23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Æh, vil sgu ikke pege fingre af FIFA lige nu. Det forfærdelige spil er et internt problem. Lucho er mere nærliggende at pege på, men han mener jo tydeligvis altid at vi spiller en god kamp

Man kan lige så godt pege fingre af ledelsen, som vælger et at lave et virkelig tæt pakket preseason program, med rigtig mange svære kampe og lange rejser, især efter nogle af vores spillere lige har været til copa america.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:
Blaugrana92 skrev:Æh, vil sgu ikke pege fingre af FIFA lige nu. Det forfærdelige spil er et internt problem. Lucho er mere nærliggende at pege på, men han mener jo tydeligvis altid at vi spiller en god kamp
Æh, vores trup er for smal pga. deres vanvittige sanktioner. At der er andre faktorer, har jeg aldrig lagt skjul på.
Nah, vil mere mene at vores trup er for smal, fordi Bartomeu og Rosell konsekvent brød reglerne, og ignorerede adskillige advarsler fra FIFA, for derefter at investere kortsigtet i ældre spillere. Lucho er også ansvarlig for den smalle trup, med håndteringen af spilletid i foråret, der reelt set resulterede i at han pressede Pedro ud af klubben.
Brombi skrev:Man kan lige så godt pege fingre af ledelsen, som vælger et at lave et virkelig tæt pakket preseason program, med rigtig mange svære kampe og lange rejser, især efter nogle af vores spillere lige har været til copa america.
Jamen, enig. Det hele falder tilbage på ledelsen. Vi er i den situation vi er i, som en direkte og tydelig konsekvens af Rosell og Bartomeus elendige måde at drive klubben på. At man så vælger Bartomeu til lige at snuppe 4 år mere, hjælper selvfølgelig ikke ligefrem på vores udsigter for fremtiden. Gid han bliver smidt i fængsel.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev: Jamen, enig. Det hele falder tilbage på ledelsen. Vi er i den situation vi er i, som en direkte og tydelig konsekvens af Rosell og Bartomeus elendige måde at drive klubben på. At man så vælger Bartomeu til lige at snuppe 4 år mere, hjælper selvfølgelig ikke ligefrem på vores udsigter for fremtiden. Gid han bliver smidt i fængsel.
Og her synes jeg, at den falder tilbage på Cules. Jeg siger ikke dig og Brombz og alle andre, men et eller andet sted har vi allesammen et ansvar (især dem der er medlemmer), for denne situation. Over 56% af dem der stemte, pegede på en mand, som i skrivende stund er under kraftig anklager og risikerer fængselsdom. De ulovligheder der er blevet begået, er aldrig blevet benægtet faktisk, man har faktisk forsvaret det med, at man har gjort som alle andre. Det er alle andres skyld, end de folk de var involveret.

Det giver ikke rigtig nogen mening, synes jeg. Vi Barca fans har det med at skubbe skylden væk fra os, men her synes jeg vi alle et eller andet sted er ansvarlige for, at Bartomeu nu skal styre klubben i 4 yderligere år. Jeg kan kun se klubben som en stor taber, som direkte resultat af dette. Enten bliver han smidt i fængsel (stor chance for det), klubben er så uden leder, og hvad sker der så? Eller også bliver han på posten i 4 år, og ændrer klubben og de værdier så radikalt, at klubben på længere sigt vil komme svækket ud af det.

Man ligger som man har redt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Well, der er vist bred enighed herinde om at Bartomeu ikke skulle have været valgt. I den afstemning jeg lavede herinde, var der kun 5% der stemte på Bartomeu. Ud af 76 afgivne stemmer var der kun 4 på Bartomeu. Det var faktisk kun Toni Freixa der fik færre (2), mens Benedito (6) og Farré (8) begge fik flere. Laporta vandt klart med 74% procent af stemmerne.

http://www.poll-maker.com/results340065 ... 3-13#tab-2

;-)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Well, der er vist bred enighed herinde om at Bartomeu ikke skulle have været valgt. I den afstemning jeg lavede herinde, var der kun 5% der stemte på Bartomeu. Ud af 76 afgivne stemmer var der kun 4 på Bartomeu. Det var faktisk kun Toni Freixa der fik færre (2), mens Benedito (6) og Farré (8) begge fik flere. Laporta vandt klart med 74% procent af stemmerne.

http://www.poll-maker.com/results340065 ... 3-13#tab-2

;-)

Jo jo og det er helt fint. Vi herinde er meget imod Bartomeu og denne ledelse, det har vi givet klart udtryk for, men alligevel sidder han altså på magten. Jeg tror der findes rigtig mange som os derude, men vi allesammen har måske det til fælles at nogle af os måske lod det ligge, fordi klubben vandt de tre store trofæer sidste sæson, eller også valgte man at blive væk fra afstemning. Det resulterede i så, at Bartomeu blev valgt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Der er forhåbentlig ingen, der giver Ter Stegen skylden for i går....
"Are we seriously gonna blame a great 23yo GK for the embarassment of a defensive system that allows three 1v1's in a game?"
Billede

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Nej, jeg tror umiddelbart ikke der er nogen der giver ham skylden for nederlaget i går. Det ændrer dog ikke ved at han har spillet jævnt dårligt i denne sæson.

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:Man kan lige så godt pege fingre af ledelsen, som vælger et at lave et virkelig tæt pakket preseason program, med rigtig mange svære kampe og lange rejser, især efter nogle af vores spillere lige har været til copa america.
Jamen, enig. Det hele falder tilbage på ledelsen. Vi er i den situation vi er i, som en direkte og tydelig konsekvens af Rosell og Bartomeus elendige måde at drive klubben på. At man så vælger Bartomeu til lige at snuppe 4 år mere, hjælper selvfølgelig ikke ligefrem på vores udsigter for fremtiden. Gid han bliver smidt i fængsel.
6 år. :|
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

ter Stegen er overvurderet og er egentlig bare god med fødderne. Han var sikkert markspiller før, men var ikke god nok, så de valgte at sætte ham på kassen. Han tør ikke en gang at råbe af bolddrengene.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Blaugrana92 skrev:Nej, jeg tror umiddelbart ikke der er nogen der giver ham skylden for nederlaget i går. Det ændrer dog ikke ved at han har spillet jævnt dårligt i denne sæson.
Helt enig. Han har lavet et par personlige fejl, og det virker som om, han ikke er helt tryg ved at skulle kommandere med de andre. Det ændrer sig forhåbentlig, når han får mere erfaring og bliver mere moden. Jeg tror stadig på, at han er vores fremtidige førstemålmand, men indtil videre må Bravo gerne overtage i ligaen i hvert fald.

PuyolErGud
Indlæg: 10728
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Blaugrana92 skrev:Nej, jeg tror umiddelbart ikke der er nogen der giver ham skylden for nederlaget i går. Det ændrer dog ikke ved at han har spillet jævnt dårligt i denne sæson.
Der er i hvert fald min. en kommentar, hvor der står at han er direkte skyld i nederlaget. Men nej, det ændrer ikke på at han ikke har spillet på top-niveau, men derfor skal man heller ikke give ham skylden for hvert enkelt mål.

Selvfølgelig kunne man håbe på at en målmand i Ter Stegens kaliber - Han har nu engang bevidst at han kan stå fremragende - ville tage en af de friløbere, men altså det også svære odds.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

kklaus skrev:
Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:Man kan lige så godt pege fingre af ledelsen, som vælger et at lave et virkelig tæt pakket preseason program, med rigtig mange svære kampe og lange rejser, især efter nogle af vores spillere lige har været til copa america.
Jamen, enig. Det hele falder tilbage på ledelsen. Vi er i den situation vi er i, som en direkte og tydelig konsekvens af Rosell og Bartomeus elendige måde at drive klubben på. At man så vælger Bartomeu til lige at snuppe 4 år mere, hjælper selvfølgelig ikke ligefrem på vores udsigter for fremtiden. Gid han bliver smidt i fængsel.
6 år. :|
Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Man skulle tro at vi havde lært lidt af de tæsk som Valdes fik. Men nej det fortsætter tydeligvis. Lad os håbe at det ikke giver MAtS de samme mentale ar som Valdes fik.

MAtS har lidt under et elendigt forsvar som har skabt tydelig usikkerhed hos ham. Og det er egentlig hvad man kan forvente når man lige trække vejret og husker på at han kun er 23 år. Flere herinde forventer at han præsterer på et verdensklasseniveau og piller friløbere men der er han overhovedet ikke endnu. Og det kommer til at tage tid og fejl før han kommer derop da MAtS stadig er en meget "rå" spiller. Hvis man ikke er klar på at give ham det så må man ud og smide 300 mio efter en anden målmand.

Det bliver spændende at se om det ændre sig når Bravo (helt forståeligt) kommer tilbage i kassen. Hvis forsvaret fortsætter på samme niveau så tror jeg det desværre ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Man skal så også lige i den kontekst huske på, at De Gea og Courtois er (ca) jævnaldrene. At være 23 år gammel er ikke undskyldning for, ikke at kunne præstere på verdensklasse-niveau. Jeg er dog enig derhen, at der hvor MaTS umiddelbart vurderet nok har sine svagheder, ligger i hovedparten i forhold, som en mere moden personlighed forbedrer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Selvfølgelig. Men de startede vel ikke med at være verdensklasse? Det tog tid og tiltro hvilket de har fået som ubetinget startere i deres klubber. Man kan f.eks. spekulere i hvordan man havde set på De Gea nu hvis han havde præsteret for os som han gjorde i starten hos Man U. Og hvis hans konkurrence var så skarp som den er med Bravo i barca.

Barca-baglandet er notorisk hårde ved målmænd og det mærker MAtS lige nu. Jeg håber bare at den tiltro til egne evner som han udviser ikke er en facade for ellers må det virkelig være hårdt for ham pt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster