11/8 FC Barcelona - Sevilla

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:Bartra kostede direkte et mål, plus han lod Coke løbe fuldstændig fri i de døende minutter til et hovedstød, som burde være udnyttet. Han har samtidig være decideret elendig i preseason... Du må sQ snart se det i øjnene Blau - knægten er bare ikke så god som du ønsker, at han er. Det ved Lucho heldigvis, og derfor får han ikke mere spilletid. Døden har en årsag her - og den er soleklar og simpel. Det så vi (igen) igår
Ja, han koster et mål, ligesom han gjorde mod Real Madrid for et par sæsoner siden. Det er faktisk præcis de to situationer jeg nævner i mit indlæg lige ovenover. Og så er der situationen med Coke, ja. Godt. Så har vi de tre fejl. Så spurgte jeg Bager om, hvorvidt han kunne huske andre vigtige og nævneværdige Bartra-fejl. Nu vil jeg så spørge dig om det samme.

Ja, Bartra har haft en rigtig skidt pre-season, men jeg er ærligt talt pisse ligeglad. Hans præstation igår var jeg ikke ligeglad med. Det var skidt og slet ikke godt nok, ligesom det var tilfældet med Mathieu, der kostede to mål, Mascherano, der generelt bare spillede skidt, Alves, der var fuldkommen flagrende kampen igennem, ter Stegen, der står helt forkert placeret ved det første mål, og sikkert også nogle flere spillere jeg har glemt.

Nej, jeg vil sgu ikke se i øjnene at han ikke er ligeså god som jeg synes han er. Bartra er præcis så god som jeg mener han er - og jeg mener at han er vores tredje-bedste centerback. Som jeg nævnte i mit indlæg, som stadig er lige her ovenfor; hvis man vil forsvare Mathieu, ved at påpege at vi tidligere har set ham præstere langt bedre, så må man simpelthen også forsvare Bartra, ved at påpege at han i de sidste to sæsoner har holdt et højt og stabilt niveau.

Men jeg spørger lige igen, når nu der er flere herinde, der mener at Bartra er en liability i vores forsvar:
Udover Copa del Rey finalen mod Real Madrid og kampen igår, kan I så nævne en håndfuld kampe eller specifikke situationer, hvor Bartra har svigtet holdet eller begået så stor en fejl, at det er fair at sige at han overordnet set ikke er god nok. For sagen er jo den at spillere begår fejl. Mascherano har også kostet os mål tidligere. Det har Piqué også, faktisk også i sidste sæson. Men de spiller som regel rigtig godt og står som regel rigtig stærk i midterforsvaret; præcis som Bartra som regel gør det.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Piquénbauer »

Problemet med bartra er at han ofte spiller de mindre kampe. Kampe hvor vi ikke bliver presset. Der gør han det fint men imo har han stadig en rigtig god kamp tilgode mod et klasse mandskab.

Om chancen kommer ved jeg så ikke men pt er jeg godt nok ikke tryg ved ham i de store kampe. Han er alt for aggressiv i sine indgreb og hvis han ikke får fat i bolden så blotter det os. Det går imod levante på campen men som vi så i går så bliver det straffet mod de bedre hold.

Det var desuden også bartra som sov da rami kom frem til sin kæmpe chance. Ham der slog indlægget var hans mand.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster