23/5 FC Barcelona - Deportivo

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 23/5 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af kklaus »

Official: Suarez has a thigh muscle overburdening and is not available for the game against Deportivo today #fcblive
Well...
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 23/5 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af kklaus »

Official: 18 players called up for Deportivo game, Ter Stegen, Alves, Pique, Busquets and Rakitic not included, B player Munir included
[1/2] Squad (vs Deportivo): Bravo, Masip, Montoya, Douglas, Bartra, Mascherano, Vermaelen, Mathieu, Adriano, Alba #fcblive
[2/2] Squad (vs Deportivo): Xavi, Sergi Roberto, Iniesta, Rafinha, Pedro, Munir, Messi, Neymar #fcblive
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 23/5 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af zqa »

B-Freak skrev:
zqa skrev:Blandt tilskuere er der helt sikkert, men holdet skal forberede sig på kamp.
Mente nu også mere fans og hvis Barcelona afholdte en eller anden form for ceremoni eller noget i den stil
Tror jeg ikke du skal regne med. Tjek deres youtube kanal evt.
#jesuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 23/5 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

B-Freak skrev:NU hvor mesterskabet er hjemme på forhånd, er der så nogen der ved om der bliver fejret/festet inden kampstart som man kan følge på stream ?
Ja da! På vores hotel!

Men jeg streamer det ikke... Tys tys
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 23/5 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af JonasV »

SpillerSomMESSI skrev:
Blaugrana92 skrev:Ogod, har lige fundet ud af at jeg har lovet at tage med i Legoland i morgen. Slår sgu alle notifikationer fra og optager kampen, så jeg kan se den når jeg kommer hjem.
Jeg optager også kampen så jeg kan se den når jeg kommer hjem fra Barcelona på torsdag... Jeg kan sikkert ikke se en dyt fra den der lallede VIP boks...


Men hey! Free beer, Xavi hyldes osv. Så går det nok også alligevel.
Billeder! Knips!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 23/5 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af JonasV »

kklaus skrev:
Official: Suarez has a thigh muscle overburdening and is not available for the game against Deportivo today #fcblive
Well...
Argh. Han skal simpelthen skynde sig lidt at blive klar nu.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/5 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg gad sgu godt vide hvor slemt det egentlig står til med suarez... Underligt at klubben ikke rigtigt har meldt noget ud. Og så fatter jeg ikke hvorfor MAtS ikke får kampen i dag. Han skal stå 2 finaler i løbet af de næste uger og når bravo alligevel skal spares så spil dog MAtS så han kan få lidt minutter i benene. Det er selvfølgelig synd for Masip men sådan er det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Suarez85
Indlæg: 54
Tilmeldt: ons feb 18, 2015 5:33 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: 23/5 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Suarez85 »

Piquénbauer skrev:Jeg gad sgu godt vide hvor slemt det egentlig står til med suarez... Underligt at klubben ikke rigtigt har meldt noget ud. Og så fatter jeg ikke hvorfor MAtS ikke får kampen i dag. Han skal stå 2 finaler i løbet af de næste uger og når bravo alligevel skal spares så spil dog MAtS så han kan få lidt minutter i benene. Det er selvfølgelig synd for Masip men sådan er det.
Den her kamp er også en hyldest til Bravo som kun har stået i ligaen og selvfølgelig skal han spille i den sidste kamp hvor man på hjemmebane har sikret sig mesterskabet og får hyldesten fra fansene.

MAtS skal nok være klar i CdR og CL når det er hans tur :)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/5 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Piquénbauer »

Tror ikke du skal regne med at bravo står i dag... De fleste medier mener at det bliver masip.

Men hvis valget falder på bravo så er det selvfølgelig helt fair. Det var også derfor at jeg skrev at hvis bravo alligevel bliver sparet så burde MAtS imo stå.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 23/5 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af JonasV »

Piquénbauer skrev:Jeg gad sgu godt vide hvor slemt det egentlig står til med suarez... Underligt at klubben ikke rigtigt har meldt noget ud.
Ja, jeg begynder altså også at blive en smule bekymret. Men har der ikke været billeder af at han har været på træningsbanen, eller hvordan er det nu?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/5 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Piquénbauer »

JonasV skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg gad sgu godt vide hvor slemt det egentlig står til med suarez... Underligt at klubben ikke rigtigt har meldt noget ud.
Ja, jeg begynder altså også at blive en smule bekymret. Men har der ikke været billeder af at han har været på træningsbanen, eller hvordan er det nu?
Jo og det har ikke set ud som om han har holdt sig tilbage. Tænker at han er ved at være helt klar men at man ikke tager nogen chancer overhovedet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1198 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 23/5 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af FCBSOCI »

Ingen tvivl om hvem der er aftenens hovedperson. Tror næsten Xavi bliver fejret mere end mesterskabet.

De to store Barca venlige sportsaviser (Mundo Deportivo og SPORT) har naturligvis billeder af Xavi på forsiden (beklager at jeg ikke kan uploade billederne/forsiderne).

SPORT skriver blandt andet:
TOT EL CAMP ES UN...XAVI (altså på Katalansk, selvom avisen er spansk sproget).
På dansk noget i retning af (tror jeg): Hele Camp Nou er en Xavi

Mundo Deportivo skriver:
6RACIES med store bogstaver, der fylder en kvart forside. Nedenunder står der blandt andet:
El Camp Nou se llenara para dar un emotivo adios a Xavi y celebrar con una gran Fiesta la Liga
Mon ikke det betyder: Camp Nou vil være/blive fyldt for at give en følelsesmæssig afsked med Xavi og fejre mesterskabet (Liga titlen) med en stor fest.
Hvis der er nogen der kan lidt spansk, må I meget gerne korrigere mig. Jeg kan kun sige gooooooooooool på spansk, hvad mere behøver man?
Nos vemos!

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 23/5 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af kklaus »

If Xavi plays today, he will become the Catalan player with most Liga games ever (505), surpassing Miquel Soler [via @pedritonumeros]
Tænk lige at runde den milepæl i sin sidste ligakamp.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

23/5 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af abx »

Har køkkenrulle klar til xavi-afsked :'(

Altså til at tørre TÅRER!
Próxima Estación.... Parallel!

Nielsen
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons mar 05, 2014 12:13 am
Geografisk sted: København
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 23/5 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Nielsen »

Er der nogen der har et stream til kanal 6?
Flere husmandsfinter !

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster