17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Brombi »

Laporte er så vild at det gør ondt i hovedet at tænke på, at vores ledelse ikke gør alt for at hente ham, især når det er en ordenlig CB vi mangler og at de ikke just hænger på træerne.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af A$AP »

Det her kan gå hen og blive en blessing in disguise, og så er det også bare noget bullshit jeg siger for at prøve at få det bedre. Jeg synes som sådan, at vi har spillet en fin kamp i dag, taget omstændighederne i betragtning. Vi har virkelig været ineffektive, og vi havde også to 100% chancer i fredags, der kunne have ændret det hele. Der er dog stadig rigtig meget der skal arbejdes på.

Hvornår er Neymar tilbage?!

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af kklaus »

Jeg er ved at være jævnt træt af Aduriz.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Piquénbauer »

Seriøst drenge. De her spillere vandt the treble for 2-3 måneder siden og nu sviner i dem fuldstændig over en ret ligegyldig kamp. Slap nu lidt af.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Arh det var også Velasco Carballo som skandaløst smed pique ud for 3 år siden.
Jeg er fuldkommen overbevist om at en regional-baseret form for racisme stadig lever i bedste velgående i Spanien. Velasco Carballo er fra Madrid. Go figure.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Heartbreaker »

Kan vi ikke lige fremprovokere et gult kort til Aduriz, så han ikke er med i ligakampen?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:Seriøst drenge. De her spillere vandt the treble for 2-3 måneder siden og nu sviner i dem fuldstændig over en ret ligegyldig kamp. Slap nu lidt af.
Men igen, underordnet hvad de har opnået. De svines for aftenens kamp, hvilket de også fortjener. Elendige er hvad de har været.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Seriøst drenge. De her spillere vandt the treble for 2-3 måneder siden og nu sviner i dem fuldstændig over en ret ligegyldig kamp. Slap nu lidt af.
Nej, vi sviner dem ikke over en ret ligegyldig kamp. Vi sviner dem over tre gældende turneringskampe, hvor vi har spillet pinligt ringe og lukket 9 mål ind. At vi vandt El Triplete for 3 måneder siden er hamrende ligegyldigt. Det her er en ny sæson og det ville være uambitiøst, ikke at satse på at vinde alt.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Mkj 77 »

Fritte skrev:"Dette er en resignation af Luis Enrique"

Morten Brun, fyr dig selv.

Men manden har jo ret- som en anden tidligere påpegede virker det mere som om spillerne, fremfor lucho udlægger hvorledes spillet skal foregå

Han har jo ingen modtræk på noget

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Storken »

Heartbreaker skrev:Kan vi ikke lige fremprovokere et gult kort til Aduriz, så han ikke er med i ligakampen?
Han får da ikke karantæne i ligaen? Sidste år fik Modric også rødt. Han spillede alligevel i første runde i ligaen.

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af kklaus »

Heartbreaker skrev:Kan vi ikke lige fremprovokere et gult kort til Aduriz, så han ikke er med i ligakampen?
Umiddelbart skulle man jo mene han selv har provokeret til mindst et.

Og så skifter de ham ud. Træls.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kvoller
Indlæg: 5259
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 812 gange
Blevet takket: 592 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Kvoller »

Piquénbauer skrev:Seriøst drenge. De her spillere vandt the treble for 2-3 måneder siden og nu sviner i dem fuldstændig over en ret ligegyldig kamp. Slap nu lidt af.
I 3 "ligegyldige" kampe plus pre-season. Synes ikke der har været noget særlig imponerende. Jo, de første 30 minutter mod Sevilla.
Håber fandme de vågner op til ligastarten.

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Lular »

Hold da op, som folk herinde kan hidse sig op over en gangs træningsbold oven på the Treble.

Spillerne vandt både Ligaen og Copaen, så reelt er der intet at spille om, og kan man også se på mange af spillerne, fx Messi, han ser sgu ikke tændt ud, og jeg bebrejde ham ikke for det.

Fint nok at Pique lige får vist hvor latterlige dommerne er.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af A$AP »

Hahah, Mathieu er så fucking random. Så malplaceret.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:Seriøst drenge. De her spillere vandt the treble for 2-3 måneder siden og nu sviner i dem fuldstændig over en ret ligegyldig kamp. Slap nu lidt af.
Så nu skal vi bare læne os tilbage og acceptere hver gang de spiller dårligt? Alle spillere burde straffes med 100 suicides til træning i morgen for sådan en dårlig præstation og for at lukke 9 mål ind i 3 kampe!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster