12/5 Bayern München - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Brombi skrev:
Heartbreaker skrev:
Brombi skrev: Fuck han kommer til at knuse mange pigehjerter! En ægte heartbreaker, ikke ligesom ham herinde :D
Hahaha, loool. Jeg havde slet ikke set, du havde skrevet det her :lol:

in sync!
Hahaha. Det mindede mig lige om en sang, jeg skal synge til alle Bayern fans i morgen.
phpBB [video]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Tw Boateng (Bayern): "Thanks for your support tonight!!! Congratulations to @FCBarcelona!
Good luck in the final!" [@jb17official]
Sympatisk tweet af Boateng, han er nu god nok.. :cool:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

abx skrev:
Michman skrev:
abx skrev:
Michman skrev:Er der nogen herinde fra der skal til Berlin?
Yup. Drager derned og forventer storskærm
Hvor tager du afsted fra mate?
Fra Esbjerg/Herning. Det bliver dog med lillegutten på 6 år og storebror. Så det bliver ikke den vilde hørmetur, though. Hvad med dig?
Ved ikke om jeg flyver.. Tror jeg at jeg gør.. Jeg skal vist alene afsted..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Lidt af en bedrift også. Godnat folkens.
Barcelona the only team to reach 4 Champions League finals in the space of 10 years #fcblive [via @barca19stats]

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

phpBB [video]


Hvad fanden? :lol:

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

En godkendt indsats:
- første halvleg gør vi det meget godt. Men i anden halvleg går vi ned i kadence. Det gør man ikke ustraffet mod Bayern på AA. Synes ikke man kan bruge eller bør lægge så meget i den. Vi sparer energi forud for de kommende titelafgørende kampe, og vi passer på dommerens lomme. Vi ved at BM er et klassehold, som uanset hvad vil skabe problemer. Folk glemmer lidt at vi de andre år, hvor vi har vundet CL, aldrig har spankuleret os igennem uden ridser i lakken.
- det er tydeligt hvordan taktikken ser ud i denne kamp; Bayern forsøger at sætte sig på bolden, og de får også nogle store chancer. Når Bayern mister bolden, praktiserer de Peps velkendte hurtige presspil; vi bliver presset hurtigt udad i banen eller/og så mister vi bolden med det samme igen, da vi ikke får noget plads at spille i. De gange hvor det lykkes os at spille os ud af presset, har vi relativt let ved at producere chancer, da vi får oceaner af plads. Vores angribere havde det faktisk lettere igår end mod visse nedrykningstruede la liga-hold. Det er svagheden ved Peps presspil, ligegodt hvor æstetisk og idealistisk det er. Det var også det samme mod vores modstandere, da Pep var vores træner. Problemet bliver ekstra stort for BM, da vi har MSN.
- kampen viser os, at vi defensivt ikke nødvendigvis er så solide som vi havde håbet; Benatia scorer på hovedet og kommer adskillige gange først i luftspillet i vores felt, hvor vi ellers plejer dominere, Lewandowski sætter ret let Masch til vægs med nogle simple driblinger, området foran centerforsvaret sejlede undertiden rundt igår, da det blev sat under pres.
- MoTM er for mig Ter Stegen efterfulgt af Neymar. TS redder adskillige kæmpechancer, og holder os konstant inden for avancement.
Visca el Barca

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Visca, er det ikke noget med ham Samper er bange for at spille? Jeg ser aldrig B-holdet spille, men hvor var han godt mod Apoel. Underligt der ikke er bygget videre på den præstation.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:Er jeg seriøst den eneste som sidder med den følelse, at hvis vi gad, så havde vi vundet den her kamp? For mig at se virkede det meget som at spiller IKKE skulle spilde kræfter! En af ligaens sværeste kampe er lige om hjørnet, og mesterskabet skal afgøres på udebane. Jeg tror ikke at LE har sagt til spillerne at de skulle slappe, tror faktisk bare han har taget den meget, meget roligt.
Fuldstændig enig. Som sagt svarede vi igen med det samme da bayern scorede. Efter det var den lukket.
Ok. Når pulsen nu er faldet til en femtedel, så ser jeg det måske også lidt klarere. Der blev sparet kræfter - men lidt for mange efter min mening. Signalet i at slå BM på udebane, havde nu været rart at sende.

Men hvor gad jeg dog godt at tage til Berlin den 6.6 - og se kampen på en storskærm og fylde mig med øl.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af puyol83 »

FINALEN! Tillykke til jer alle sammen og til vores fantastiske klub!

Må indrømme at jeg også var lidt skuffet over den 2. halvleg, for det er vel noget af det ringeste vi har set i år. Jeg håber og tror at det var udtryk for at spillerne gik ned i kadence og Luchos pragmatiske indstilling til at spare lidt kræfter osv., for kønt var det ikke!

Det var lidt af et antiklimaks fordi vi nåede finalen samtidig med at vi spillede utroligt skidt og bare skulle have tiden til at gå (faktisk diamentralt modsat af Ini's overtidsmål i 09), men som det også bliver nævnt af Bager, er vi aldrig nået til en CL finale uden at det gjorde lidt ondt undervejs, og tænk på at det er første gang i slutspillet i år at vi IKKE vinder en kamp, ude såvel som hjemme! At det så skete i en kamp hvor vi vidste at vi kunne tåle at tabe, viser lidt om hvor kalkuleret Lucho er, ligesom at holdets reaktion efter Bayerns første mål formentlig viser at 2. halvleg var forløbet anderledes hvis det havde været nødvendigt (det vælger jeg i hvert fald at tro).

Stadig lidt en ambivalent følelse og det skærer i Barca-hjertet at se holdet spille så sløjt (og kalkuleret!), men lad os fokusere på det positive: De kommende 4 weekender byder på 4 finalekampe!

VISCA BARCA!
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Piquénbauer skrev:Billede

Pep og messi.
Pepsi <3

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af emo »

...making the final 5-3 scoreline look far too complimentary to the Bavarians.
Så sandt, så sandt. Når nogen kigger på resultatet alene om 10 år, vil de tro at det var tæt... nej, det var tæt på at blive tæt indtil Neymars første mål, ellers langtfra tæt.
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

emo skrev:
...making the final 5-3 scoreline look far too complimentary to the Bavarians.
Så sandt, så sandt. Når nogen kigger på resultatet alene om 10 år, vil de tro at det var tæt... nej, det var tæt på at blive tæt indtil Neymars første mål, ellers langtfra tæt.
Styrkeforholdet var langt tættere end de fleste herinde gør det til. Vi spillede godt i 30-45 minutter over de to kampe. Det var muligvis allerede afgjort, men Bayern udspillede os fuldstændig i returen. Vi skabte et par store chancer, men Bayern kunne have scoret 5 mål, hvis de var lidt skarpere.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Hvis og hvis :lol:
Mindes også ret store afbrændere (i begge kampe) fra os.
Jeg er dog glad for at Robben ikke var med i kampene.

Det kan vel ikke blive meget mere overlegent mod et hold af BM's kaliber, når man ovenikøbet får sparet kræfter i en hel halvleg i München (overladt inititativ).
Senest rettet af Skydefinten ons maj 13, 2015 12:40 pm, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Storken skrev:
emo skrev:
...making the final 5-3 scoreline look far too complimentary to the Bavarians.
Så sandt, så sandt. Når nogen kigger på resultatet alene om 10 år, vil de tro at det var tæt... nej, det var tæt på at blive tæt indtil Neymars første mål, ellers langtfra tæt.
Styrkeforholdet var langt tættere end de fleste herinde gør det til. Vi spillede godt i 30-45 minutter over de to kampe. Det var muligvis allerede afgjort, men Bayern udspillede os fuldstændig i returen. Vi skabte et par store chancer, men Bayern kunne have scoret 5 mål, hvis de var lidt skarpere.
Ja og vi kunne have scoret flere mål havde vi ikke spillet på resultatet. Altså kampen var pisse irriterende, skide lorte attitude fra spillerne, men tæt det var den sq ikke.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster