17/12 FC Barcelona - Guangzhou

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2489
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1208 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: 17/12 FC Barcelona - Guangzhou

Indlæg af FCBSOCI »

Skydefinten skrev:
JonasV skrev:Skal vi se om vi kan lade være at spille uafgjort - måske sågar vinde?
Billede
Hvis ham vi ser på din video spiler for Barca (don't let it happen), vil uafgjort være et FANTASTISK resultat for os.

FCBSOCI
Indlæg: 2489
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1208 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: 17/12 FC Barcelona - Guangzhou

Indlæg af FCBSOCI »

Drake skrev:
kklaus skrev:
Drake skrev:Jeg har heldigvis juleferie fra Torsdag af, så jeg kan se kampen :glad:

Ellers ville jeg ikke kunne, da de fleste er på arbejde der. Vanvittigt tidspunkt at lægge det på! :roll:
Du er med på, at de spiller i Japan, ikke?
Hahaha, når ja selvfølgelig ;-)

Billede
Har du ikke fået hovedpine af at slå dig selv på panden eller tænker du bare på, hvor skønt det er, når du holder op igen?

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1722
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 208 gange
Blevet takket: 202 gange

Re: 17/12 FC Barcelona - Guangzhou

Indlæg af Barcaholic »

Tvivler på jeg kommer til at se kampen direkte. Det er lidt et stramt tidspunkt at skulle op på(nattearbejder). Men så er det jo rart at jeg har forkælet mig selv med Stofa smart TV.
Kampen ender sikkert uafgjort og vi skal i forlænget, den ender også uafgjort og vi skal i straffe. Straffe ender som en gang FM straffekonkurence, og det hele slutter 33-34 . Barca i finalen, og det samme sker der... Massere af kræfter brugt og holdet er udmattet til Januar..
Men skal vi ikke bare håbe på 2 ubesværede sejre, 1 titel rigere, og så videre.. :grin:

Parla
Indlæg: 795
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: 17/12 FC Barcelona - Guangzhou

Indlæg af Parla »

Storken skrev:Man regner med, at 15.000 River Plate fans har taget turen til Japan. Det er sjovt, hvordan de sydamerikanske hold altid tager turneringen vildt seriøst. Det bliver nærmest ikke større, hvis man slår det europæiske hold i finalen.
De ved jo godt at de europæiske hold er de bedste, så de er top motiverede fordi de får ikke en større kamp.
Jeg er også sikker på at mange sydamerikanere tager turen for at se Messi spille mod deres hold, han er jo rimelig populær i Argentina (Og River Plate).

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 17/12 FC Barcelona - Guangzhou

Indlæg af Storken »

Parla skrev:
Storken skrev:Man regner med, at 15.000 River Plate fans har taget turen til Japan. Det er sjovt, hvordan de sydamerikanske hold altid tager turneringen vildt seriøst. Det bliver nærmest ikke større, hvis man slår det europæiske hold i finalen.
De ved jo godt at de europæiske hold er de bedste, så de er top motiverede fordi de får ikke en større kamp.
Jeg er også sikker på at mange sydamerikanere tager turen for at se Messi spille mod deres hold, han er jo rimelig populær i Argentina (Og River Plate).
Det er skam ikke et enkeltstående tilfælde:
http://www.espnfc.com/blogs/69/post/184 ... -world-cup
http://edition.cnn.com/2012/12/14/sport ... rinthians/

Det er vildt nok, at dette forholdsvis fattige kontinent (sammenlignet med Europa) kan mobilisere 15.000-30.000 mennesker til den anden ende af verden for et par kampe. Det siger lidt om, hvad det betyder for dem.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 17/12 FC Barcelona - Guangzhou

Indlæg af Skydefinten »

Alves :cool:
phpBB [video]

Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20895
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 17/12 FC Barcelona - Guangzhou

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kun de to? Stærkt. Regner med en 5-0 sejr.
Ter Stegen and Sergi Roberto are expected to start the Club World Cup semi-final tomorrow #fcblvie [sport]

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 17/12 FC Barcelona - Guangzhou

Indlæg af Skydefinten »

Ceres Park? God plads ind til banen.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 17/12 FC Barcelona - Guangzhou

Indlæg af A$AP »

If Barcelona win their semi tomorrow, they'll face River Plate in Club World Cup final, after the Argentine team beat Sanfrecce 1-0
Fedt, vi skal møde et toptændt hold fra Argentina, som i den grad ikke har tænkt sig at holde igen med tacklingerne, for at vinde. Håber ikke Neymar spiller den kamp. Tror godt at River Plate vil give en del mere modstand, end Santos gjorde.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20895
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 17/12 FC Barcelona - Guangzhou

Indlæg af FCBarcelonaChr »

A$AP skrev:
If Barcelona win their semi tomorrow, they'll face River Plate in Club World Cup final, after the Argentine team beat Sanfrecce 1-0
Fedt, vi skal møde et toptændt hold fra Argentina, som i den grad ikke har tænkt sig at holde igen med tacklingerne, for at vinde. Håber ikke Neymar spiller den kamp. Tror godt at River Plate vil give en del mere modstand, end Santos gjorde.
Om han så bliver klar, synes jeg ikke at han skal spille. Han har brug for en pause.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 17/12 FC Barcelona - Guangzhou

Indlæg af emo »

Fuck denne plastik turnering! Giv tid til Munir og Sandro...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 17/12 FC Barcelona - Guangzhou

Indlæg af Brombi »

emo skrev:Fuck denne plastik turnering! Giv tid til Munir og Sandro...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
wow hård fyr

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 17/12 FC Barcelona - Guangzhou

Indlæg af A$AP »

Billede

Hahah, ud fra dette billede, så ligner det den mest nederen tur nogensinde. Alba keder sig. Vidal har sejt tøj på, og endnu sejere fodtøj. Mathieu får mig bare automatisk til at grine. Og så var det sikkert Douglas der tog billedet. Resten af truppen er sikkert taget ud, og ingen har gidet at sige noget til dem.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 17/12 FC Barcelona - Guangzhou

Indlæg af emo »

Brombi skrev:
emo skrev:Fuck denne plastik turnering! Giv tid til Munir og Sandro...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
wow hård fyr
Tak, ikke noget jeg gør mig i, men fint at det virker sådan!

Sq klart at jeg hellere ville have Neymar klar til ligaen end forcere ham tilbage i en så tynd turnering som denne, som i bund og grund intet har med sig.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 17/12 FC Barcelona - Guangzhou

Indlæg af Brombi »

emo skrev:
Brombi skrev:
emo skrev:Fuck denne plastik turnering! Giv tid til Munir og Sandro...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
wow hård fyr
Tak, ikke noget jeg gør mig i, men fint at det virker sådan!

Sq klart at jeg hellere ville have Neymar klar til ligaen end forcere ham tilbage i en så tynd turnering som denne, som i bund og grund intet har med sig.
Jeg er enig :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster