29/7 Chelsea - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 29/7 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Nu er det heller ikke fordi at Bartra har været bedre end Douglas eller Gumbau i dag, eller vist noget der tyder på at han har niveauet, han er snarere blevet sat på glat is, hver eneste gang at han er blevet udfordret.

Okay Lucho, ind med Samper, Ini og Halilo-drengen.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 29/7 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:
No official statement yet, but Douglas' injury would be serious. #fcblive [md]
Frygteligt hvis vi skal undvære ham til sæsonstart......
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 29/7 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:
A$AP skrev:Lol... Bartra begynder at bekræfte min mening, om at det ville være bedst for ham at fortsætte med at blive brugt mod de middelmådige hold i ligaen. Jeg elsker dig Marc, step dit game up.
Altså, slap nu lige af med at male fanden på væggen her. Busquets har heller ikke været prangende i dag. Det har Mathieu i øvrigt heller ikke, overhovedet. Det er jo bare resultatet af at spille med spillere som Douglas, Gumbau, Sandro og Munir i stedet for Alves, Iniesta, Neymar og Messi. Det fungerer bare ikke ligeså godt, hverken i defensiven eller i offensiven. Især ikke når man spiller den 3. kamp i sæsonen - stadig uden nogen som helst betydning - mod et Chelsea-mandskab, der nærmest er i stærkeste opstilling og langt længere fremme i deres forberedelser. Ingen grund til at drage så voldsomme konklusioner på baggrund af kampe som den her eller den mod United.
Problemet er vel at det er i disse kampe at bartra skal vise sig? Han får ikke mange chancer i løbet af sæsonen.
Det er jeg slet ikke enig med dig i. Bartra spillede trods alt 25 kampe i sidste sæson, hvilket er en del - også selvom jeg, som jeg ofte har påpeget, mener at han fortjener mere. Det er i disse kampe at han skal vise sit værd. Ikke i ligegyldige pre-season kampe. De ligegyldige pre-season kampe er vigtige for spillere som Gumbau, Sandro, Munir, Samper og Halilovic, for de har ingen plads på førsteholdet. Det har Bartra trods alt, også selvom han skulle stå bag Piqué, Mascherano og Mathieu i køen til spilletid.

Njr10
Indlæg: 115
Tilmeldt: søn feb 01, 2015 10:46 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 29/7 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Njr10 »

Var det ikke noget med, at Barca havde førsteret på både gerson og kenedy? I så fald kunne han da sagtens ha erstattet pedro :roll:
The gods around Footballers’ Heaven are looking down and saying, ‘It doesn’t get any better than that.’
Ray Hudson, Barcelona v. Sporting Gijon, 3 March 2012

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 29/7 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:
Blaugrana92 skrev:
A$AP skrev:Lol... Bartra begynder at bekræfte min mening, om at det ville være bedst for ham at fortsætte med at blive brugt mod de middelmådige hold i ligaen. Jeg elsker dig Marc, step dit game up.
Altså, slap nu lige af med at male fanden på væggen her. Busquets har heller ikke været prangende i dag. Det har Mathieu i øvrigt heller ikke, overhovedet. Det er jo bare resultatet af at spille med spillere som Douglas, Gumbau, Sandro og Munir i stedet for Alves, Iniesta, Neymar og Messi. Det fungerer bare ikke ligeså godt, hverken i defensiven eller i offensiven. Især ikke når man spiller den 3. kamp i sæsonen - stadig uden nogen som helst betydning - mod et Chelsea-mandskab, der nærmest er i stærkeste opstilling og langt længere fremme i deres forberedelser. Ingen grund til at drage så voldsomme konklusioner på baggrund af kampe som den her eller den mod United.
Blau. Man kan sagtens se på de enkelte spilleres evner i sådanne kampe. Selvfølgelig skal deres holdkammerater tages i betragting, men jeg mener godt at man kan konkludere, at Bartra på ingen måde har den verdensklasse, som mange af os havde håbet.
Sidder du helt alvorligt og konkluderer, at Bartra ikke har det niveau som vi håber, på baggrund af to pre-season venskabskampe? Jeg er da fuldkommen enig i at Bartra har set skidt ud både mod United og i dag, men slap nu af med det her fanden-på-væggen halløj.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 29/7 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Jeg sidder dybt alvorligt og fortæller dig, at det efterhånden er tydeligt, hvorfor Lucho ikke vægter ham særlig højt ja. Han burde være bedre, også i denne slags kampe.
Forumlegende

Ialocin
Indlæg: 733
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: 29/7 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Ialocin »

Tanker om Gumbau:
- Han har samme kropsholdning som Mathieu.
- Han er meget etbenet.
- Hans navn matcher egentlig hans spilletype/spillestil meget godt. Han er lidt gumbe-tung i sine bevægelser.
- Han lavede et rigtig flot lob.
- Han virker som en rimelig intelligent spiler.
- Samper!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/7 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:
A$AP skrev:Lol... Bartra begynder at bekræfte min mening, om at det ville være bedst for ham at fortsætte med at blive brugt mod de middelmådige hold i ligaen. Jeg elsker dig Marc, step dit game up.
Altså, slap nu lige af med at male fanden på væggen her. Busquets har heller ikke været prangende i dag. Det har Mathieu i øvrigt heller ikke, overhovedet. Det er jo bare resultatet af at spille med spillere som Douglas, Gumbau, Sandro og Munir i stedet for Alves, Iniesta, Neymar og Messi. Det fungerer bare ikke ligeså godt, hverken i defensiven eller i offensiven. Især ikke når man spiller den 3. kamp i sæsonen - stadig uden nogen som helst betydning - mod et Chelsea-mandskab, der nærmest er i stærkeste opstilling og langt længere fremme i deres forberedelser. Ingen grund til at drage så voldsomme konklusioner på baggrund af kampe som den her eller den mod United.
Problemet er vel at det er i disse kampe at bartra skal vise sig? Han får ikke mange chancer i løbet af sæsonen.
Det er jeg slet ikke enig med dig i. Bartra spillede trods alt 25 kampe i sidste sæson, hvilket er en del - også selvom jeg, som jeg ofte har påpeget, mener at han fortjener mere. Det er i disse kampe at han skal vise sit værd. Ikke i ligegyldige pre-season kampe. De ligegyldige pre-season kampe er vigtige for spillere som Gumbau, Sandro, Munir, Samper og Halilovic, for de har ingen plads på førsteholdet. Det har Bartra trods alt, også selvom han skulle stå bag Piqué, Mascherano og Mathieu i køen til spilletid.
I sidste sæson var han bag 3 og nu er verm også blevet frisk. Han bliver sgu nødt til at vise sit værd i pre-season for hvis han går ind til sæsonen og er 4-5 valg så får han ikke mange kampe. Og de kampe han får bliver ikke tillagt den store betydning.

Og så er det for bartra fuldstændig ligemeget om han er en del af truppen. Det er ikke det han vil. Han vil spille fast så jo pre-season er skam vigtigt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 29/7 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Lige til info, så spillede Bartra også en forfærdelig preseason sidste år, og året før.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 29/7 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Jamen, fint nok gutter. Behold I bare jeres fanden-på-væggen mentalitet. Så slår jeg lige lidt koldt vand i blodet, alt imens jeg vælger at bedømme Bartra på de glimrende præstationer han leverede i sidste sæson. I ved, i de kampe der rent faktisk betød noget.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/7 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:Lige til info, så spillede Bartra også en forfærdelig preseason sidste år, og året før.
Og han ikke rigtigt været tæt på starteren på noget tidspunkt. Tilfældighed ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 29/7 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Kan I huske det mål som Rooney scorede forleden?

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 29/7 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

phpBB [video]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/7 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:Kan I huske det mål som Rooney scorede forleden?
haha sad lige og tænkte på det...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/7 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Haha su-su-suarez!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster