26/9 FC Barcelona - Las Palmas

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Brombi »

Ting

- MAtS spiller en betydelig bedre kamp i dag, også selvom jeg stadig ikke er så tryg ved ham. Målet i dag er udelukkende forsvarets skyld, og selvom det skulle have været hans skyld, så var det faktisk rart at se ham råbe af forsvaret. Håber inderligt at han har indset, at de hans holdkammerater i forsvaret ikke bider, når han råber af dem i løbet af kampen - og han derfor stopper med at være så genert.

- Messi ude i 3-8 uger er ikke verdens undergang. Der har hersket en tendens til at slappe af, især når frontrioen bestod af MSN. Det har været tydeligt, at spillere som Suarez og Neymar i højere grad træder i karakter, når Messi ikke er med. Der følger lige pludselig et ansvar med, som de normalt bare har overladt til Messi - hvilket egentlig også er skide dårligt. Messi går glip af Leverkusen, Sevilla, Rayo, BATE, Eibar, Getafe, BATE og Villarreal. Det burde være overkommeligt, især hvis Suarez og Neymar virkelig træder i karakter.

- Mascherano skal ikke spille midtbane længere, han er alt, alt for langsom, både med fødderne og i mentalt. Hvad fanden er det der foregår i hovedet på ham. Han laver virkelig nogle dumme ting nogle gange.

- Pique er f*cking pinlig nogle gange. Han havde nogle fine indgreb i dag, men jeg er så træt af at se ham så evnesvag og med så dårlig en koncentrationsevne. Han skulle angiveligt være vores rutinerede forsvarsklippe, men han sejler rundt og får Bartra til at ligne en kaptajn. Det gælder alt fra almindelige afleveringer og forsvarslinjer til at skærme af og tackle.

- Bartra fortjener meget mere spilletid. Elskede hvordan han råbte og skreg af Pique og Mascherano ved Las Palmas mål. Han udstråler lidt mere leder end Pique, og det er ærgerligt at Enrique vælger at bruge Mathieu og Mascherano foran Bartra, især fordi potentialet hos Bartra i min optik er stort.

- Adriano sejler fuldstændig, og har ikke været i form siden Douglas kom til. Hvad laver han egentlig stadig i klubben? Altså kan godt forstå vi har transferban osv, men jeg har set venstrebacks på b-holdet og juvenil a som er bedre. Han er jo en joke nogle gange

- Munir gjorde det faktisk godt i dag. Normalt plejer han at bruge alle muligheder til at iscenesætte sig selv, men han virkelig faktisk ret god til at finde Neymar og Suarez. Han deltog i det defensive og smed ikke for mange bolde væk. Jeg tror ikke at han bliver en kommende stjerne, men en habil reserve kan han godt blive. Han spillede godt sammen med Roberto ude på højre flanke.

- Sandro er jeg lidt mere skeptisk overfor. Han kan måske ikke spille på samme facetter som Munir, og hver gang han får bolden styrter han direkte mod mål. Han er en typisk 9'er, men når han ikke en gang kan ramme målet, så ved jeg ikke hvor meget han egentlig kan bruges til.


Luis Enrique får godt nok en hovedpine hvis holdet ikke snart begynder at udnytte sine chancer, og generelt bare spiller bedre. Vi scorer kun 2 mål mod Las Palmas og lukker 1 mål ind. Hvis vi ikke en gang kan holde nullet mod Las Palmas, kampen efter vi blev røvpulet 4-1 af Celta Vigo, hvad fanden gør vi så imod Leverkusen eller Sevilla?
I min optik skal Enrique bruge flere b-holdsspillere, for det går ikke med så smal en trup. Spillerne går døde inden jul hvis der ikke bliver roteret voldsomt. Samper eller Gumbau burde også få flere minutter. Især hvis Busquets skal spille CM, hvilket han i øvrigt gjorde OK godt. Men det går ikke med Mascherano på midtbanen.

Messi er i øvrigt ude i 8 uger ifølge klubben. Det BURDE vi kunne overleve, især fordi de næsten alle er hjemmekampe!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Daluigi »

Brombi skrev:
Busquets: "We played well"
Ja han er en retarderet skinke. Intet mindre.
Forumlegende

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Bager »

Gad vide hvad Messis skade har at sige for hans chancer for at vinde BdO?
Visca el Barca

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Brombi »

Enrique med lidt mere kant
Luis Enrique: "We won't change our style of playing with Messi injured. He decides a lot of games, but the team has to step up now
Luis Enrique: "Fifa ban hurts more now that Fifa is proven to be a corrupt organisation? Hurts the same. We can only keep on working hard."
Luis Enrique: "I applauded Valeron when he was subbed on, yes. He has been a teammate of mine at the national team."
Luis Enrique: "Sergi Roberto didn't need time to adapt to right back positions. Hopefully more players can show what they can.
(en tydelig henvisning til Munir, Sandro, Adriano osv)
Luis Enrique: "Messi back for clasico? I'm not looking at the calendar. Focus on the next game, on Tuesday against Leverkusen."

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Daluigi »

Bager skrev:Gad vide hvad Messis skade har at sige for hans chancer for at vinde BdO?
Forhåbentlig ingen
Forumlegende

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Skydefinten »

Jeg misser Leo på Campen....snøft


- Jonas, skal vi splejse om en taxa til Castelldefels, og besøge ham i hans villa?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af JonasV »

Skydefinten skrev:Jeg misser Leo på Campen....snøft


- Jonas, skal vi splejse om en taxa til Castelldefels, og besøge ham i hans villa?

Deal!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Skydefinten »

Vi kan medbringe Mokai og god bedring-chokolade.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

26/9 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af JonasV »

Og en blomst til fruen i huset. Og sæsonkort til Roskilde Idrætspark til Thiago og Mateo.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:Ting

- MAtS spiller en betydelig bedre kamp i dag, også selvom jeg stadig ikke er så tryg ved ham. Målet i dag er udelukkende forsvarets skyld, og selvom det skulle have været hans skyld, så var det faktisk rart at se ham råbe af forsvaret. Håber inderligt at han har indset, at de hans holdkammerater i forsvaret ikke bider, når han råber af dem i løbet af kampen - og han derfor stopper med at være så genert.

- Messi ude i 3-8 uger er ikke verdens undergang. Der har hersket en tendens til at slappe af, især når frontrioen bestod af MSN. Det har været tydeligt, at spillere som Suarez og Neymar i højere grad træder i karakter, når Messi ikke er med. Der følger lige pludselig et ansvar med, som de normalt bare har overladt til Messi - hvilket egentlig også er skide dårligt. Messi går glip af Leverkusen, Sevilla, Rayo, BATE, Eibar, Getafe, BATE og Villarreal. Det burde være overkommeligt, især hvis Suarez og Neymar virkelig træder i karakter.

- Mascherano skal ikke spille midtbane længere, han er alt, alt for langsom, både med fødderne og i mentalt. Hvad fanden er det der foregår i hovedet på ham. Han laver virkelig nogle dumme ting nogle gange.

- Pique er f*cking pinlig nogle gange. Han havde nogle fine indgreb i dag, men jeg er så træt af at se ham så evnesvag og med så dårlig en koncentrationsevne. Han skulle angiveligt være vores rutinerede forsvarsklippe, men han sejler rundt og får Bartra til at ligne en kaptajn. Det gælder alt fra almindelige afleveringer og forsvarslinjer til at skærme af og tackle.

- Bartra fortjener meget mere spilletid. Elskede hvordan han råbte og skreg af Pique og Mascherano ved Las Palmas mål. Han udstråler lidt mere leder end Pique, og det er ærgerligt at Enrique vælger at bruge Mathieu og Mascherano foran Bartra, især fordi potentialet hos Bartra i min optik er stort.

- Adriano sejler fuldstændig, og har ikke været i form siden Douglas kom til. Hvad laver han egentlig stadig i klubben? Altså kan godt forstå vi har transferban osv, men jeg har set venstrebacks på b-holdet og juvenil a som er bedre. Han er jo en joke nogle gange

- Munir gjorde det faktisk godt i dag. Normalt plejer han at bruge alle muligheder til at iscenesætte sig selv, men han virkelig faktisk ret god til at finde Neymar og Suarez. Han deltog i det defensive og smed ikke for mange bolde væk. Jeg tror ikke at han bliver en kommende stjerne, men en habil reserve kan han godt blive. Han spillede godt sammen med Roberto ude på højre flanke.

- Sandro er jeg lidt mere skeptisk overfor. Han kan måske ikke spille på samme facetter som Munir, og hver gang han får bolden styrter han direkte mod mål. Han er en typisk 9'er, men når han ikke en gang kan ramme målet, så ved jeg ikke hvor meget han egentlig kan bruges til.


Luis Enrique får godt nok en hovedpine hvis holdet ikke snart begynder at udnytte sine chancer, og generelt bare spiller bedre. Vi scorer kun 2 mål mod Las Palmas og lukker 1 mål ind. Hvis vi ikke en gang kan holde nullet mod Las Palmas, kampen efter vi blev røvpulet 4-1 af Celta Vigo, hvad fanden gør vi så imod Leverkusen eller Sevilla?
I min optik skal Enrique bruge flere b-holdsspillere, for det går ikke med så smal en trup. Spillerne går døde inden jul hvis der ikke bliver roteret voldsomt. Samper eller Gumbau burde også få flere minutter. Især hvis Busquets skal spille CM, hvilket han i øvrigt gjorde OK godt. Men det går ikke med Mascherano på midtbanen.

Messi er i øvrigt ude i 8 uger ifølge klubben. Det BURDE vi kunne overleve, især fordi de næsten alle er hjemmekampe!
Virkelig et godt indlæg Brombz! Og ja vi burde sgu kunne klare Messis skade. Det bliver ikke kønt men forventer at både Suarez og Neymar stepper op. Og det mener jeg egentlig allerede de viste i dag at de kan!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Drake »

Er lige kommet hjem og har ikke set kampen. WHAT Messi ude 7-8 uger!!!!!!! :cry: :mad:

Det betyder følgende ting:

-Real M vinder Ligaen.
-Cristina bliver LA Liga top score og vinder af Ballon d'Or.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Brombi »

Drake skrev:Er lige kommet hjem og har ikke set kampen. WHAT Messi ude 7-8 uger!!!!!!! :cry: :mad:

Det betyder følgende ting:

-Real M vinder Ligaen.
-Cristina bliver LA Liga top score og vinder af Ballon d'Or.
Well, RM har lige spillet 0-0 mod Malaga, og hvis de bliver ved med at spille sådan tror jeg godt vi kan følge med dem, også selvom det bliver svært.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af A$AP »

Messi er tilbage i god tid til at vi vinder VM for klubhold + et par mål i December og så er Ballon D'or hjemme. Lige nu kan jeg ikke se hvorfor at Ronaldo skulle vinde den, overhovedet.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Drake »

Jeg håber virkelig at NeyNey og Suarez kan steppe og nu, og vise alle hvor gode der enlig er for os!


Jeg må indrømme at jeg ikke er så stor fan af dem.

NeyNey har stadig ikke levet op til mine forhåbninger, synes stadig han er for dårlig i sine udfordringer og i pasningsspillet.

Suarez mangler en del i pasningsspillet og teknik, og så virker han bare lidt kloset i sine bevægelser. Desuden synes jeg han bruger for mange chancer for at score. Nu kender jeg ikke hans statistik på det, men det virker i hvert fald sådan.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Piquénbauer »

Undskyld Drake, men det indlæg der er simpelthen for dumt.

De snitter begge omkring 1 mål/assist pr kamp og i sidste sæson var de fuldstændig uspillelige. Jeg ved ikke hvad dine forventninger er men hvis du forventer noget tæt på Messis niveau så burde du droppe det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 48 gæster