29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Brombi »

Enig Reevenge
Luis Enrique: "Expected more from Neymar? No, thought he played well. Every player gives everything. Comparing with Leo doesn't make sense."
Selvom vi alle nok kan blive enige om, at Neymar faldt fuldstændig igennem og på intet i denne sæson har levet op til sit navn, så er det vel nok en meget klog udtalelse af Enrique. Ingen grund til omklædningsrum-snak i pressen.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8348
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Michman »

Munir tog chancen og vendte kampen sammen med Roberto..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Daluigi »

Det eneste jeg gider at huske denne kamp for, er at Mander skrev hele to ord i kamptråden. Fedt.
Forumlegende

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1198 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af FCBSOCI »

Ser opfølgning på kampen på spansk TV (Mega). Meget underholdende. De sidste 10 min. har de vist Leverkusens mål ca. 100 gange, mens studieværterne nærmest er ved at komme i håndgemæng om, hvorvidt Ter Stegen droppede.

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1198 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af FCBSOCI »

Generelt er kommentatorerne enige om (så vidt jeg forstår, hvad de siger :-)), at Barca ikke var overbevisende.
Herudover handler ufatteligt meget om en spiller, der ikke var med. Og nej, det var ikke Pinto.
Forsiderne i sportsaviserne i dag, eller rettere tirsdag, handler også om Messi. For eksempel skriver Mundo Deportivo på forsiden med kæmpe bogstaver: "Ganar sin Messi" (vind uden Messi).
Jeg frygter lidt for fremtiden, når så meget handler om og hviler på Messi. Håber, at han fortsætter til han er sidst i fyrrerne; det mener jeg, at Peter Shilton gjorde (dog som målmand). Så hvorfor ikke?

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1198 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af FCBSOCI »

Lidt eftertanke. Er vi urimelige over for Barca? Spiller man i de største klubber i Europa som fx Barca, Bayern eller de hvide, som jeg nægter at nævne ved navn (nej, nej det er ikke AGF, jeg tænker på), er kravet ikke kun at sejre, men at vinde med flot, attraktiv fodbold. Det stiller enorme krav til spillerne.
Man kan udlægge Barcas sæson hidtil på to måder:
1. Holdet har spillet fantasiløst og generelt har Barca ikke imponeret. Holdet lukker alt for mange mål ind og uden Messi er Barca et ordinært hold.
2. Barca er godt på vej i CL. I La Liga er Barca med helt fremme og foran Real Madrid trods flere meget vanskelige udekampe. Spillerne har fået meget lidt pause, da de har været med hele vejen i alle turneringer. Desuden har mange af stamspillere spillet landskampe og Copa America. Det viser klassen, at Barca alligevel fortsat har mulighed for at genvinde CL, Copa del Rey og La Luga.
Hvilken udlægning er den rigtige?

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1198 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af FCBSOCI »

Lidt eftertanke. Er vi urimelige over for Barca? Spiller man i de største klubber i Europa som fx Barca, Bayern eller de hvide, som jeg nægter at nævne ved navn (nej, nej det er ikke AGF, jeg tænker på), er kravet ikke kun at sejre, men at vinde med flot, attraktiv fodbold. Det stiller enorme krav til spillerne.
Man kan udlægge Barcas sæson hidtil på to måder:
1. Holdet har spillet fantasiløst og generelt har Barca ikke imponeret. Holdet lukker alt for mange mål ind og uden Messi er Barca et ordinært hold.
2. Barca er godt på vej i CL. I La Liga er Barca med helt fremme og foran Real Madrid trods flere meget vanskelige udekampe. Spillerne har fået meget lidt pause, da de har været med hele vejen i alle turneringer. Desuden har mange af stamspillere spillet landskampe og Copa America. Det viser klassen, at Barca alligevel fortsat har mulighed for at genvinde CL, Copa del Rey og La Luga.
Hvilken udlægning er den rigtige?

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1198 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af FCBSOCI »

Lidt eftertanke. Er vi urimelige over for Barca? Spiller man i de største klubber i Europa som fx Barca, Bayern eller de hvide, som jeg nægter at nævne ved navn (nej, nej det er ikke AGF, jeg tænker på), er kravet ikke kun at sejre, men at vinde med flot, attraktiv fodbold. Det stiller enorme krav til spillerne.
Man kan udlægge Barcas sæson hidtil på to måder:
1. Holdet har spillet fantasiløst og generelt har Barca ikke imponeret. Holdet lukker alt for mange mål ind og uden Messi er Barca et ordinært hold.
2. Barca er godt på vej i CL. I La Liga er Barca med helt fremme og foran Real Madrid trods flere meget vanskelige udekampe. Spillerne har fået meget lidt pause, da de har været med hele vejen i alle turneringer. Desuden har mange af stamspillere spillet landskampe og Copa America. Det viser klassen, at Barca alligevel fortsat har mulighed for at genvinde CL, Copa del Rey og La Luga.
Hvilken udlægning er den rigtige?

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Daluigi »

FCBSOCI skrev:Lidt eftertanke. Er vi urimelige over for Barca? Spiller man i de største klubber i Europa som fx Barca, Bayern eller de hvide, som jeg nægter at nævne ved navn (nej, nej det er ikke AGF, jeg tænker på), er kravet ikke kun at sejre, men at vinde med flot, attraktiv fodbold. Det stiller enorme krav til spillerne.
Man kan udlægge Barcas sæson hidtil på to måder:
1. Holdet har spillet fantasiløst og generelt har Barca ikke imponeret. Holdet lukker alt for mange mål ind og uden Messi er Barca et ordinært hold.
2. Barca er godt på vej i CL. I La Liga er Barca med helt fremme og foran Real Madrid trods flere meget vanskelige udekampe. Spillerne har fået meget lidt pause, da de har været med hele vejen i alle turneringer. Desuden har mange af stamspillere spillet landskampe og Copa America. Det viser klassen, at Barca alligevel fortsat har mulighed for at genvinde CL, Copa del Rey og La Luga.
Hvilken udlægning er den rigtige?
Den første..

Hvis man holder med Barca, så er det fordi man vil se flot fodbold og underholdes. Det er spillet som er det vigtigste! Så ud fra den præmis skal vi være bekymrede og utilfredse. At vi så har haft godkendte resultater, kan vi bruge som en trøst.
Forumlegende

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5495
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 562 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Daluigi skrev:
FCBSOCI skrev:Lidt eftertanke. Er vi urimelige over for Barca? Spiller man i de største klubber i Europa som fx Barca, Bayern eller de hvide, som jeg nægter at nævne ved navn (nej, nej det er ikke AGF, jeg tænker på), er kravet ikke kun at sejre, men at vinde med flot, attraktiv fodbold. Det stiller enorme krav til spillerne.
Man kan udlægge Barcas sæson hidtil på to måder:
1. Holdet har spillet fantasiløst og generelt har Barca ikke imponeret. Holdet lukker alt for mange mål ind og uden Messi er Barca et ordinært hold.
2. Barca er godt på vej i CL. I La Liga er Barca med helt fremme og foran Real Madrid trods flere meget vanskelige udekampe. Spillerne har fået meget lidt pause, da de har været med hele vejen i alle turneringer. Desuden har mange af stamspillere spillet landskampe og Copa America. Det viser klassen, at Barca alligevel fortsat har mulighed for at genvinde CL, Copa del Rey og La Luga.
Hvilken udlægning er den rigtige?
Den første..

Hvis man holder med Barca, så er det fordi man vil se flot fodbold og underholdes. Det er spillet som er det vigtigste! Så ud fra den præmis skal vi være bekymrede og utilfredse. At vi så har haft godkendte resultater, kan vi bruge som en trøst.
Enig i konklusion 1, som den gamle dronning engang sagde: "We are not amused"
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af JonasV »

Det er spøjst med Neymar og Suarez. Neymar skilte sig ud i går ved trods alt at skabe nogle ting og forsøge sig - selv om intet af det lykkedes. Suarez er komplet usynlig og pænt elendig i hele kampen og alligevel ender han med at sikre os de tre point.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af emo »

Ini manden ude en måneds tid! Det er fanme puhaaa....

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1198 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af FCBSOCI »

Hvilken udlægning er den rigtige?[/quote]
Den første..

Hvis man holder med Barca, så er det fordi man vil se flot fodbold og underholdes. Det er spillet som er det vigtigste! Så ud fra den præmis skal vi være bekymrede og utilfredse. At vi så har haft godkendte resultater, kan vi bruge som en trøst.[/quote]

Enig i konklusion 1, som den gamle dronning engang sagde: "We are not amused"[/

Jeg er også selv til konklusion 1. Vi befinder os jo i underholdningsindustrien, hvor tilbuddene er mange, og bliver vi ikke underholdt vælger vi noget andet. Og i øjeblikket bliver vi ikke særligt godt underholdt af Barca, men det skal nok komme igen.
Når det er sagt synes jeg, at det er helt uhørt at pifte af vores eget hold, som jeg oplevede på Camp Nou i går. Vi skal da støtte vores hold under kampen. Efter kampen kan vi så give vores utilfredhed til kende.

P.S. Undskyld mit sidste indlæg kom med tre gange, det var ikke hensigten.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af JonasV »

FCBSOCI skrev: Når det er sagt synes jeg, at det er helt uhørt at pifte af vores eget hold, som jeg oplevede på Camp Nou i går. Vi skal da støtte vores hold under kampen. Efter kampen kan vi så give vores utilfredhed til kende.
Luna nævnte ellers at der var bemærkelsesværdig opbakning fra Camp Nou i går.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Tolquhon »

Dagen derpå, vi vandt en svær kamp og indtager en førsteplads i gruppen efter at Roma sked i nælderne mod BATE. Min reaktion kan vist kun opsummeres således:

phpBB [video]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster