26/9 FC Barcelona - Las Palmas

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Neymar har været dårligt spillende i hele 2015. Han har meget lidt succes med sine aktioner. Han nød bare godt af Messis fantastisk afleveringer i foråret, hvorfor hans dårlige spil gik under radaren.
Det er lidt pudsigt at andre spiller ikke "bare" har udnyttet messi så. Der er efterhånden en del spillere der har spillet sammen med messi men sjovt nok har ingen kunne præstere det samme antal mål som neymar i sidste sæson.

Det passer selvfølgelig ikke ind i hele din ide om at grunden til at vi vandt alt sidste år var messi. Og kun ham.
Det er sjovt, at det skulle komme fra dig. Din verden må være faldet sammen efter at Ter Stegen har været elendig i denne sæson.
Ja jeg laver ikke andet end at tude. Men hvad har det egentligt med noget at gøre?
Vi har alle vores opfattelser og ideer. Nogle ændrer dem, når tingene tager en ny drejning.
Jep men ikke dig. Og lad os så komme tilbage til emnet.

Hvordan kan det være at Neymar på trods af et "elendigt" 2015 scorede i samtlige kampe fra kvart og til finalen i cl? Og hvorfor er der ikke andre spillere der har udnyttet messi og scoret det samme antal mål som neymar gjorde i sidste sæson? Det lyder til at alle kunne gøre det ifølge dig men alligevel er det ikke sket...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Mkj 77 »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Neymar har været dårligt spillende i hele 2015. Han har meget lidt succes med sine aktioner. Han nød bare godt af Messis fantastisk afleveringer i foråret, hvorfor hans dårlige spil gik under radaren.
Det er lidt pudsigt at andre spiller ikke "bare" har udnyttet messi så. Der er efterhånden en del spillere der har spillet sammen med messi men sjovt nok har ingen kunne præstere det samme antal mål som neymar i sidste sæson.

Det passer selvfølgelig ikke ind i hele din ide om at grunden til at vi vandt alt sidste år var messi. Og kun ham.
Det er sjovt, at det skulle komme fra dig. Din verden må være faldet sammen efter at Ter Stegen har været elendig i denne sæson.
Ja jeg laver ikke andet end at tude. Men hvad har det egentligt med noget at gøre?
Vi har alle vores opfattelser og ideer. Nogle ændrer dem, når tingene tager en ny drejning.
jeg hader at give dig ret Piquénbauer- men lige her har du ramt lorten med hovedet.
vores trekløver var uhyggelige i sidste sæson, netop fordi alle fandt hinanden.

jeg husker flere assists fra nissen til messi og omvendt

Jep men ikke dig. Og lad os så komme tilbage til emnet.

Hvordan kan det være at Neymar på trods af et "elendigt" 2015 scorede i samtlige kampe fra kvart og til finalen i cl? Og hvorfor er der ikke andre spillere der har udnyttet messi og scoret det samme antal mål som neymar gjorde i sidste sæson? Det lyder til at alle kunne gøre det ifølge dig men alligevel er det ikke sket...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Neymar har været dårligt spillende i hele 2015. Han har meget lidt succes med sine aktioner. Han nød bare godt af Messis fantastisk afleveringer i foråret, hvorfor hans dårlige spil gik under radaren.
Det er lidt pudsigt at andre spiller ikke "bare" har udnyttet messi så. Der er efterhånden en del spillere der har spillet sammen med messi men sjovt nok har ingen kunne præstere det samme antal mål som neymar i sidste sæson.

Det passer selvfølgelig ikke ind i hele din ide om at grunden til at vi vandt alt sidste år var messi. Og kun ham.
Det er sjovt, at det skulle komme fra dig. Din verden må være faldet sammen efter at Ter Stegen har været elendig i denne sæson.
Ja jeg laver ikke andet end at tude. Men hvad har det egentligt med noget at gøre?
Vi har alle vores opfattelser og ideer. Nogle ændrer dem, når tingene tager en ny drejning.
Jep men ikke dig. Og lad os så komme tilbage til emnet.

Hvordan kan det være at Neymar på trods af et "elendigt" 2015 scorede i samtlige kampe fra kvart og til finalen i cl? Og hvorfor er der ikke andre spillere der har udnyttet messi og scoret det samme antal mål som neymar gjorde i sidste sæson? Det lyder til at alle kunne gøre det ifølge dig men alligevel er det ikke sket...
Du skrev den 11. april 2015 følgende:
"Neymar har haft et par sløje måneder."

Det er åbenbart ikke en helt fjern ide, at Neymar ikke var flyvende i foråret. Eller var han bare helt fantastisk i de resterende Champions League kampe? Det er bare ikke sådan jeg husker det. Neymar var muligvis vigtig i kampene mod PSG, men det var Messi, der fik os forbi Bayern München. Derudover synes jeg egentlig ikke Neymar spillede godt. Han havde absurd mange boldtab, da intet lykkes for ham. Han var sløj, som du rigtig selv skrev.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Storken »

Mkj 77 skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Neymar har været dårligt spillende i hele 2015. Han har meget lidt succes med sine aktioner. Han nød bare godt af Messis fantastisk afleveringer i foråret, hvorfor hans dårlige spil gik under radaren.
Det er lidt pudsigt at andre spiller ikke "bare" har udnyttet messi så. Der er efterhånden en del spillere der har spillet sammen med messi men sjovt nok har ingen kunne præstere det samme antal mål som neymar i sidste sæson.

Det passer selvfølgelig ikke ind i hele din ide om at grunden til at vi vandt alt sidste år var messi. Og kun ham.
Det er sjovt, at det skulle komme fra dig. Din verden må være faldet sammen efter at Ter Stegen har været elendig i denne sæson.
Ja jeg laver ikke andet end at tude. Men hvad har det egentligt med noget at gøre?
Vi har alle vores opfattelser og ideer. Nogle ændrer dem, når tingene tager en ny drejning.
jeg hader at give dig ret Piquénbauer- men lige her har du ramt lorten med hovedet.
vores trekløver var uhyggelige i sidste sæson, netop fordi alle fandt hinanden.

jeg husker flere assists fra nissen til messi og omvendt
Skrevet den 11. april 2015:
Mkj 77 skrev:Neymar har været dårlig i en lang periode

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Piquénbauer »

Haha en storken classic.

Meeen nu vil jeg ikke sige at sløjt er ensbetydende med dårligt. Han var måske ikke ligeså godt spillende som han havde været tidligere men dårligt var det nu ikke. Scorede Neymar forresten ikke et par kasser eller mere mod Bayern?

Resten af mit indlæg fra den 11 april 2015 skal forresten også med:
Men det ændre ikke på at han har spillet en stor sæson.
Senest rettet af Piquénbauer lør sep 26, 2015 10:32 pm, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Blaugrana92 »

Vi havde ikke mødt Bayern endnu, da datoen skrev den 11. april 2015, så er det ret irrelevant i den sammenhæng. Dertil synes jeg egentlig du svarer meget fint på dit eget spørgsmål. Han var helt fantastisk i sæsonafslutningen. Men i februar og marts var han ikke ret godt kørende:

I februar, marts og den første uge af april spillede han 14 kampe og scorede 6 mål.
I resten af foråret spillede han 14 kampe, hvor han scorede 13 mål og lagde op til 3.

Så, ja. Neymar havde et par sløve måneder i februar og marts. Og, ja. Neymar var helt, helt fantastisk i april, maj og den første uge af juni.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Storken »

Vi er bare uenige. Jeg synes aldrig Neymar spillede godt i foråret, selvom han rigtig nok scorede mange mål. Niveauet er kun blevet lavere i denne sæson, hvor han er totalt uden selvtillid. Han har næsten ingen succes med det han foretager sig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg ved du er vild med statistik. Derfor, per WhoScored.com, er her Neymars dribling-statistik for sidste sæson i La Liga:

201 driblinger forsøgt. 104 driblinger vellykket. Successrate på 51,74%. Det er ganske fint. For at have noget at sammenligne med så har de noteret Messi for 174 vellykkede driblinger ud af 312 forsøgte, hvilket giver en successrate på 55,77%, mens Suárez er noteret for 36 vellykkede driblinger ud af 95 forsøgte, med en successrate på 37,89%.

Han er alligevel ikke helt ringe.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Storken »

Blaugrana92 skrev:Jeg ved du er vild med statistik. Derfor, per WhoScored.com, er her Neymars dribling-statistik for sidste sæson i La Liga:

201 driblinger forsøgt. 104 driblinger vellykket. Successrate på 51,74%. Det er ganske fint. For at have noget at sammenligne med så har de noteret Messi for 174 vellykkede driblinger ud af 312 forsøgte, hvilket giver en successrate på 55,77%, mens Suárez er noteret for 36 vellykkede driblinger ud af 95 forsøgte, med en successrate på 37,89%.

Han er alligevel ikke helt ringe.
Jeg vil gerne se de samme stats for foråret alene. Jeg synes nemlig han spillede glimrende i efteråret, hvilket kunne sminke tallene.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster