16/9 Roma - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/9 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Tw Pique: "Florenzi's goal? It was crazy! When I saw the goal, I didn't believe it! One of the best goals I've received in my career."

Tw Pique: "Mistake ter Stegen? Not at all! 100% merit of Florenzi. Ter Stegen gives us, centre backs, life by playing so far off his line."
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 16/9 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:
Tw Pique: "Florenzi's goal? It was crazy! When I saw the goal, I didn't believe it! One of the best goals I've received in my career."

Tw Pique: "Mistake ter Stegen? Not at all! 100% merit of Florenzi. Ter Stegen gives us, centre backs, life by playing so far off his line."
og Florenzi tweeter dette svar til Pique :D
GRAZIE CAMPIONE!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/9 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Haha fedt! Ham Florenzi skulle være en ret sympatisk fyr så når der nu var en der skulle score et drømmemål mod os så er det ok at det var ham!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 16/9 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Florenzi er pisse fin. Hvis Totti og De Rossi er Roma-fans, så ved jeg ikke hvad Florenzi er. Jeg tror seriøst at Florenzi ville gå i døden for Roma. Det er lige før jeg vil sige at han er Romas udgave af Puyol. En kriger, der elsker sin klub og vil gøre stort set alt for holdet, men som samtidig sætter stor ære i at behandle spillet med respekt. Totti og De Rossi er også fede på hver sin måde, men de har sgu virkelig også været nogle idioter engang i mellem. Totti har i hvert fald tidligere haft svært ved at styre temperamentet og De Rossi er decideret voldelig til tider. Florenzi er til gengæld en virkelig fair og ærlig spiller.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 16/9 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Den her tråd har brug for noget positivt.. Her er en pige der skræmmer sig selv med den nye update fra snapchat hahahaha :D
Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/9 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Keita (Roma): "We didn't analyze Ter Stegen's position. Florenzi just scored an amazing goal. He was lucky, you can't explain this goal."
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 16/9 Roma - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Piquénbauer skrev:
Keita (Roma): "We didn't analyze Ter Stegen's position. Florenzi just scored an amazing goal. He was lucky, you can't explain this goal."
Men Rudi Garcia sagde de havde?! Godt du følger med til taktiskmøderne, Keita.
Anyway. 1 point er fint imo. Stadion Olimpico er ikke det letteste sted at spille, og Roma er trods alt ikke noget dårligt hold. Sæsonen er stadig ung.
#jesuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 16/9 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Håbløst.
phpBB [video]
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 16/9 Roma - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Den er da klokkeklar, ja.
#jesuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 16/9 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Marca hævder at Rafinha er ude resten af sæsonen.... :twisted: :eek: :eek:
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 16/9 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Skydefinten skrev:Marca hævder at Rafinha er ude resten af sæsonen.... :twisted: :eek: :eek:
Hvor lang returret havde vi på Pedro? Jeg tænker det ville være smart at annullere handlen nu.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 16/9 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Flax_Generous »

Er jeg den eneste som synes, at det ser ud som om ter Stegen måske tror, at bolden går forbi eller over mål, og han derfor kun udfører et halvhjertet tilbageløb i stedet for at gå all in for at nå bolden? Han ser da lidt overrasket ud, når bolden rammer stolpen og går i mål.

Bolden dykker også ret vildt. Imponerende afslutning, må man sige.
Brombi skrev:Og så har vi vist også tærsket langhalm på ter Stegen sitautionen. 1 point, fint, videre.
Muahahaha!

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 16/9 Roma - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Storken skrev:
Skydefinten skrev:Marca hævder at Rafinha er ude resten af sæsonen.... :twisted: :eek: :eek:
Hvor lang returret havde vi på Pedro? Jeg tænker det ville være smart at annullere handlen nu.
Pedro blev skadet i weekenden :')
Dog ikke nær så slemt som det desværre lader til at være med Rafinha :sad:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 16/9 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Flax_Generous skrev:Er jeg den eneste som synes, at det ser ud som om ter Stegen måske tror, at bolden går forbi eller over mål, og han derfor kun udfører et halvhjertet tilbageløb i stedet for at gå all in for at nå bolden? Han ser da lidt overrasket ud, når bolden rammer stolpen og går i mål.

Bolden dykker også ret vildt. Imponerende afslutning, må man sige.
Nej, det ligner faktisk at han nærmest giver op. Det tror jeg dog ikke han ville gøre under nogen omstændigheder, så jeg tror også at han læser den helt, helt forkert, og er overbevist om at den ikke er indenfor målrammen. Ellers vender man vel ikke ryggen fuldstændig til, sådan som han gjorde?

I øvrigt, Piquénbauer, kan jeg godt gå med til at frikende ter Stegen for gårsdagens mål, og så sige at det bare var et freak mål. Men! Jeg vil stadig have Bravo tilbage i buret! ;-)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/9 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

I øvrigt, Piquénbauer, kan jeg godt gå med til at frikende ter Stegen for gårsdagens mål, og så sige at det bare var et freak mål. Men! Jeg vil stadig have Bravo tilbage i buret! ;-)
Den tager jeg ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster