28/10 Villanovense - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 28/10 Villanovense - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Jeg er ikke meget for januar transfers, men jeg føler godt nok at der skal skiftes godt og grundigt ud på holdet. Til at starte med skal der sendes et stort fucking tykt signal til La Masia spillerne, at hvis de ikke knokler, så kommer de ikke på a-holdet. Og derfor sælger vi både Munir og Sandro til januar. Jeg fatter simpelthen ikke hvordan de kan få så lang snor. Især Sandro. Manden kan jo ikke løbe med bold!?

Dernæst skal Adriano sælges, et ligne signal om at man ikke er hellig i klubben, bare fordi man har nogle sæsoner i klubben. Du er gammel og dårlig, væk. Findes talentmassen ikke i akademiet, så brænd hele kontoen af på nogle af europas bedste.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8345
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 28/10 Villanovense - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Fritte skrev:
Blaugrana92 skrev:
Fritte skrev:
Piquénbauer skrev:Wow det var sjovt.

Jeg får hovedpine af at tænke på hvor mange spillere vi skal sælge og købe over de næste år. Puha hvor jeg dog håber at ledelsen klarer opgaven...
Neymar, Suarez, Messi, Busquets, Iniesta, Pique, Alba, Rakitic. Sælg resten.
Pladder, hvorfor dog sælge Bartra, Roberto, ter Stegen, Rafinha og Mascherano?
Fuck, dem havde jeg glemt. Behold Sergi Roberto, Rafinha og Bravo. Og Bartra. Masche skal tage sig sammen. Og ter Stegen har vel lukket flere mål ind end Pinto.
Hvad med Vermaelen?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 28/10 Villanovense - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Clean sheet!! Stærkt.
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 28/10 Villanovense - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Clean shit....

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 28/10 Villanovense - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Michman skrev:
Fritte skrev:
Blaugrana92 skrev:
Fritte skrev:
Piquénbauer skrev:Wow det var sjovt.

Jeg får hovedpine af at tænke på hvor mange spillere vi skal sælge og købe over de næste år. Puha hvor jeg dog håber at ledelsen klarer opgaven...
Neymar, Suarez, Messi, Busquets, Iniesta, Pique, Alba, Rakitic. Sælg resten.
Pladder, hvorfor dog sælge Bartra, Roberto, ter Stegen, Rafinha og Mascherano?
Fuck, dem havde jeg glemt. Behold Sergi Roberto, Rafinha og Bravo. Og Bartra. Masche skal tage sig sammen. Og ter Stegen har vel lukket flere mål ind end Pinto.
Hvad med Vermaelen?
Han spillede et par gode kampe inden sin skade, så han kan se frem til en 5-årig forlængelse inden længe.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 28/10 Villanovense - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Jeg er ikke meget for januar transfers, men jeg føler godt nok at der skal skiftes godt og grundigt ud på holdet. Til at starte med skal der sendes et stort fucking tykt signal til La Masia spillerne, at hvis de ikke knokler, så kommer de ikke på a-holdet. Og derfor sælger vi både Munir og Sandro til januar. Jeg fatter simpelthen ikke hvordan de kan få så lang snor. Især Sandro. Manden kan jo ikke løbe med bold!?

Dernæst skal Adriano sælges, et ligne signal om at man ikke er hellig i klubben, bare fordi man har nogle sæsoner i klubben. Du er gammel og dårlig, væk. Findes talentmassen ikke i akademiet, så brænd hele kontoen af på nogle af europas bedste.
Jeg føler simpelthen at vi er nødt til at købe ind i januar. Der mangler nyt blod på det her hold. Nuvel, vi får tilføjet Arda og Aleix til januar men jeg er ikke sikker på at det er nok. Jeg er enig i at Munir og Sandro skal væk. Munir ser jeg gerne bliver lejet ud og Sandro skal bare sælges. Han kan blive en rigtig, rigtig dygtig spidsangriber, men det bliver ikke i Barcelona.

Desværre tror jeg ikke at det hjælper noget, at understrege overfor La Masia-spillerne at de skal knokle hårdere. Jeg tror simpelthen ikke at talentmassen er større end det vi ser i øjeblikket. La Masia er i frit fald i disse år og det kan vi jo takke Sandro Rosell (og vores nuværende præsident) for.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: 28/10 Villanovense - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Douglas med en ung fan efter kampen:

Billede

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 28/10 Villanovense - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

FCBarcelonaChr skrev:Douglas med en ung fan efter kampen:

Billede
Har de skiftet trøje?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 28/10 Villanovense - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:Jeg er ikke meget for januar transfers, men jeg føler godt nok at der skal skiftes godt og grundigt ud på holdet. Til at starte med skal der sendes et stort fucking tykt signal til La Masia spillerne, at hvis de ikke knokler, så kommer de ikke på a-holdet. Og derfor sælger vi både Munir og Sandro til januar. Jeg fatter simpelthen ikke hvordan de kan få så lang snor. Især Sandro. Manden kan jo ikke løbe med bold!?

Dernæst skal Adriano sælges, et ligne signal om at man ikke er hellig i klubben, bare fordi man har nogle sæsoner i klubben. Du er gammel og dårlig, væk. Findes talentmassen ikke i akademiet, så brænd hele kontoen af på nogle af europas bedste.
Jeg føler simpelthen at vi er nødt til at købe ind i januar. Der mangler nyt blod på det her hold. Nuvel, vi får tilføjet Arda og Aleix til januar men jeg er ikke sikker på at det er nok. Jeg er enig i at Munir og Sandro skal væk. Munir ser jeg gerne bliver lejet ud og Sandro skal bare sælges. Han kan blive en rigtig, rigtig dygtig spidsangriber, men det bliver ikke i Barcelona.

Desværre tror jeg ikke at det hjælper noget, at understrege overfor La Masia-spillerne at de skal knokle hårdere. Jeg tror simpelthen ikke at talentmassen er større end det vi ser i øjeblikket. La Masia er i frit fald i disse år og det kan vi jo takke Sandro Rosell (og vores nuværende præsident) for.
Ja men hvem køber man lige, som ikke bliver solgt for fuldstændig overpris? Damn hvis jeg bare fik lov til at være GM i Barcelona...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 28/10 Villanovense - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:
Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:Jeg er ikke meget for januar transfers, men jeg føler godt nok at der skal skiftes godt og grundigt ud på holdet. Til at starte med skal der sendes et stort fucking tykt signal til La Masia spillerne, at hvis de ikke knokler, så kommer de ikke på a-holdet. Og derfor sælger vi både Munir og Sandro til januar. Jeg fatter simpelthen ikke hvordan de kan få så lang snor. Især Sandro. Manden kan jo ikke løbe med bold!?

Dernæst skal Adriano sælges, et ligne signal om at man ikke er hellig i klubben, bare fordi man har nogle sæsoner i klubben. Du er gammel og dårlig, væk. Findes talentmassen ikke i akademiet, så brænd hele kontoen af på nogle af europas bedste.
Jeg føler simpelthen at vi er nødt til at købe ind i januar. Der mangler nyt blod på det her hold. Nuvel, vi får tilføjet Arda og Aleix til januar men jeg er ikke sikker på at det er nok. Jeg er enig i at Munir og Sandro skal væk. Munir ser jeg gerne bliver lejet ud og Sandro skal bare sælges. Han kan blive en rigtig, rigtig dygtig spidsangriber, men det bliver ikke i Barcelona.

Desværre tror jeg ikke at det hjælper noget, at understrege overfor La Masia-spillerne at de skal knokle hårdere. Jeg tror simpelthen ikke at talentmassen er større end det vi ser i øjeblikket. La Masia er i frit fald i disse år og det kan vi jo takke Sandro Rosell (og vores nuværende præsident) for.
Ja men hvem køber man lige, som ikke bliver solgt for fuldstændig overpris? Damn hvis jeg bare fik lov til at være GM i Barcelona...
Jamie Vardy. ;-)

Ej, det bliver nok svært. Især fordi det er i januar. Der skal virkelig tænkes i alternative baner. Hvis vi ikke skal hente La Liga-spillere, ville jeg måske kigge mod Ligue 1. Det er billigere at købe spillere i Frankrig (så længe vi ikke snakker PSG, Lyon eller Monaco) end det er i England, Tyskland, Italien og Portugal (eftersom kun Benfica, Sporting og Porto vil være relevante der). Alternativ må vi bare bruge de penge det nu engang må koste. Eksempelvis for en spiller som Alex Teixeira i Shakhtar. Det ville være at tænke alternativt. Han er knivskarp lige i disse sæsoner og må være ekstremt let at lokke til Barcelona, alt taget i betragtning. Som sædvanlig er prisen det eneste bump.

Men der er virkelig nogle scouts der får lov at tjene sin løn nu her. Det er jo nu at de skal komme med en hidden gem, à la da vi hentede Yaya Touré. En der ikke er så forfærdelig dyr (derfor jeg nævner Ligue 1), som har fløjet under radaren indtil nu (derfor jeg nævner Teixeira), men som stadig har niveauet til at gå ind og gøre det godt fra dag 1.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 28/10 Villanovense - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Billede

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2812
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: 28/10 Villanovense - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Fritte skrev:Hent Ace Stream. Det spiller bare!
Har prøvet at få folk med på det længe, ingen lytter. Har sagt det siden malaga kampen. ACE Stream er genialt!
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 28/10 Villanovense - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Nå, så de første 10 min og så magtede jeg ikke streaming-jagten mere. Gik vist ikke glip af det store.

Håber vi kan tage den i returen i stærkeste opstilling:lol:

Vi skal spille mindst lige så godt, for at få point med i El Clasico om 23 dage...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 28/10 Villanovense - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Fritte skrev:Luis Enrique efter kampen: ”Jeg er tilfreds med det jeg så.”
Han sad nok bare og streamede YouTube-videoer med Messi.

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 28/10 Villanovense - FC Barcelona

Indlæg af Dahl »

Fritte skrev:Luis Enrique efter kampen: ”Jeg er tilfreds med det jeg så.”

Han er ikke svær at imponere :roll:
Så en udtalelse med ham den anden dag. Han sagde noget i retning af. "Resultater er det vigtigste for mig". Og så sagde han vist også noget med, at det var vigtige for ham end selve spillet. At han så er tilfreds med kampen i går, det er mig så en gåde.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster