lækkert med en storsejr, selvom det var på en noget tynd baggrund. Eneste streg i regningen var de to skader. Det var fandme noget lort, håber ikke at det er slemt. Neymar spillede som en drøm, han skubber Cristiano af pinden som nummer to næste gang Ballon d'Or uddeles. Lækkert at Suárez scorer hattrick, han så rigtig skarp ud i anden halvleg. Arda spillede ganske fint og leverede en lækker assist til Suárez' tredje mål.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af A$AP »

emo skrev:Billede

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk

What

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: 17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af FCBarcelonaChr »

:cool:
Suarez: "First goals of the year? We were laughing about me missing chances. It's about streaks, once you get one, you keep on scoring."

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: 17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barça GOALS this season:

Suárez 29
Messi Neymar 19
Raki Munir 4
Sandro
Piqué 2
Alves Rafa Pedro Vermaelen Bartra Sergi Iniesta Adriano 1

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1197 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af FCBSOCI »

Sidder tilbage med blandede følelser. På den ene side spiller Ney fantastisk, Suarez får gang i målscoringen og Neymar og Suarez viser igen, at de kan uden Messi. På den anden side risikerer vi at mangle Messi og Alba, og Pique er ude efter sin dumme advarsel, når vi møder Atl. Madrid. Den kamp hvor den er allervigtigst alle vi har alle mand klar.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Piquénbauer »

Pique er jo lige netop med mod ATM pga det gule kort? Men ja det er virkelig noget lort med de skader!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: 17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af FCBarcelonaChr »

FCBSOCI skrev:Sidder tilbage med blandede følelser. På den ene side spiller Ney fantastisk, Suarez får gang i målscoringen og Neymar og Suarez viser igen, at de kan uden Messi. På den anden side risikerer vi at mangle Messi og Alba, og Pique er ude efter sin dumme advarsel, når vi møder Atl. Madrid. Den kamp hvor den er allervigtigst alle vi har alle mand klar.
Piqué sidder ude mod Malaga og er tilbage mod Atletico Madrid. 5x gult kort udløser én dags karantæne. Ude mod Bilbao bør vi kunne klare os uden Messi og Alba. Sergi Roberto eller Vidal på backen og Arda-Suárez-Neymar på toppen, så er vi kørende.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Piquénbauer »

Suarez har karantæne mod ATH. Så det bliver nok Ney, Munir/Vidal og Turan.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1197 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af FCBSOCI »

Skydefinten skrev:For fanden. Så er der Marlboro og Adriano.
For den neutrale seer er det da fint med Malboro. Det giver da en vis garanti for, at der kommer spænding i kampene også selvom vi scorer tre, fire eller fem kasser.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: 17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Suarez har karantæne mod ATH. Så det bliver nok Ney, Munir/Vidal og Turan.
Når ja for søren, havde helt glemt det. Men alligevel, mon ikke vi kan hive en uafgjort i land? Det tror jeg.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Piquénbauer »

FCBarcelonaChr skrev:
Piquénbauer skrev:Suarez har karantæne mod ATH. Så det bliver nok Ney, Munir/Vidal og Turan.
Når ja for søren, havde helt glemt det. Men alligevel, mon ikke vi kan hive en uafgjort i land? Det tror jeg.
Jo det burde vi sgu kunne... Men ATH har spillerne til at gøre den tricky. Jeg er dog mere bekymret for udekampen mod Malaga. Har en rigtig dårlig fornemmelse omkring den kamp...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: 17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Piquénbauer skrev:Suarez har karantæne mod ATH. Så det bliver nok Ney, Munir/Vidal og Turan.
Når ja for søren, havde helt glemt det. Men alligevel, mon ikke vi kan hive en uafgjort i land? Det tror jeg.
Jo det burde vi sgu kunne... Men ATH har spillerne til at gøre den tricky. Jeg er dog mere bekymret for udekampen mod Malaga. Har en rigtig dårlig fornemmelse omkring den kamp...
Ja den kan godt blive grim. 2-0 mod Celta Vigo og 1-0 mod Atletico Madrid i de seneste to hjemmekampe, det er altså ikke hvem som helst de har slået. Der skal være fuld fokus og galla-opstilling (dvs. ingen Mathieu, ingen Adriano, osv.), hvis vi skal hive tre point hjem. Jeg er dog stadigvæk fortrøstningsfuld.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af JonasV »

Har lige set higlights:
http://www.fullmatchesandshows.com/2016 ... l-match-2/

Vi er altså kommet godt over Messi-afhængigheden. Tidligere skulle Leo stå for både målene og samtidig agere holdets kreative kraft. Men nu har vi Suarez og Ney, som i den grad tager ansvar i forhold til målene, og så gode gamle Don Andrés, som virkelig nærmere sig sit tidligere niveau (mand, hvis man kan tale om æstetisk fodbold, så er han humlen) i forhold til at kreere. Rakitic begynder også at skabe mere og mere i denne sæson, synes jeg.

Jeg håber jo absolut på ingen måde at Messi er ude med skade, men man skal huske at sætte pris på at det langt fra er ligeså katastrofalt for os, som for et par år tilbage.

Hvor var Ney og Suarez dog vilde i går. Førstenævnte med sine tryllerier - en evig kilde til kaos i diverse forsvarer. Sidstenævnte med sin væsentlige andel i 5(!) af de 6 mål.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster