21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

kklaus skrev:
OliverDK skrev:Er i Fitness World. Her er en fyr med Real-trøje på. Han snakker i telefon med den ene hånd og har nu lavet 4 sæt db curls med den anden. Imponerende.
Jeg står på Radar med en Ale no. 16 i den ene hånd og min mobil i den anden. Jeg tror min træning er bedre.
Det ville jeg faktisk hellere.

DeanCassady
Indlæg: 1599
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Daluigi skrev:
DeanCassady skrev:
Daluigi skrev:
DeanCassady skrev:Messi løber slet ikke nok for holdet, hvilket der er behov for lige nu. Umiddelbart ligner det en fejl at skifte ham ind.
Efter at have gennemlæst denne fantastiske tråd, så må dette indlæg fremhæves. God underholdning.
Er du altid så usaglig?
Tænk at blive mobset på en aften som i aften. Messi var ophavsmanden til det 4. mål. Så er vel næppe usagligt at fremhæve dit indlæg som værende tosset. Messi løber generelt godt for holdet, og med en 3-0 føring var det ganske oplagt at sætte nogen minutter i hans ben! Især med tanke på den plads der måtte komme når Real skulle fremad banen.

Skål Mr.! Nyd aftenen ;-)
At Messi "løber generelt godt for holdet" er vist en sandhed med modifikationer. I dag bevægede han sig stort set ikke uden bold, og vores defensive organisation led tydeligvis under den manglende støtte udskiftningen af Rakitic forårsagede. Messis indskiftning var både oplagt og naturlig, men det betyder ikke nødvendigvis, at det var det bedste for kampens udvikling. Holdet fremstod langt, langt mere homogent inden han kom ind, hvilket jo er ganske forståeligt, eftersom han har været ude i godt to måneder.

Det var naturligvis uundgåeligt, at han skulle på banen, men i virkeligheden ser jeg ikke El Clásico som kampen hvor en spiller bliver sat ind for at genfinde sin kampform. Selv ikke historiens - med flere længder - bedste spiller. Uagtet om man så er foran 3-0.

Det er dog en mulighed, at jeg simpelthen bare tager et Clásico en smule mere seriøst end du - i så fald er vores diskussion trods alt blot en misforståelse på baggrund af forskellige ambitionsniveauer og heldigvis ganske let at slå hen.

Vh. Dean Cassady.
Senest rettet af DeanCassady søn nov 22, 2015 12:19 am, rettet i alt 2 gange.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5523
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Balotelli: "Barcelona is the only club to have two Stadiums, Camp Nou for matches and Bernabeu for Training" .
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Brombi skrev:Hearbreaker sendte snaps med sin diller, just sayin.. Flot pik i øvrigt!
Hahahaha. 4 stråler for Real
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Hvor er det sygt vi vandt 0-4! Jeg kan stadig ikke helt fatte det!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

DeanCassady skrev:
Daluigi skrev:
DeanCassady skrev:
Daluigi skrev:
DeanCassady skrev:Messi løber slet ikke nok for holdet, hvilket der er behov for lige nu. Umiddelbart ligner det en fejl at skifte ham ind.
Efter at have gennemlæst denne fantastiske tråd, så må dette indlæg fremhæves. God underholdning.
Er du altid så usaglig?
Tænk at blive mobset på en aften som i aften. Messi var ophavsmanden til det 4. mål. Så er vel næppe usagligt at fremhæve dit indlæg som værende tosset. Messi løber generelt godt for holdet, og med en 3-0 føring var det ganske oplagt at sætte nogen minutter i hans ben! Især med tanke på den plads der måtte komme når Real skulle fremad banen.

Skål Mr.! Nyd aftenen ;-)
At Messi "løber generelt godt for holdet" er vist en sandhed med modifikationer. I dag bevægede han sig stort set ikke uden bold, og vores defensive organisation led tydeligvis under den manglende støtte udskiftningen af Rakitic forårsagede. Messis indskiftning var både oplagt og naturlig, men det betyder ikke nødvendigvis, at det var det bedste for kampens udvikling. Holdet fremstod langt, langt mere homogent inden han kom ind, hvilket jo er ganske forståeligt, eftersom han har været ude i godt to måneder.

Det var naturligvis uundgåeligt, at han skulle på banen, men i virkeligheden ser jeg ikke El Clásico som kampen hvor en spiller bliver sat ind for at genfinde sin kampform. Selv ikke historiens - med flere længder - bedste spiller. Uagtet om man så er foran 3-0.

Det er dog en mulighed, at jeg simpelthen bare tager et Clásico en smule mere seriøst end du - i så fald er vores diskussion trods alt blot en misforståelse på baggrund af forskellige ambitionsniveauer og heldigvis ganske let at slå hen.

Vh. Dean Cassady.
Jeg tror bestemt ikke, at du tager kampen mere seriøst end mig. Jeg tror såmen bare vi er uenige i valget om at sætte Messi på banen. Det eneste vi dog så kan blive enige om er, at du tog fejl i den betragtning, at han ikke skulle have været på banen, da han endte med at skabe 1 mål, samtidig med vi ikke lukkede mål ind OG han fik værdifulde minutter i benene. Det endte lykkeligt, og derfor pointerede jeg også, at det var sjov læsning efter kampen! - Man kan jo altid være bagklog, og jeg har selv utallige gange liret noget afsted under kampene, fordi jeg var påvirket af nerver mm. Men så må man også efterfølgende stå ved, at tingene var skrevet i affekt eller at man tog decideret fejl. Jeg mener, at det er ret tydeligt tilfældet her, men du skal have ret til at mene anderledes. :smile:
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor er det ulækkert at isco blev hyldet efter han blev smidt ud...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:Hvor er det ulækkert at isco blev hyldet efter han blev smidt ud...
Hvad forventer du af Reals fans?...

... Bravo var iøvrigt god her til aften, hvadbehager? ;-)
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:Hvor er det ulækkert at isco blev hyldet efter han blev smidt ud...
Hvad forventer du af Reals fans?...

... Bravo var iøvrigt god her til aften, hvadbehager? ;-)
Ja han stod en fin kamp. Det ændre dog stadig ikke på at jeg heller så MAtS stå.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:
Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:Hvor er det ulækkert at isco blev hyldet efter han blev smidt ud...
Hvad forventer du af Reals fans?...

... Bravo var iøvrigt god her til aften, hvadbehager? ;-)
Ja han stod en fin kamp. Det ændre dog stadig ikke på at jeg heller så MAtS stå.
Hvorfor ville du seriøst det?..
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Og en "fin" kamp... come on! Han stod en decideret perfekt kamp!
Forumlegende

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Bravo var en fucking boss. Nuff said.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg gider ikke ud i endnu en debat omkring de 2. Bravo var rigtig fin i dag (ikke perfekt da han lavede en ret stor fejl i første halvleg som dog ikke blev straffet), men MAtS har bare alt det der skal til for at blive barcas målmand de næste 10+ år. Og jeg vil altid satse på fremtiden selvom Bravo er en rigtig god målmand. Mere er der ikke i det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DeanCassady
Indlæg: 1599
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Daluigi skrev:
DeanCassady skrev:
Daluigi skrev:
DeanCassady skrev:
Daluigi skrev:
DeanCassady skrev:Messi løber slet ikke nok for holdet, hvilket der er behov for lige nu. Umiddelbart ligner det en fejl at skifte ham ind.
Efter at have gennemlæst denne fantastiske tråd, så må dette indlæg fremhæves. God underholdning.
Er du altid så usaglig?
Tænk at blive mobset på en aften som i aften. Messi var ophavsmanden til det 4. mål. Så er vel næppe usagligt at fremhæve dit indlæg som værende tosset. Messi løber generelt godt for holdet, og med en 3-0 føring var det ganske oplagt at sætte nogen minutter i hans ben! Især med tanke på den plads der måtte komme når Real skulle fremad banen.

Skål Mr.! Nyd aftenen ;-)
At Messi "løber generelt godt for holdet" er vist en sandhed med modifikationer. I dag bevægede han sig stort set ikke uden bold, og vores defensive organisation led tydeligvis under den manglende støtte udskiftningen af Rakitic forårsagede. Messis indskiftning var både oplagt og naturlig, men det betyder ikke nødvendigvis, at det var det bedste for kampens udvikling. Holdet fremstod langt, langt mere homogent inden han kom ind, hvilket jo er ganske forståeligt, eftersom han har været ude i godt to måneder.

Det var naturligvis uundgåeligt, at han skulle på banen, men i virkeligheden ser jeg ikke El Clásico som kampen hvor en spiller bliver sat ind for at genfinde sin kampform. Selv ikke historiens - med flere længder - bedste spiller. Uagtet om man så er foran 3-0.

Det er dog en mulighed, at jeg simpelthen bare tager et Clásico en smule mere seriøst end du - i så fald er vores diskussion trods alt blot en misforståelse på baggrund af forskellige ambitionsniveauer og heldigvis ganske let at slå hen.

Vh. Dean Cassady.
Jeg tror bestemt ikke, at du tager kampen mere seriøst end mig. Jeg tror såmen bare vi er uenige i valget om at sætte Messi på banen. Det eneste vi dog så kan blive enige om er, at du tog fejl i den betragtning, at han ikke skulle have været på banen, da han endte med at skabe 1 mål, samtidig med vi ikke lukkede mål ind OG han fik værdifulde minutter i benene. Det endte lykkeligt, og derfor pointerede jeg også, at det var sjov læsning efter kampen! - Man kan jo altid være bagklog, og jeg har selv utallige gange liret noget afsted under kampene, fordi jeg var påvirket af nerver mm. Men så må man også efterfølgende stå ved, at tingene var skrevet i affekt eller at man tog decideret fejl. Jeg mener, at det er ret tydeligt tilfældet her, men du skal have ret til at mene anderledes. :smile:
Det gør jeg i så fald. Jeg synes, at vores spil blev mere usikkert af hans ankomst på banen, og mener derfor, at det var en fejldisposition. At han decideret skabte et mål, er jeg ikke enig i, men det er - som du ved - også nemt, at se hvad man gerne vil se. Omvendt er jeg dog enig i, at det var fint med noget kamptræning til ham, men hvorvidt risiciene var det værd, må stå hen i det uvisse.

Bravo var forresten fantastisk og overstrålede fuldstændigt Keylor Navas, der ellers er blevet hyldet som ligaens bedste keeper. Fremragende.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 21/11 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lular »

Jeg vil satse på det, der giver også størst mulighed for at vinde CL og Ligaen i år. Og Bravo har pt bare et højere niveau end Ter Stegen, så imo bør Ter Stegen "kun" få Copa kampene i den her sæson, Bravo's niveau er bare for højt. At sige han stod en god kamp i aften er en kæmpe underdrivelse. Han hev flere verdensklasse-redninger frem.

Er enig i at Ter Stegen er fremtiden dog.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster