5/12 Valencia - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 214
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Gnomitz »

Piquénbauer skrev:
The last team to beat Valencia in a Liga game at their Mestalla stadium was Barcelona in November last year #fcblive [via @barca19stats]
Tilfældigheder. [emoji6]
Lad vær og bliv ved, op til dig.

DeanCassady
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Dagen derpå er resultatet stadig til at leve med. Vi kan ikke vinde dem alle og hellere spille uafgjort i en kamp, hvor man har chancerne til mere end i en kamp, hvor man ikke har.
Robert Zimmerman

kklaus
Indlæg: 9726
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Det var i øvrigt første gang i 16 år, at vi ikke brugte én eneste udskiftning i en ligakamp.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Hvorfor gjorde Enrique ikke det?

Så vidt jeg kunne forstå, så hang spillerne rimeligt meget efter sidst i kampen.. Var bænken helt af helvedes til?
#jesuisSheep

DeanCassady
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Bænken var så skytsløs, som den plejer at være. Kampen illustrerede fint hvorfor, d. 4. januar fremover bør ophøjes til helligdag.
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det eneste Lucho kunne have gjort var at tage Rak ud og sætte verm ind for at rykke masche frem. Rak var helt færdig efter at have dækket nærmest hele højresiden alene.

Det var imo en fejl men samtidig så havde vi kontrol over kampen efter at vi kom foran. Valencia var ikke farlige og der var ikke rigtigt optræk til at der kunne komme et mål fra deres side...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1197 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelonao

Indlæg af FCBSOCI »

Jeg er ikke spåmand og gætter langt fra altid rigtig på resultaterne. Mod Valencia sagde jeg dog til min søn under hele kampen, at det lignede en typisk 1-1 kamp. Vi missede alt for mange chancer og lukkede ikke kampen, da vi havde muligheden.

Tror nok min søn ramte det meget præcist ved at sige, at vi aldrig havde helt kontrol over kampen,,og at den derfor blev meget hektisk. Det er ikke til Barcas fordel.

Det bliver spændende nu. Vi deltager i fire turneringer mod Reals kun to. Kan vi holde formen og energiniveauet sæsonen ud, som jo er lang? Vil egentligt være ok, hvis vi ryger ud af Copa del Rey, så vi kan koncentrere os om CL, VM for klubhold og La Liga. selvom jeg selvfølgelig altid håber, at vi vinder, når kampen først er gået i gang.

Omvendt var Copa del Rey finalen på Camp Nou i år en af mine største oplevelser på Campen, så den må godt blive gentaget.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 5/12 Valencia - FC Barcelonao

Indlæg af PuyolErGud »

FCBSOCI skrev:Jeg er ikke spåmand og gætter langt fra altid rigtig på resultaterne. Mod Valencia sagde jeg dog til min søn under hele kampen, at det lignede en typisk 1-1 kamp. Vi missede alt for mange chancer og lukkede ikke kampen, da vi havde muligheden.

Tror nok min søn ramte det meget præcist ved at sige, at vi aldrig havde helt kontrol over kampen,,og at den derfor blev meget hektisk. Det er ikke til Barcas fordel.

Det bliver spændende nu. Vi deltager i fire turneringer mod Reals kun to. Kan vi holde formen og energiniveauet sæsonen ud, som jo er lang? Vil egentligt være ok, hvis vi ryger ud af Copa del Rey, så vi kan koncentrere os om CL, VM for klubhold og La Liga. selvom jeg selvfølgelig altid håber, at vi vinder, når kampen først er gået i gang.

Omvendt var Copa del Rey finalen på Camp Nou i år en af mine største oplevelser på Campen, så den må godt blive gentaget.
Mig bekendt spiller vi først Copa Del Rey igen i det nye år ikke? Så at ryge ud der, vil nok ikke have den store indvirkning på VM for klubhold.
Men ellers bliver den ultimative test, om man kan få roteret nok og holde MSN (og resten af holdet selvfølgelig) friske.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster