25/7 FC Barcelona - Manchester United

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 25/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af zqa »

Okay.
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 25/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af Kubala »

Bartra laver en fejl, eller virker svag ved målet, men når jeg ser kampen, så gør hverken Pique, Mathieu eller Vermaelen det bedre. De sejler rundt alle tre, og jeg må sige, at man savner Alves på backen. Godt nok laver Roberto en assist som højreback, men han er total nonchalant og bliver udstillet ved Uniteds mål til 2-0(der er selvfølgelig flere forsvarsspillere, der bliver udstillet ved det mål, men det starter med Roberto). Jeg håber ikke, at Luis Enrique eksperimenterer med ham som højreback eller andre midtbanespillere som back, for det kan koste, ikke alle er Aleix Vidal og Juanfran.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 25/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af klogfyr »

Det er jo netop i træningskampe som denne at LE kan eksperimentere for at se om nogle spillere kan gøre sig på andre pladser og se nogle af de andre spillere an. Det er derfor, jeg ikke er helt vild med, at han ikke har skiftet mere ud og givet spillere som f.eks Samper lidt mere spilletid.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 25/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af Kubala »

klogfyr skrev:Det er jo netop i træningskampe som denne at LE kan eksperimentere for at se om nogle spillere kan gøre sig på andre pladser og se nogle af de andre spillere an. Det er derfor, jeg ikke er helt vild med, at han ikke har skiftet mere ud og givet spillere som f.eks Samper lidt mere spilletid.
Det er jeg absolut enig med dig i. Han skal selvfølgelig eksperimentere i disse testkampe, og jeg håber, at han får de nødvendige data fra disse kampe omkring spillerne og deres positioner. Testkampe er for at eksperimentere, så jeg kan godt forstå, at han prøvede Roberto af på backen, for at se ham ad, og han burde fortsætte med det, også i de kommende kampe, for at få et endnu mere nuanceret billede af Roberto på den plads, da jeg mener, at kampen mod United viste at han har en del mangler, imo, på den position.

Til gengæld vil jeg sige, at det ser rigtig spændende og lovende ud med Rafinha på kanten, så det kunne være interessant at se ham på den position i den kommende sæson, hvis man skal aflaste Neymar eller Suarez og sågar Messi(tror ikke det sker, men hvis der alligevel skulle opstå en mulighed for at aflaste ham, så kunne Rafinha være spændende på hans plads).

Edit: Hvad jeg mente med den her sætning, var, at jeg håber, at han ikke eksperimenterer med Roberto på backen i den kommende sæson, hvis han i de kommende træningskampe fortsætter med at vise de svaghedstegn, som han viste mod United:

"Jeg håber ikke, at Luis Enrique eksperimenterer med ham som højreback eller andre midtbanespillere som back, for det kan koste, ikke alle er Aleix Vidal og Juanfran".

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 25/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af A$AP »

Chelsea kamp tråd :/

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster