27/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 27/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af klogfyr »

Katastrofal første halvleg, lidt bedre mod slutningen. Ney skal dog koncentrere sig mere om at afslutte og mindre om at prøve at få straffe. Verm og Mathieu skal bare væk. Desuden er det pinlig tydeligt at bussi mangler. Masche kan bare ikke det bussi kan. Munir kommer ind og afgører kampen.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 27/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Brombi »

Neymar er bedst når han er sur, og det er omvendt med Messi.. Bilbao må lige gå ind og passe neymar af så han bliver endnu mere sur, scorer et mål og gør messi glad, som så scorer 2


Sendt fra min ayyyPhone

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 27/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Piquénbauer »

Mache må aldrig spille en kamp på dm igen. Vi har intet mellemled med ham på banen. Han bliver overløbet og er for langsom på bolden.

Og så ved jeg ikke med jer men jeg var ved at skidt i bukserne ved aths mål. Troede at MAtS ville kaste sig ud i bolden og få sig et sikkert rødt kort. Heldigvis tog han den rigtige beslutning og blev på benene selvom det kostede en kasse.

Vi SKAL score et mål i anden halvleg og så skal vi have tjek på kampen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 27/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af A$AP »

Storken skrev:
A$AP skrev:Atleti stort set ude, bagud 3-2 på egen bane. Lad os lige komme videre i dag, og så er denne her turnering stort set vundet.
Burde du ikke være ude og sælge de skind fra de bjørne, du planlægger at skyde i morgen? ;-)

Jeg har skudt dem, og så snart vi kommer foran 3-1 i anden halveg tager jeg ud for at sælge, jeg har hørt der mange mennesker ude i stormvejret i dag der er på jagt efter bjørneskind.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 27/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Brombi »

Fritte skrev:Nå, vi plejer altid at spille én dårlig halvleg, så det kan umuligt blive ringere nu.
2016, nye tider.


Sendt fra min ayyyPhone

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 27/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Mache må aldrig spille en kamp på dm igen. Vi har intet mellemled med ham på banen. Han bliver overløbet og er for langsom på bolden.

Og så ved jeg ikke med jer men jeg var ved at skidt i bukserne ved aths mål. Troede at MAtS ville kaste sig ud i bolden og få sig et sikkert rødt kort. Heldigvis tog han den rigtige beslutning og blev på benene selvom det kostede en kasse.

Vi SKAL score et mål i anden halvleg og så skal vi have tjek på kampen.
Jeg tror ærligt talt at en feberramt Busquets ville være mere værd end Mascherano på den defensive midtbane. Men Sergi Roberto burde helt klart være vores backup dernede.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 27/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af A$AP »

Bartra burde også se sig om efter en ny klub, så længe Lucho er her, så fortsætter det sådan her. Eller også kan han prøve at få Mathieu og Vermaelen ramt af sygdom.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 27/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Og så ved jeg ikke med jer men jeg var ved at skidt i bukserne ved aths mål. Troede at MAtS ville kaste sig ud i bolden og få sig et sikkert rødt kort. Heldigvis tog han den rigtige beslutning og blev på benene selvom det kostede en kasse.
Det er Sgu kun dig, Piquenbauer, der kan rose MAtS efter at være blevet fanget på mellemhånd :glad:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 27/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Skydefinten »

The French Lord kostede 20 mill euro!! Jeg brækker mig
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 27/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fritte skrev:Nå, vi plejer altid at spille én dårlig halvleg, så det kan umuligt blive ringere nu.
Billede

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 27/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Brombi »

Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor vermaelen stadig er på banen. Tror også det var det pique var ude og sige til LE. Lad os nu se en reaktion Enrique


Sendt fra min ayyyPhone

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 27/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Og så ved jeg ikke med jer men jeg var ved at skidt i bukserne ved aths mål. Troede at MAtS ville kaste sig ud i bolden og få sig et sikkert rødt kort. Heldigvis tog han den rigtige beslutning og blev på benene selvom det kostede en kasse.
Det er Sgu kun dig, Piquenbauer, der kan rose MAtS efter at være blevet fanget på mellemhånd :glad:
Roser jeg ham? Han blev solgt fuldstændig pga et elendig forsvar men kom skidt ud. Synes dog stadig at han tog den bedste beslutning. Et rødt kort og evt straffespark havde været forfærdeligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 27/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Brombi skrev:Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor vermaelen stadig er på banen. Tror også det var det pique var ude og sige til LE. Lad os nu se en reaktion Enrique


Sendt fra min ayyyPhone
Reaktionen kommer i ... det 75. minut.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 27/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Og så ved jeg ikke med jer men jeg var ved at skidt i bukserne ved aths mål. Troede at MAtS ville kaste sig ud i bolden og få sig et sikkert rødt kort. Heldigvis tog han den rigtige beslutning og blev på benene selvom det kostede en kasse.
Det er Sgu kun dig, Piquenbauer, der kan rose MAtS efter at være blevet fanget på mellemhånd :glad:
Vi burde rose spillere noget oftere for ikke at blive vist ud! ;-)

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 27/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fritte skrev:Kæft det kunne være fedt med Puyol på banen i 2. halvleg! Og Xavi på midtbanen <3
Og Busquets <3

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster