29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Blaugrana92 »

B-Freak skrev:
zqa skrev:
B-Freak skrev:Nu ved jeg godt at jeg bliver uvenner med tv3+, men jeg deler ikke samme begejstring for Leverkusens taktik som kommentatorerne.

I min optik så taber Leverkusen kampen på deres taktik. De satser alt for meget de første 55-60 min på genpres og falder derefter sammen og kan ikke rigtig følge med til sidst.
Derudover tager man Chicarito ud i en fase hvor man skal satse på kontra.

Jeg siger ikke at vi spillede perfekt, men at Leverkusen, med lidt mere intelligens kunne have fået mere ud af det.
Man kunne også sige, at de med lidt held havde ført med 2-3 mål efter første halvleg.
Og vi kunne også med lidt held have fået 1-2 scoringer, hvilket havde givet samme situation.
Ha, tror du selv på at vi scorer mål i første halvleg?

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Nidzo7 »

Glæden over de tre point har fået mig til at glemme alt om Iniestas skade. Håber han er tilbage igen hurtigst muligt. Iøvrigt så det ret vildt hvor meget bedre vi spiller med Alba.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Piquénbauer »

Haha chelsea tabte igen! Det er helt vildt så ringe de er...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2478
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1204 gange
Blevet takket: 537 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af FCBSOCI »

Mit forrige indlæg blev skrevet i pausen, men åbenbart ikke sendt før efter kampen.
Er fodbold ikke en vidunderlig sport?
Vi spiller skidt, publikum er på vej ud og så scorer vi to gange.
Har aldrig forstået udvandringen før tid. Hvor mange mål bliver der ikke lige scoret i slutminutterne?
Hvor skal vi feste efter kampen her i Barcelona?
VISCA EL BARCA
Senest rettet af FCBSOCI tirs sep 29, 2015 11:55 pm, rettet i alt 1 gang.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Skydefinten »

Et sted som sælger Mokai!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af JonasV »

Peter G, behold lige værtstjansen i Viasat-studiet maaaaange år endnu. Sikke en forskel, det kan gøre.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Piquénbauer »

Iniesta could be out for 2 to 3 weeks with a muscle injury #fcblive [catradio]
Tis. Men heldigvis kommer den op til en landsholds pause.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Blaugrana92 »

JonasV skrev:Peter G, behold lige værtstjansen i Viasat-studiet maaaaange år endnu. Sikke en forskel, det kan gøre.
Ja, han er altså cool!

Det her var Leverkusen i dag. Det hele gik så godt og det kørte det bare, men så lige pludselig ...

phpBB [video]

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Mkj 77 »

Tænk sig, at spillere man afskrev på forhånd ville blive kampafgørende.
Roberto med masser gejst og vilje samt Munir med den teknik som Sandro ikke besad...

Og et gudemål af Suarez.
Overall- mere held end forstand at vi vandt...

20 min med godt spil, resten lort....

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af OliverDK »

BATE Borisov har lige så mange point i CL som alle de engelske hold kombineret :lol:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Brombi »

Til dem som siger at Enrique skal fyres, eller at det er hans skyld.

I min optik spiller vi nogenlunde som sidste sæson, den eneste forskel er skaderne og ineffektiviteten (uheldet). Sidste sæson spillede vi også elendigt indtil efter januar måned, hvor næsten alle kampe indtil da var vundet på marginalerne og heldet. Husker tydeligt hvordan jeg flere gange skrev, at vi egentlig spillede OK når først vi fik scoret et mål. Og det er lidt det samme i år, problemet er bare at vi faktisk er rimelig uheldige foran mål. Vi kan også tælle antal straffespark som ikke er blevet tildelt på to hænder, og antallet af gange vi har ramt træværket er jeg stoppet med at tælle. Hvis Rakitic eller Sandro havde scoret på de to første chancer i kampen, havde det været en helt anden kamp. Det er jeg ikke et sekund i tvivl om. Og så er der skaderne, dem kan vi takke vores marketingsafdeling. Simple as that!

MAtS spillede fandme en god kamp. Han skulle måske have været bedre til at sætte sit forsvar ved hjørnet, men ellers var han rimelig sikker. Han havde også nogle rigtig gode redninger.

Og hvad fanden sker der lige med Roberto!? Han er gået fra at være en middelmådig reserve, til at være en af vores bedste! Han kommer ind og løber hurtigere end de andre, bedre teknik end de andre og ikke mindst bedre overblik end de andre! Sidst jeg så det hos en spiller der blev skiftet ind var Iniesta. Håber han fortsætter med at blomstre!

I min optik skal Pique bænkes. Sidste sæson startede han også dårligt ud, blev bænket og sat på plads af Enrique og kom derefter i form. Man kan sige meget om Enrique, men hans udskiftninger gjorde virkelig udslaget idag.

kklaus
Indlæg: 9732
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af kklaus »

Pyhh, det gik lige. Godt vi havde en stærk bænk, der kunne vende kampen for os.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Blaugrana92 »

Mkj 77 skrev:Tænk sig, at spillere man afskrev på forhånd ville blive kampafgørende.
Roberto med masser gejst og vilje samt Munir med den teknik som Sandro ikke besad...

Og et gudemål af Suarez.
Overall- mere held end forstand at vi vandt...

20 min med godt spil, resten lort....
Ja, ingen tvivl om at problemerne ikke er forsvundet, bare fordi vi vinder i dag. Vi spiller stadig en elendig kamp, men de tre point er selvfølgelig så vanvittigt vigtige, at man let kan glemme hvor skidt det står til rent spillemæssigt. Det skal der virkelig rettes op på og det kan kun gå for langsomt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Piquénbauer »

Dejligt med en god kamp af MAtS! Det har han uden tvivl haft brug for. Efter at have set målet igen så lå fejlen ved deres mål heller ikke kun ved ham. Dårlig kommunikation i forsvaret men Mathieu bærer uden tvivl den største skyld (ufatteligt at han står på den forkert side). Og ellers havde han nogle flotte redninger samt godt spil med fødderne.

Så nu kan han med lidt ro i sjælen sætte sig på bænken og lade Bravo tage over i ligaen!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Reevenge »

Ter Stegen var rigtig stærk idag og en del af sandheden bag alle de mål han har indkasseret har været usikkerheden hos de bagerste fire; især Mathieu, Pique og til dels Alves har været helt forfærdelige, hvor de to sidstnævnte nok skal komme tilbage. Mathieu levner jeg ikke meget håb for, han er ganske enkelt for ringe. Han er usikker på bolden, placerer sig ofte forkert, langsom på de første par meter, ekstremt uduelig på hjørnespark sin højde til trods. Håber inderligt Vermaelen kommer tilbage når han er sin skade kvit og viser det storspil han viste i de få kontinuerlige kampe han fik i starten af sæsonen.

Luis Enrique har virkelig imponeret mig. Celta-kampen til trods, har han gjort alt rigtigt. Skaderne skyldes, som nævnt af andre, den elendige planlægning af sæsonforberedelserne, men at vi har hevet maksimum point på udebaner som San Mamés og Calderon samt en hjemmesejr over Malaga (som tog point på Bernabeau i weekenden og hev 4 point mod os i sidste sæson), har virkelig været stærkt. Idag er han også 'afgørende', med nogle kanon indhop af samtlige 3 indskiftningsspillere, hvor især Roberto spiller fantastisk fodbold; han er ekstremt intelligent i sine beslutninger, driver bolden frem på de rigtige tidspunkter, slipper bolden hurtigt, holder på bolden under pres.

Munir spillede også hans bedste minutter siden starten af sidste sæson, hvor han havde nogle gode kampe i streg. Vores bredde kommer til at gøre ondt indtil januar, men jeg synes virkelig holdet viser format og det kan vise sig at være held i uheld med FIFA-karantænen, da det giver plads for nogle af vores periferspillere til at gribe chancen, som givetvis er større. Jeg håber på en Munir vokser med opgaven og udvikler sig til en stærk brik i Messis fravær og nu må det også snart være på tide, vi får Samper mere at se? Han har jo intet at lave i den 3. bedste række i Spanien.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster