17/5 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 17/5 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

FCBSOCI skrev:Vel ok hvis vi spiller uafgjort mod AM? Så kan vi jo sidde på campen i sidste runde og håbe på, at det ikke bliver en gentagelse fra sidste år, hvor mesterskabet glippede. Det er da altid sjovt at se en finale live, hvilket kun vil være tilfældet, hvis vi smider point mod AM. Nægter at tro, at vi ikke slår Deportivo; det gør det bare ekstra spændende, at de også har noget at kæmpe for...
Mesterskabet skal afgøres i Madrid. Spillerne skal modtages med et kæmpe publikum i El Prat. Kampen mod Depor skal være en festdag, hvor alle kan nyde den, og hvor spillerne får lov at opleve pasillo'en. Der kan ikke herske nogen som helst tvivl om hvor det mesterskab skal afgøres!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 17/5 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Helt enig med Brombi. Alt andet end at satse 100% på at afgøre ligaen mod Atletico ville være at spille hasard med pokalen og være et udtryk for nonchalance. Desuden er der en hel uge til næste kamp. Vi stiller op således:

-----------Bravo-----------
Alves--Piqué--Masch--Alba
---------Busquets----------
------Rakitic----Iniesta------
Messi---------------Neymar
-----------Suarez-----------

Stærkeste opstilling. Spillerne har haft fire (red. fem) gode nattesøvne siden BM-kampen og burde være i stand til at konkurrere igen. Mon ikke også alle spillerne er topmotiverede til at spille denne kamp, hvor vi definitivt kan afgøre ligaen.

Atletico:
-------------------Oblak-----------------
Juanfran--Miranda--Godin--Siqueira
Garcia-----Koke-----Suarez-----Turan
----------Griezmann--Torres-----------

Kampen bliver så hård som nogensinde. Det kommer til at handle om at nedbryde AMs forsvar. De giver formentlig initiativet til os, og så vil de satse på omstillinger når chancen byder sig. Alves og Alba får nogle vigtige roller i at komme med over flanken og skabe overtalssituationer, der tillader os at bryde igennem deres betonlebbe-defensiv.
Juanfran bliver en mundfuld for Neymar, men Messi skal nok få overtaget mod Siqueira. Suarez får det også svært mellem Miranda og Godin, men han plejer at finde plads.
Omvendt skal Alba og Alves nok pakke hhv. Garcia og Turan ind. Suarez og Koke er ikke de mest offensive midtbanespillere i verden, hvorfor vi godt kan dække fladere end normalt. Griezmann er i målhumør og skal ikke have meget plads. Torres er, selvom han ikke er så hurtig længere, notorisk god mod os og skal presses fysisk, så han begår fejl.

Kampen bliver en gyser. Sidste år tog AM pokalen ud af vores hænder. I morgen (red. på søndag) tager vi den tilbage hvor den hører til! 2-1. VAMOS!
Senest rettet af Bager fre maj 15, 2015 11:00 am, rettet i alt 1 gang.
Visca el Barca

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 17/5 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

I morgen Ville være rart, men det er vist først Søndag. Så vi må væbne os med tålmodighed. Ellers enig!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 17/5 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Er Suarez virkelig tvivlsom op til kampen, så lad ham da sidde over. Er det ikke sådan noget der hurtigt og nemt kan forværres, det som han går rundt med? Hvis ikke vi slår Atletico, så slår vi jo Deportivo, uden nogen som helst tvivl. Om stort set 20 dage, så vil sæsonen være overstået, og det ville blive to meget hårde finaler uden Suarez.

Meeeen, vi stiller sikkert i stærkeste opstilling.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 17/5 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Hvad med Copa America? Bliver Messi, Neymar, Alves og Bravo etc. til sæsonafslutning?

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 17/5 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Min OCD kan slet, slet ikke klare den seriøse omgang mesterskabs-jinx'ing der foregår på dette forum.

Vi har INTET vundet på nuværende tidspunkt.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 17/5 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

JonasV skrev:Min OCD kan slet, slet ikke klare den seriøse omgang mesterskabs-jinx'ing der foregår på dette forum.

Vi har INTET vundet på nuværende tidspunkt.
Hahahaha! Det ligner heller ikke mig at tage noget for givet her i fodboldland. Men folk har heller ikke fejret noget mesterskab endnu. Vi fejrer blot situationen vi står i
Forumlegende

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 17/5 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Kubala skrev:Hvad med Copa America? Bliver Messi, Neymar, Alves og Bravo etc. til sæsonafslutning?
Citerer lige mit indlæg igen, for at spørge om det samme. Ved nogen om det her? For mister man dem, så er man i alvorlige problemer.

Såvidt jeg ved, så starter Copa America d. 11. juni og registrering af spillere sker d. 1. juni, så er der noget med en 14-dags regel, altså skal spillerne tilslutte sig truppen 14 dage før kick-off af turnering, som er d. 11. juni. Det vil så betyde, at de nævnte spillere skal tilslutte sig til deres respektive hold d. 28. maj. Kan være jeg har misforstået noget eller?

Edit: Det kan betyde, at Messi, Alves, Neymar etc. ikke ville kunne være til rådighed til Copa del Rey finale samt Champions league finale.

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1197 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 17/5 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Jeg er nok også nået dertil, at vi "bare" skal afgøre det mod AM og lade det blive en festdag mod Deportivo. Og, ja, vi har absolut intet vundet endnu. Det kan stadig blive alt mellem en super sæson og en lorte sæson.

Under alle omstændigheder kan det ikke blive værre end sidste år; det var en stor nedtur, særligt sidste spilledag på campen. Håber, at vi kan starte festen allerede på søndag og fortsætte til efter den 6. juni.

¡Nos vemos!

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1197 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 17/5 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Daluigi skrev:
JonasV skrev:Min OCD kan slet, slet ikke klare den seriøse omgang mesterskabs-jinx'ing der foregår på dette forum.

Vi har INTET vundet på nuværende tidspunkt.
Hahahaha! Det ligner heller ikke mig at tage noget for givet her i fodboldland. Men folk har heller ikke fejret noget mesterskab endnu. Vi fejrer blot situationen vi står i
Jo, vi har da allerede slået RM på Camp Nou OG klaret os bedre end fjenderne i CL OG i Copa del Rey. Men, ja, teoretisk set kan RM blive mestre og vi kan stå tilbage uden titler. Det vil være maksimal nedtur :cry:

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 17/5 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Kubala skrev:
Kubala skrev:Hvad med Copa America? Bliver Messi, Neymar, Alves og Bravo etc. til sæsonafslutning?
Citerer lige mit indlæg igen, for at spørge om det samme. Ved nogen om det her? For mister man dem, så er man i alvorlige problemer.

Såvidt jeg ved, så starter Copa America d. 11. juni og registrering af spillere sker d. 1. juni, så er der noget med en 14-dags regel, altså skal spillerne tilslutte sig truppen 14 dage før kick-off af turnering, som er d. 11. juni. Det vil så betyde, at de nævnte spillere skal tilslutte sig til deres respektive hold d. 28. maj. Kan være jeg har misforstået noget eller?

Edit: Det kan betyde, at Messi, Alves, Neymar etc. ikke ville kunne være til rådighed til Copa del Rey finale samt Champions league finale.
I realiteten ja. Alves er ikke udtaget, så det kommer til at betyde noget. Mascherano er sammen med Messi og Neymar dem man vil "mangle". Landene har ret til det, men mon ikke det er i alles interesser at spillerne får spillet sine finaler for klubholdene? Det tror jeg. Så der skulle ikke være noget at frygte.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 17/5 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

PuyolErGud skrev:
Kubala skrev:
Kubala skrev:Hvad med Copa America? Bliver Messi, Neymar, Alves og Bravo etc. til sæsonafslutning?
Citerer lige mit indlæg igen, for at spørge om det samme. Ved nogen om det her? For mister man dem, så er man i alvorlige problemer.

Såvidt jeg ved, så starter Copa America d. 11. juni og registrering af spillere sker d. 1. juni, så er der noget med en 14-dags regel, altså skal spillerne tilslutte sig truppen 14 dage før kick-off af turnering, som er d. 11. juni. Det vil så betyde, at de nævnte spillere skal tilslutte sig til deres respektive hold d. 28. maj. Kan være jeg har misforstået noget eller?

Edit: Det kan betyde, at Messi, Alves, Neymar etc. ikke ville kunne være til rådighed til Copa del Rey finale samt Champions league finale.
I realiteten ja. Alves er ikke udtaget, så det kommer til at betyde noget. Mascherano er sammen med Messi og Neymar dem man vil "mangle". Landene har ret til det, men mon ikke det er i alles interesser at spillerne får spillet sine finaler for klubholdene? Det tror jeg. Så der skulle ikke være noget at frygte.
Ja, lad os håbe det, men der er tale om FIFA, så man ved aldrig. Det er bare lidt skidt planlagt. Håber dog at de kan få dispensation.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8345
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 17/5 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Det eneste der tæller her er 3 point.. Så har vi intet pres på os..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 17/5 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Jeg tror sgu ikke vi formår at vinde, med tanke på vores seneste kampe. Men jeg håber. For fa'en, jeg håber!

Suarez85
Indlæg: 54
Tilmeldt: ons feb 18, 2015 5:33 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: 17/5 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Suarez85 »

Det eneste triste ved Reals pointtab sidste weekend er jeg nu ikke kan spille en double med Barca og Real i denne runde - ret sikker på vi nu ikke får noget foræret og samme med Real

Nå, så må jeg vinde skillinger på en anden måde...

Kom så Barca, 3-1, 2x Messi og 1x Neymar

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 27 gæster