6/1 FC Barcelona - Espanyol

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15020
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 6/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Lopezzz »

Piquénbauer skrev:Espanyol players entered into the dressing room screaming “We’re going to break you, sons of bitches!” [Cadena SER]
Jeg håber at de får en kæmpe bøde og at deres klamme klub bliver udelukket af turneringen i mange år.
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Diop (Espanyol): "You can't say we were violent - there was no blood. If we'd have wanted, they would have left the pitch on a stretcher."
Idiot.
Haha, hvor fucking patetisk har man lige lov at være? Diop's tough guy act falder lidt til jorden, når han kan lade sig frustrere og provokere så meget at Luisito at han får direkte rødt. Suárez ville i øvrigt passe fint ind i NBA i 90'erne. Han er tydeligvis en rigtig trash talker. Han kommer virkelig under huden på sine modstandere. :D

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 6/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af PuyolErGud »

Fuck nu af en vild kamp at overvære på nærmeste hold! Min puls er ikke helt faldet til normalen endnu, men det kommer nok. Folk var helt oppe at køre. Nogen gange gik det så stærkt, at jeg ikke nåede at opfatte alle tingene :lol:

Men mht Arda og Vidal, så var det tydeligt at Arda lige skulle tilbænne sig spillet. Der var flere gange hvor Alves forklarede med arme og fagter hvor han ville have ham, og også Enrique et par gange. Men det er små problemer!

Lidt sværere at bedømme Vidal, da kampen blev helt skør efter han kom ind, men han har nogle gode løb og aktioner, selvom han lige fejlede et par gange. Ser lovende ud!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 6/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Storken »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:
Diop (Espanyol): "You can't say we were violent - there was no blood. If we'd have wanted, they would have left the pitch on a stretcher."
Idiot.
Haha, hvor fucking patetisk har man lige lov at være? Diop's tough guy act falder lidt til jorden, når han kan lade sig frustrere og provokere så meget at Luisito at han får direkte rødt. Suárez ville i øvrigt passe fint ind i NBA i 90'erne. Han er tydeligvis en rigtig trash talker. Han kommer virkelig under huden på sine modstandere. :D
Hahahaha

:mrgreen:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: 6/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Storken skrev:
Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:
Diop (Espanyol): "You can't say we were violent - there was no blood. If we'd have wanted, they would have left the pitch on a stretcher."
Idiot.
Haha, hvor fucking patetisk har man lige lov at være? Diop's tough guy act falder lidt til jorden, når han kan lade sig frustrere og provokere så meget at Luisito at han får direkte rødt. Suárez ville i øvrigt passe fint ind i NBA i 90'erne. Han er tydeligvis en rigtig trash talker. Han kommer virkelig under huden på sine modstandere. :D
Hahahaha

:mrgreen:
Den bed jeg også mærke i.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 6/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Mkj 77 »

Helt seriøst - fuck jer der kunne se den og giv mig venligst et fyldestgørende resume ;)
Assholosss!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Blaugrana92 »

FCBarcelonaChr skrev:
Storken skrev:
Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:
Diop (Espanyol): "You can't say we were violent - there was no blood. If we'd have wanted, they would have left the pitch on a stretcher."
Idiot.
Haha, hvor fucking patetisk har man lige lov at være? Diop's tough guy act falder lidt til jorden, når han kan lade sig frustrere og provokere så meget at Luisito at han får direkte rødt. Suárez ville i øvrigt passe fint ind i NBA i 90'erne. Han er tydeligvis en rigtig trash talker. Han kommer virkelig under huden på sine modstandere. :D
Hahahaha

:mrgreen:
Den bed jeg også mærke i.
Ét fucking ord manglede jeg, guys! Ét ord! Og det er jeres skyld!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 6/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Bager »

Ting:
- Skal love for at Messi vågnede op til dåd!
- Fin debut til Arda. Når han bliver vant til stilen, skal det nok blive godt.
- Iniesta spillede en fremragende kamp igår. Satte ikke ét ben forkert!
- Ærgerligt, men også komisk at Suarez er så uskarp. Han var tydeligt irriteret til sidst.
- Espanyol er forfærdelige. Hvordan kan så mange forfærdelige personer samles i én klub?
- Endelig en god bænk vi har med tilkomsten af Arda og Vidal. Det bliver vigtigt.
- Fedt med et komfortabel sejr og næsten lige så fedt - ingen skader

Har læst at Diop sagde "Ill shit on your whore mother" - sjovt nok det samme som Piqué fik karantæne for tidligere på sæsonen.

Ardas debut:
phpBB [video]


lol, en forside:
Billede
Visca el Barca

kklaus
Indlæg: 9726
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 6/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af kklaus »

Piquénbauer skrev:
Diop (Espanyol): "You can't say we were violent - there was no blood. If we'd have wanted, they would have left the pitch on a stretcher."
Idiot.
Lige så retarderet som deres præsidents kommentar om de racistiske tilråb...
"You can't prove that we were violent, there was no blood."
Giv mig min sko tilbage, røv!

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 6/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af emo »

Jonas Schwartz skrev: Så er pseudo bad boy, Piqué, igen på banen. Kalder ironisk Espanyol for 'maravillosa minoría', vidunderlig minoritet. Råd herfra: Klap kaje!


Klap nu selv i Jonas Schwartz, hvis ikke du gider tage de andres citater med også.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 6/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Brombi »

Bager skrev: lol, en forside:
Billede

Det er faktisk en ret fed forside når man lige ved hvad det drejer sig om. Jeg tror i øvrigt at den er fra før kampen.

Der står: Troldmændene fra Sydamerika vil forsætte mod stjernen når de i dag møder Espanyol i Cdr

I går var nemlig Día de los Reyes (El Día de Los Tres Reyes Magos), eller Helligtrekongersdag, som jeg måske ikke behøver at uddybe? Anyways, i Spansk talende lande, specielt i latinamerika, fejres Dia Del Reyes som deres 24. december :) Natten til d. 6. januar kaldes Noche de Reyes og den 6. januar spises Rosca de Reyes :D

edit: det her indlæg minder mig om kage..

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 6/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Skydefinten »

Kampens højde-højdepunkt.

Kneben offside

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 6/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af PuyolErGud »

Haha, hvor er det en åndssvag offside at dømme jo. Deres højreback, eller hvem det nu er der hænger, er jo flere meter inde i feltet. Men synes godt nok også at der blev dømt mange offside. Også nogle tvivlsomme på Neymar, mens alle dem med Suarez sikkert var gode nok..

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 6/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af A$AP »



:glad:

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 6/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af OliverDK »

"Jeg har arrangeret et gigantisk shawarmaparty til dig efter kampen."

phpBB [video]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster