29/8 FC Barcelona - Malaga

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20616
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Storken skrev:Hende værtinden på Sky Sports er ellers ret lækker. Det ville jeg ikke have vidst, hvis kampen blev vist på TV.

Intet er så skidt, at det ikke er godt for noget :)
Haha, lidt positivt er der ved det. Tænkte i øvrigt også det samme.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Guardiola »

Ja, skidt kamp på mange måder. Super ringe dommerfejl. Normalt er jeg ikke efter dommerne, har forståelse for at de kan tage fejl i splitsekunder, med situationer der ligger på grænsen. Men de to her - de var klokkeklare. Selv Stevie Wonder så dem.

Jeg vil dog sige, at det er super positivt at vi 1) holder nullet, 2) vinder kampe hvor vi ikke spiller specielt godt, og 3) Vermaelen.

Edit: 4) Lækker sky-værtinde

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Daluigi »

Jeg er simpelthen SÅ mega VRED!.... Jeg sagde det fanme! Vi skulle jo helt seriøst have smidt point i det sidste sekund der!

Det er simpelthen den mest skandaløse og vamle mentalitet jeg har set nogensinde fra vores hold! Hvis ikke LE river hovedet af dem, så er han direkte uduelig! Jeg har aldrig set et hold, gå så meget i stå med fucking vilje!!! Vi fører 1-0 !?!?!? Med 1 sølle mål er vi foran, og vi går rundt det sidste kvarter som om, at den her da bare skal trilles hjem!!
Arrogancen bliver fuldendt, da vi med et frispark oppe omkring deres felt med halvandet minut, vælger at spille den tilbage indover midten!!!! Hvor vi så bliver presset mand-mand og ender med at tabe bolden. Kulminationen af denne arrogancen burde så have været udligning i de døende sekunder. Heldigvis for os, vælger Malagas mand, at træde fucking henover bolden den store klovn. Amen altså! Vi er simpelthen så usselt heldige!

Jeg mener klart, at vi blev snydt og bedraget denne kamp op til vores mål. Det var en skandale at se på. Men efter vores mål, så fortjente spillerne ikke de 3 point. De skulle skamme sig, og jeg er som fan slet ikke tilfreds med hvordan min klub blev repræsenteret det sidste kvarter! Hvis de allerede nu har sådan en indstilling efter The Treple. Ja så kan vi da godt vinke farvel til håbet om en gentagelse af succesen!... 3 point kan ikke dulme min vrede. Jeg er fanme skuffet!
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Brombi »

Vermaelen er et fucking monster, hvor er det dejligt endelig at have en ægte leder og CB nede i forsvaret igen. Sidst var vist Puyol i form.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Blaugrana92 »

Vi vinder og det er rigtig fint, men jeg kan simpelthen ikke være tilfreds med en 1-0 sejr på hjemmebane over Málaga. Niveauet var lavt og uacceptabelt ringe. Ingen intensitet, ingen skarphed. For at gøre ondt værre, så lader vi til at være fuldkommen tilfredse med kun at vinde 1-0. Hvad er da for en attitude? Hvem er vi, et italiensk hold i 80'erne? Nej, vi er fucking Barcelona. Vi skal sgu da score nogle mål, mand. Har vi ikke fattet at sæsonen er gået i fucking gang? Vi er sgu da nødt til allerede nu at spille bedre end det her.

Nu har vi spillet fem kampe i sæsonen og ser vi bort fra første halvleg mod Sevilla, så har det godt nok været en ekstremt tynd omgang, hvor vi har skabt få af de helt, helt store chancer - I ved, dem der som man bare skal score på - og har haft alt, alt for meget meningsløs flanke-til-flanke spil på modstandernes sidste banehalvdel. Der mangler virkelig bevægelse, eksplosioner og intensitet. Alt for ofte kører vi bolde ud på kanten, tilbage ind over midten, over på den anden kanten og sådan kører den ellers bare frem og tilbage i et par minutter. Det er jo ikke godt nok. Der skal ske noget, hvis vi vil dirke et godt forsvar op.

Jeg synes det er bekymrende at vi ikke er bedre end vi er lige nu. Næste kamp er altså ude mod Atlético og der skal helt, helt, helt andre boller på suppen, hvis vi vil gøre os nogen som helst forhåbninger om at få point med hjem. Spiller vi som vi har gjort her de fem første kampe af sæsonen, så kan vi godt forvente en ordentlig røvfuld, så jeg håber fandeme godt nok at Lucho vågner op og får spillerne til det samme. Vi kan ikke lalle os igennem sæsonstarten og det virker virkelig som om at vi prøver på at gøre netop det. Det er jeg mere end bare skuffet over.

Stram op og det kan kun gå for langsomt. Ellers taber vi point i næste runde på Vicente Calderón.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvor umuligt, uhyggeligt, forkert og mærkeligt det så ellers end måtte lyde, så er jeg faktisk lige ved at tro at Daluigi og jeg er nogenlunde på bølgelængde her. Det føles mærkeligt, synes du ikke, Daluigi?

Madrid foran efter halvandet minut. Godnat.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Storken »

FCBarcelonaChr skrev:
Storken skrev:Hende værtinden på Sky Sports er ellers ret lækker. Det ville jeg ikke have vidst, hvis kampen blev vist på TV.

Intet er så skidt, at det ikke er godt for noget :)
Haha, lidt positivt er der ved det. Tænkte i øvrigt også det samme.
Victory babe


Billede

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Brombi »

@Blau
Jeg er sikker på at de ved hvad de laver, og vores kampe so far har taktikken været: brug kun lige akkurat så meget energi, som giver 3 point. Vores program er vanvittigt i år med vores latterlige tynde trup, så jeg kan godt forstå at de ikke går 200% bare fordi vi ikke er et italiensk hold fra 80'erne..

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af abx »

Stille dag på kontoret. Weiter
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:Hvor umuligt, uhyggeligt, forkert og mærkeligt det så ellers end måtte lyde, så er jeg faktisk lige ved at tro at Daluigi og jeg er nogenlunde på bølgelængde her. Det føles mærkeligt, synes du ikke, Daluigi?

Madrid foran efter halvandet minut. Godnat.
Tænker ikke at vi plejer at være uenige om ret meget andet end Busquets... Man kan ikke være tilfreds med spillernes attitude i dag efter målet. Det er ikke Barcas filosofi de kæmper for for tiden.
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:@Blau
Jeg er sikker på at de ved hvad de laver, og vores kampe so far har taktikken været: brug kun lige akkurat så meget energi, som giver 3 point. Vores program er vanvittigt i år med vores latterlige tynde trup, så jeg kan godt forstå at de ikke går 200% bare fordi vi ikke er et italiensk hold fra 80'erne..
Vi burde virkelig, virkelig, virkelig også kunne slå Málaga med mere end 1-0 uden at gå 200%. Hvis vi ikke kan slå Málaga med mere end 1-0 på 75% af vores fulde styrke, så er vi jo ikke gode nok til at vinde Champions League. Málaga fik med nød og næppe lidt over halvdelen af det antal point vi gjorde i sidste sæson. Det virkede som en half-assed performance i dag. Igen i dag. Jeg frygter at vi ikke er klar til at spille med den intensitet, der kræves for at hente point på Vicente Calderón. Det bliver vi kun klar til, ved rent faktisk at spille med høj intensitet i vores kampe. Ikke ved at 'vente' eller spare på kræfterne.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Piquénbauer »

Det er ikke Barcas filosofi de kæmper for for tiden
Nej de kæmper for at komme i form... Filosofien må komme senere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:@Blau
Jeg er sikker på at de ved hvad de laver, og vores kampe so far har taktikken været: brug kun lige akkurat så meget energi, som giver 3 point. Vores program er vanvittigt i år med vores latterlige tynde trup, så jeg kan godt forstå at de ikke går 200% bare fordi vi ikke er et italiensk hold fra 80'erne..
Vi burde virkelig, virkelig, virkelig også kunne slå Málaga med mere end 1-0 uden at gå 200%. Hvis vi ikke kan slå Málaga med mere end 1-0 på 75% af vores fulde styrke, så er vi jo ikke gode nok til at vinde Champions League. Málaga fik med nød og næppe lidt over halvdelen af det antal point vi gjorde i sidste sæson. Det virkede som en half-assed performance i dag. Igen i dag. Jeg frygter at vi ikke er klar til at spille med den intensitet, der kræves for at hente point på Vicente Calderón. Det bliver vi kun klar til, ved rent faktisk at spille med høj intensitet i vores kampe. Ikke ved at 'vente' eller spare på kræfterne.
Sidste år vandt vi ikke over dem men alligevel vandt vi the treble. Måske skulle vi lige vente lidt med at bedømme holdet?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af kklaus »

1 Goal
5 Clearances
4 Successful Aerial Duels
hot wife
3 Shots On target
57 Successful passes
Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20616
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af FCBarcelonaChr »

kklaus skrev:
1 Goal
5 Clearances
4 Successful Aerial Duels
hot wife
3 Shots On target
57 Successful passes
Billede
#boss

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster