14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Brombi skrev:Ligesom vi altid spiller en god og en dårlig halvleg i en kamp, kan det måske være at vi også spiller en dårlig halvsæson og en god. Lad os bare håbe at efterårssæsonen ikke bliver alt for katastrofal, og så dårlig at vi ikke længere er i spil til de store titler.
Den dårlige halveg var det første opgør. Vi smadrer dem i returen :)

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Lige vågnede efter bytur! Vandt vi?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kvoller
Indlæg: 5177
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 583 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Nu har jeg fået set highlights, for satan Alves koster! Torskedumt straffe, hvad tænker han på? Og virkelig en ringe clearing til 3-0 målet. Som en anden skrev tidligere, så kan man se han har fået en kontraktforlængelse.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Jeg så heller ikke kampen. Er i samme båd som Skyde. Lader til at vi spillede en kamp, hvor der var plads til forbedring. At lukke 4 mål ind to kampe i træk er ret imponerende. Det er Mathieus skyld

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Hvorfor griber Ter dog ikke bare bolden ved det første mål. Det vakkelvorne forsvar skal jo ikke stresses mere end højst nødvendigt.

Der er et alt for stort spring fra start 11'eren og til flere reserver. Alves må godt nok gerne spænde hjelmen, når sæsonen starter.

Jeg skulle ikke have set highlights...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vi vinder 5-0 mandag! La remontada!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Guardiola skrev:Jeg så heller ikke kampen. Er i samme båd som Skyde. Lader til at vi spillede en kamp, hvor der var plads til forbedring. At lukke 4 mål ind to kampe i træk er ret imponerende. Det er Mathieus skyld
Hey, Mathieu var ikke engang med i går! Hov, vent lige lidt. There's your problem! Altid spil med Mathieu, for så lukker vi helt sikkert 4 mål ind, men vi scorer til gengæld også selv minimum 4! Fixed. Selv tak, Lucho.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

phpBB [video]


Nu havde jeg ikke set hvad det var, der fremtvang straffesparket, da de ikke viste det igår, så jeg har lige set det, og jeg er næsten chokeret over at selv Alves kan gøre noget så idiotisk.. Hvad fuck..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20616
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hvad fanden tænker han på? Kæmpe kegle.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Har lige set lidt af kampen igen. Hold kæft hvor er Bussi vigtig. Masche er en kanon dm - men ikke for os.

Midtbanen var rigtigt nok ikke god med rafinha og roberto men masche kan ikke spille dm for os. Han er ALT for langsom på bolden. Det dræber den centrale midt fuldstændig.

Jeg er stadig overbevist om at vi kan vende resultatet. Et par hurtige mål og så bliver ATH nervøse. Vamos!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Dagen derpå kan man godt fundere over, om Marc Bartra og Sergi Roberto mon kunne komme på holdet i Getafe eller Espanyol.
- Morten Bruun.

Tja hvis man skal dømme dem på baggrund af kampen i går så har han ret.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg er ved at være godt træt af Morten Bruun. Jeg synes at han bliver mindre og mindre nuanceret og snakker mere og mere i klichéer og myter. Jeg synes at hans viden om La Liga, er præcis ligeså overfladisk som dem vi ser som store skurke herinde - eksempelvis Elkjær og Mølby. Han lader sjældent til at have specielt indgående kendskab til de spanske klubber eller spillere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det er jeg godt nok ikke enig i. Han har nu som en af de eneste danske kommentatorer "forsvaret" la liga og kaldt den for den bedste i verden. Derudover synes jeg han viser et stort kendskab til rigtig mange af holdene.

Klart min favorit når der skal kommenteres la liga i dk. Og det selvom han kan være rigtig hård hvilket han f.eks. er her med bartra og roberto. Så længe han holder linjen og er hård overfor alle så er det fint med mig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Det er heller ikke fordi, at det er forkert det han siger. Roberto, Bartra, Adriano og Mathieu er alle spillere der ofte er med til at udgøre vores bænk og spiller også en del kampe, og sandheden er bare at ingen af dem er gode nok, Adriano er pass it, Mathieu er en omvandrende lottokupon, og ligesom med lotterier, så er det oftest at man bliver skuffet. Det er jo lidt en joke at Barca der lige har vundet the treble, er nødsaget til at bruge spillere som dem når der er brug for rotation. Og Pedro til United ser også sandsynligt ud i øjeblikket.

Vores transferban og de mange kortsigtede handler og handlinger bider os virkelig i røven lige nu, nu må Alba og Neymar også virkelg gerne blive klar igen.

Samper burde være Busi's afløser/rotationsven på den defensive midt, ikke Mascherano eller Roberto, eller ham der Gumbau for den sags skyld. Men han er lige blevet gjort som viceanfører på b-holdet, så det sker næppe.

Glæder mig virkelig til at den her lorteban er overstået.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Morten Bruun er for sensationel og populistisk. Det kan så godt være, at han har kendskab til La liga, men han er sensationel og populistisk. Det er som om, at han læser i de forskellige fans' forummer og så danner sin mening. I går spillede Bartra ikke godt, men han var ikke synderen, for det var hele holdet, der faldt igennem. Hvis man skulle finde én synder, så var det Alves. Han spillede en virkelig forfærdelig kamp.

At hr. Bruun så siger, at Bartra ikke er god nok til Getafe og Espanyol, er vel på godt dansk en overdrivelse af dimensioner, selv baseret på gårsdagens præstation.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster