3/10 Sevilla - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 3/10 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Billede

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 3/10 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Jeg er skuffet over spillet, jeg er skuffet over at Sevilla ikke er lige stærke som de plejer og at vi alligevel fejler men mest er jeg skuffet over vores brændte chancer. Føj!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 3/10 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Billede

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 3/10 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Jeg kan ikke finde ud af om det giver mig håb eller det omvendte at vi skaber så mange store chancer og alligevel kun scorer på et straffe.

Så dårlige som vi er til at sparke straffe bør det i øvrigt tælle for to mål når vi scorer. Altså blev den 2-2. Et point er bedre end ingenting. Godt nok. Hej-hej.

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 3/10 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Vi har ramt stolpen 13 gange i 12 kampe :/
4 (eller 5?) i dag...
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 3/10 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Billede

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20616
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: 3/10 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

kklaus skrev:Vi har ramt stolpen 13 gange i 12 kampe :/
4 (eller 5?) i dag...
Det er så sindssygt..

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 3/10 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Billede

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 3/10 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Tja Real mangler vel flere svære kampe end os. Og de har altså ikke været vildt imponernede indtil videre.

Jeg vil gerne give dig at det ikke har været vildt godt og at det ser en smule sort ud men helt fortabte er vi nu ikke... Endnu.
Nej, men ærligt talt; hos Madrid kan jeg få øje på et koncept. Det kan jeg ikke hos os. Det virker, hands down, ret tilfældigt hvordan vores kampe udvikler sig. Vi har selvfølgelig den gode gamle filosofi, den vi har haft siden Cruyff, der fungerer som en overordnet retningspil for vores spil, men de mere konkrete mekanismer og mønstre har jeg virkelig, virkelig svært ved at få øje på. Når modstanderne presser os højt, har vi eksempelvis rigtig svært ved at spille os ud af presset; langt sværere end vi havde i sidste sæson. Dertil har Madrid en stærk, stærk - og endnu vigtigere rigtig bred - trup, med mange gode indskiftere.

Men lad os da håbe at mine forudsigelser bliver en ny form for anti-jinx, ligesom når jeg sviner Suárez og han umiddelbart efter scorer et eller andet latterligt mål. Hvis det bliver på den måde, kan vi jo godt forvente at Madrid smider 14 point i efteråret og deres spil falder helt fra hinanden. Fingers crossed.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/10 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan sagtens følge dig blau! Jeg mener dog at vores elendighed kan forklares (nu kommer storken nok og sætter mig på plads). Ligeledes ser jeg virkelig ikke det store i real. De står bedre på banen men de er til at stoppe offensivt. De har dog en bred trup hvilket vil hjælpe dem.

Men vi må se. Vi vidste alle at vi ville smide point med programmet her i starten. Nu er det vigtigt at vi tager de nemme point over den næste måned mens real forhåbentligt smider point når de skal spille de svære udekampe.

Jeg tror på det. Og hvis real ikke vinder i morgen så har vi stadig fået en bedre start på sæsonen end dem. Og det selvom vi har ret meget imod os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5177
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 583 gange

Re: 3/10 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Pique: "Not scoring after Neymar hit the post? I didn"t know if I was offside or not, so I preferred not to touch it. Apparently I wasn't."
Bare gør det dog for helvede.

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 3/10 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Pique: "After the international break, we should start winning and we shouldn't stop anymore. Barça have to be at the top." #fcblive
God plan.
Giv mig min sko tilbage, røv!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 3/10 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

kklaus skrev:
Pique: "After the international break, we should start winning and we shouldn't stop anymore. Barça have to be at the top." #fcblive
God plan.
Fedt lad os ansætte Pique som spillende træner. Eller bare træner.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

3/10 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Jeg synes situationen er så udsigtsløs og trist pt. at jeg ikke helt kan tage det seriøst.

PuyolErGud
Indlæg: 10728
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 3/10 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Altså, at vi tabte er selvfølgelig noget røv for at sige det lige ud, og spillet var ikke altid top dollar for at komme med en frase ala alt for lang tid siden, men vi havde altså alle muligheder for at vinde kampen. Spillet var selvfølgelig meget frem og tilbage, men vi havde jo i hvert fald en håndfuld chancer, hvor man altså skal score på det her niveau, mod en modstander som Sevilla. Og så også frisparket fra Neymar. Vi manglede altså ikke chancerne. Og nej, målene i mod os, viste ret skræmmende vores svagheder, og det skal der selvfølgelig arbejdes meget på, før det overhovedet er tæt på acceptabelt.

Men altså, så synes jeg heller ikke lige den kamp var værre. Sevilla er et svært sted at spille, og sidste år fik vi kun et point. Lad os nu lige se hvordan vi starter ud efter landskampspausen, før vi dømmer os selv helt ude af mesterskabskampen. Det kan jo også vise sig, at vi stadig er foran eller á point med Real efter i morgen...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster