6/6 Juventus - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9732
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Piquénbauer skrev:
Luis Enrique: "Can I confirm that I will stay? I just confirm there will be a party tonight and a parade tomorrow. The rest we'll see later"
Der går rygter om at han smutter hvis barto ikke bliver valgt. Sætter os virkelig i en skidt position da barto skal langt væk men Lucho for alt i verden skal blive.
Er det ikke omvendt? - At han (angiveligt) stopper hvis Barto bliver genvalgt.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

kklaus skrev:
Piquénbauer skrev:
Luis Enrique: "Can I confirm that I will stay? I just confirm there will be a party tonight and a parade tomorrow. The rest we'll see later"
Der går rygter om at han smutter hvis barto ikke bliver valgt. Sætter os virkelig i en skidt position da barto skal langt væk men Lucho for alt i verden skal blive.
Er det ikke omvendt? - At han (angiveligt) stopper hvis Barto bliver genvalgt.
Hehe det så jeg ikke noget om. Men det ville da være fedt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8365
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Hvor sejt et liv har Thiago lige....

Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Har lige set suarez' mål igen. Opfattede ikke at det var lige i hovedet på evra. Hvor var det dog smukt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Goldenbaum »

En fantastisk aften i Berlin der afsluttedes med at jeg mistede både mobil og pung mens jeg råbte campeones med de andre cules haha. Men tillykke til alle.

emo
Indlæg: 17791
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Fuck fuck fuck, vi vandt sq! Fuck fuck fuck, drenge....
Allez...

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8365
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Jeg er så fucking glad.. Også er jeg dybt rystet over alt det lort man skal høre på fra Bold.dk samt EB.. (Er ny på bold.dk)

Danmark er fandme ikke hvad det har været.. Jeg overvejer at flytte..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Virkelig fedt at se skysports studie efter kampen. De var ekstremt rosende og man kan mærke at de ved at dette hold er specielt!

Hvis i vil se det så er det her: http://www.fullmatchesandshows.com/2015 ... ull-match/
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8365
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:Virkelig fedt at se skysports studie efter kampen. De var ekstremt rosende og man kan mærke at de ved at dette hold er specielt!

Hvis i vil se det så er det her: http://www.fullmatchesandshows.com/2015 ... ull-match/
Tak for linket mate!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Michman skrev:Jeg må indrømme at jeg er lidt rørt. Hold kæft en sæson.. Ingen havde regnet med det her.. Jeg er meget rørt fordi at vi siger farvel til en helt igenmen fantaktisk fodbold spiller, Xavi, der kunne skrives tonsvis af ord om hvad han har gjort for os.. Legende helt ind til benet. Han kunne ikke have fået et bedre farvel..! Nu vil jeg drikke nogle øl, få hjertet lidt i ro igen også skal jeg høre den her video en del gange..
phpBB [video]


Vamos!
Hahaha, tak for støtten mate!
Próxima Estación.... Parallel!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Gutter! Fuck mand. Vi gjorde det sgu! TILLYKKE!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Ps. Så kan man godt leve med at det meste af kampen så sådan ud, for mit vedkommende:

Billede

- tror, klogfyr og zqa havde et lignende udsyn.

Pyt. Campeooooooones!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Jeg venter med de store ord til senere i FC Barcelona-tråden, og koncentrerer mig i stedet om kampen nu.

Det var en fed finale. Sådan en man håber aldrig slutter. Men det gjorde den heldigvis. Vi startede de første minutter uroligt. Da vi scorede efter 4 minutter havde man tanken at dette kunne blive en magtdemonstration, hvis Juventus faldt sammen. Sådan blev det ikke. På intet tidspunkt dominerede vi efter min mening. I anden halvleg kommer Juventus tættere og tættere på, og får til sidst også udlignet. I perioden efter målet var vi vitterlig rystet. Jeg har sjældent set dette Barca-hold været sådan. Vi glemte konceptet lidt, men vi får kæmpet os tilbage. Messi, der spillede forfærdeligt store dele af kampen, fremprovokere en redning fra Buffon, der giver en ripost, som Suarez kan hamre i nettet. Der var stadig ikke helt styr på tingene før omkring slutningen af ordinær spilletid, hvor Juventus kaster sig fremad. Det giver bagslag ved et kontraangreb til os, som Neyney kan sende i nettet til 3-1, hvorefter kampen slutter. Ting, jeg noterede mig:

- Jeg synes, i modsætning til mange herinde, at dommeren dømte rigtig godt. Han lod folk gå til stålet og havde ret i de store kendelser. Neymars mål blev korrekt annulleret - selvom Grønkjær fabler om noget andet, og selv en evnesvage chimpanse kan se og tænke sig til at det mål er ulovligt. Pogba får ikke et straffe, hvor ham og Alves tumbler rundt. Det er tydeligt for mig at det er Pogba, der masser sig ind i Alves. Episoden, der minder mest om et straffe, er faktisk til os i første halvleg, hvor Lichtsteiner har hånd på bolden. Han har godtnok hånden i en naturlig position, men som forsvarsspiller er det jo let at udnytte den regel ved at sprede armene lidt ved kommende indlæg. Kan huske Puyol havde bevidst hænderne omme på ryggen, fordi nogle dommere kan finde på at dømme den. Så skal Albas mulige straffe på Pogba nævnes. Jeg har den ikke lige i frisk erindring.
- Hold fast Messi spillede skidt. Har ikke set ham gå så meget rundt i en kamp i denne sæson som i går. Herhjemme overvejede vi om han var småskadet. Det kan også være en lang sæson er ved at have sat sine spor.
- Pogba viser for mig at han er en klassespiller. Han var et stort aktiv mod os. Han er god til at spille sig ud af pres, han overmatchede os fysisk og jeg var ikke rolig når han havde bolden. Jeg håber han kan blive et aktiv FOR os :)

Hvad skal man mere sige om kampen? :) skal nok lige gense den. I sandhed utroligt det vi er vidner til. Man er vildt priviligeret som Barca-fan i disse år. Tillykke til alle :)
Visca el Barca

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Rigtig fin sum up, Bager.
Jeg er dog uenig i at Messi spillede dårligt i store dele af kampen. Jeg synes, at han spillede en ok til en god kamp.
Han havde flere fantastiske ryk i feltet, og var god i mange 1-mod-1 dueller.
Han var også god da han trlk sig ned på midten eftee juve-overtag og fik skabt ro i opspillet igen.
Jeg er dog enig i, at han bare gik rundt i perioder, men det ved vi jo at han gøre for at spare på krudtet + at fjerne juventus fokus på ham inden han eksploderer igen.


Kæmpe tillykke, folkens! Håber I vil bruge energien/glæden positivt og vise overskud i jeres hverdage i den næste stykke tid :D
Próxima Estación.... Parallel!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster