23/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 23/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Jeg vil seriøst stadig gerne have en forklaring på det billede af Piqué og Zlatan.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 23/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Billede

Thiago tænker tydeligvis det samme som mig - Hvorfor fanden solgte vi Toure istedet for dig!?...
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 23/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Nah han tænker om han mon bliver klar til Malaga kampen.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Synes mere han ser benovet ud. Det må også være overvældende for Thiago, at rende ind i en spiller der er dobbelt så høj som far Leo, men alligevel har ligeså god teknik. ;-)

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 23/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:Synes mere han ser benovet ud. Det må også være overvældende for Thiago, at rende ind i en spiller der er dobbelt så høj som far Leo, men alligevel har ligeså god teknik. ;-)
Bedst som man troede, at forblindelsen ikke kunne blive mere styg.... :lol:
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Hehe. Du fangede ikke ironien?

Men stadigvæk:

phpBB [video]


Du kan hade Busquets ligeså meget som du vil, men du kan aldrig påstå at manden ikke er i absolut verdensklasse, for så vidt angår første berøringer og generel boldbehandling. Eller jo. Det kan du selvfølgelig godt påstå. Det vil bare være en løgnagtig påstand.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 23/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

For det første fangede jeg skam ironien, ergo denne smiley -> :lol:

Skal filmen seriøst understøtte din påstand om hans gudsbenåede teknik, eller er det også ironi?...
Jeg synes skam, at han er en super god spiller. Han er bare så mega hyped blandt os Barca-fans, at jeg kaster regnbuer op. Han er absolut ikke den bedste i verden på sin position. Men self passer han godt på vores hold, da der tydeligvis ikke må tilføres mere på den plads, end de få ting han evner. Det så vi, da vi solgte Toure... Som i øvrigt har en bedre teknik end Busquets. Tjek gerne hans seneste assist til Nasri her i weekenden - Wow... simpelthen. Og så endda en aflevering frem i banen!
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:For det første fangede jeg skam ironien, ergo denne smiley -> :lol:
Alright.
Daluigi skrev:Skal filmen seriøst understøtte din påstand om hans gudsbenåede teknik, eller er det også ironi?...
Ja? Du kan da også får den her i stedet.
Daluigi skrev:Jeg synes skam, at han er en super god spiller. Han er bare så mega hyped blandt os Barca-fans, at jeg kaster regnbuer op.
Han får næppe mere hype end han fortjener. Det er højst sandsynligt lige omvendt.
Daluigi skrev:Han er absolut ikke den bedste i verden på sin position.
Jo, han er. Nævn en der er bedre. Og du skal ikke sige Yaya Touré, for han har ikke spillet den position i fem år.
Daluigi skrev:Men self passer han godt på vores hold, da der tydeligvis ikke må tilføres mere på den plads, end de få ting han evner.
Jesus Christ, Daluigi. Nu er gør du dig selv dummere end du egentlig er.
Daluigi skrev:Det så vi, da vi solgte Toure... Som i øvrigt har en bedre teknik end Busquets. Tjek gerne hans seneste assist til Nasri her i weekenden - Wow... simpelthen. Og så endda en aflevering frem i banen!
Ja, det var en flot assist. Fra en position som Busquets stort set aldrig befinder sig i, fordi han hænger ud længere nede i banen og dækker af for enten vores højre eller venstre back. Når man ser på hvordan Busquets kan kombinere med Iniesta, Messi, Rakitic, Alves og tidligere Xavi på midtbanen, så tror jeg faktisk også godt at han ville kunne lave den slags afleveringer 30 meter længere fremme på banen. Han er bare sjældent deroppe, fordi han helst ikke skal være deroppe.

Her er i øvrigt en aflevering frem i banen. Hell, du får sgu en mere, din bandit. Fuck, tag en til. Eh, whatever. Tag en hel bunke.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 23/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

At I gider...
Visca el Barca

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5494
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 23/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Bager skrev:At I gider...

Hvem er Toure?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

PuyolErGud
Indlæg: 10728
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 23/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

SpillerSomMESSI skrev:
Bager skrev:At I gider...

Hvem er Toure?
phpBB [video]

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5494
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 23/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

PuyolErGud skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Bager skrev:At I gider...

Hvem er Toure?
phpBB [video]

Er det ham den tykke fra shitty?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 23/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:
Daluigi skrev:For det første fangede jeg skam ironien, ergo denne smiley -> :lol:
Alright.
Daluigi skrev:Skal filmen seriøst understøtte din påstand om hans gudsbenåede teknik, eller er det også ironi?...
Ja? Du kan da også får den her i stedet.
Daluigi skrev:Jeg synes skam, at han er en super god spiller. Han er bare så mega hyped blandt os Barca-fans, at jeg kaster regnbuer op.
Han får næppe mere hype end han fortjener. Det er højst sandsynligt lige omvendt.
Daluigi skrev:Han er absolut ikke den bedste i verden på sin position.

Jo, han er. Nævn en der er bedre. Og du skal ikke sige Yaya Touré, for han har ikke spillet den position i fem år.
Daluigi skrev:Men self passer han godt på vores hold, da der tydeligvis ikke må tilføres mere på den plads, end de få ting han evner.
Jesus Christ, Daluigi. Nu er gør du dig selv dummere end du egentlig er.
Daluigi skrev:Det så vi, da vi solgte Toure... Som i øvrigt har en bedre teknik end Busquets. Tjek gerne hans seneste assist til Nasri her i weekenden - Wow... simpelthen. Og så endda en aflevering frem i banen!
Ja, det var en flot assist. Fra en position som Busquets stort set aldrig befinder sig i, fordi han hænger ud længere nede i banen og dækker af for enten vores højre eller venstre back. Når man ser på hvordan Busquets kan kombinere med Iniesta, Messi, Rakitic, Alves og tidligere Xavi på midtbanen, så tror jeg faktisk også godt at han ville kunne lave den slags afleveringer 30 meter længere fremme på banen. Han er bare sjældent deroppe, fordi han helst ikke skal være deroppe.

Her er i øvrigt en aflevering frem i banen. Hell, du får sgu en mere, din bandit. Fuck, tag en til. Eh, whatever. Tag en hel bunke.
Jeg har set rigeligt med Barcakampe, til ikke at lade mig imponere over 5 minutters youtube... Iøvrigt ikke nogle specielt gode klip mange af dem.

Busquets har potentiale til mere, da han har overblikket. Men hans driblinger er alt for ofte usikre og farlige. Læg dertil at han skubber boldene mere end han fordeler dem. Det er frustrerende at se på, hvis ikke man ridder på hypebølgen.
Men lad os hellere blive enige om at være uenige. Orker ikke turen igen, hvor du enten bliver vred på mig, eller insinuere, at jeg må være dum pga. min holdning.
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:Men hans driblinger er alt for ofte usikre og farlige.
Det er faktuelt forkert.

Billede
Daluigi skrev:Orker ikke turen igen, hvor du enten bliver vred på mig, eller insinuere, at jeg må være dum pga. min holdning.
:ned:
Daluigi skrev:Det er frustrerende at se på, hvis ikke man ridder på hypebølgen.
Kan du godt selv se det, Daluigi?

Nogle gange føles det lidt som om, at du er imod Busquets bare for at være på tværs og for at være lidt anderledes. Det er lige meget hvad vi kaster i hovedet af dig af grundig argumentation, af taktiske perspektiver og nuancer, af statistisk bevismateriale, af kommentarer fra nogle af fodboldens største og mest respekterede navne. Det hele preller af og det føles ærligt talt som om, at det bare er for at stikke ud. Jeg kan selvfølgelig sagtens tage fejl - det skulle da slet ikke være første gang - men sådan føles det virkelig.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 23/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Du kan bade i statistikker alt det du vil, Blau. Statistikker i alle henseender hvadend det er i sport eller andre områder, så kan de manipuleres til at fortælle lige præcis hvad man ønsker.

Busquets har flere gange kostet mål ved et dumt boldtab, så det er på INGEN måde faktuelt forkert, at påstå hans driblinger er usikre i flere omgange.

Mht. min kommentar om en hypebølge, så sidestiller jeg ikke dette med at være dum. Du skriver direkte, at jeg gør mig dummere end jeg er osv... En forskel i retorik og mening hvis du spørg mig.

Sidst men ikke mindst, så hader jeg folk som føler sig specielle, blot fordi de går imod den gængse holdning. Derfor er dette ikke tilfældet her.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster