9/5 FC Barcelona - Real Sociedad

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9/5 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Piquénbauer »

Mon verminator får spilletid i dag? Det håber jeg!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 9/5 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Jurij »

Benatia: Bayern can beat Barcelona 4-0


Burde holde os i ørene!
Genopbygning status: færdig.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9/5 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af rummenigge »

Bager skrev:
Nói NPO skrev:
Storken skrev:
Visca El Barca skrev:
I would have preferred to have won the league 15 weeks ago, but that is not possible,” said Enrique.

I don't think it is an advantage fighting until the end, but nor is it a disadvantage. It ensures we are on our guard."

"When there are four games left, everyone has significant obligations and they are key matches in the championship," Enrique added.

"We need to concentrate on winning our own points. If we win all the games it doesn't matter what the opponents do. I obviously prefer that our rivals, in this case Real Madrid, struggle and drop points but what matters most to me is my team.

"Until you get to the finish line you don't know if you have achieved the objectives. It is like if a marathon runner has a great time after 40 kilometres and then stops and starts to walk."
Udtalelserne er godt nok fra før Bayern kampen, men ikke desto mindre er det relevant. Jeg kan godt lide, hvad han siger. Han er meget mere positiv end Tata, meget mere modig, meget mere krævende (af sig selv, sit træner-team og sine spillere), og meget mere leder. Han sender i hvert fald de rigtige signaler, vi skal bare klø på. Jeg tror ikke vi får noget hjælp fra de andre hold, vi må bare klare det selv, og så kan Real vinde alle sine resterende kampe., hvilket de nok også gør. Men de kan ikke bruge det til noget.
Enrique er en fin træner på mange punkter. Jeg er bare ikke helt overbevist om, hvorvidt han er en langsigtet løsning. Jeg er i tvivl om vores gode præstationer i foråret kan tilskrives andre end Messi. Han har virkelig været fra en anden planet. Det var det samme i Tito's periode, hvor Messi ene mand holdt os oven vande i en hel sæson.

Det bliver spændende at se fremadrettet. Jeg tror vi får det sværere i næste sæson, hvis modstanderen begynder at fokusere mere på Messi. Det handler ikke om at forsvare, når han har bolden, men at sørge for, at han aldrig får den. Det tror jeg godt kan lade sig gøre, hvis man virkelig sætter sig for det. Jeg er bange for, at det vil udstille Enriques taktiske mangler.
Er faktisk enig.

Mange argumenterer med at Ney og Suarez også scorer sindssyg mange mål og at det derfor ikke længere er nok at lukke Messi ned. Sådan har jeg det faktisk ikke. Godt nok scorer de mål, men jeg synes at meget af det er Messis fortjeneste. Og når Messi scorer, så er det faktisk ham der skaber chancen med hjælp fra de andre. De få gange Messi har været lidt off her i foråret synes jeg faktisk også at Suarez og Ney har været off. Har i hvert fald ikke set dem steppe up og virkelig afgøre tingene når det Messi ikke lige præsterer overmenneskeligt.
Må erklære mig lidt uenig. Neymar og Suarez er i mine øjne klart bedre til over for Messi end eksempelvis Villa og Pedro var. Men jeg er enig med dig i, at når Messi er på banen, så kan man ikke undgå at tingene går igennem ham. I de situationer hvor Messi har haft en off-dag, så kan man altid se til Neymar og Suarez for at overtage, da de har et bedre blik for spillet, mere målfarlig og ikke mindst kreative på egen hånd. Det synes jeg ikke man kan sige om Villa og Pedro. Jeg har på intet tidspunkt siddet i denne sæson og tænkt at vi er løbet tør for offensive idéer, hvilket efter min mening ofte var tilfældet med MVP.

Med hensyn til kampen:
-----------Bravo-----------
Alves--Bartra--Masch--Alba
---------Busquets----------
------Rafinha----Iniesta------
Messi---------------Neymar
-----------Suarez-----------

Bænk: Ter Stegen, Vermalen, Piqué, Adriano, Roberto, Xavi, Pedro
Fravalgt: Masip, Montoya, Douglas, Rakitic, Munir, Sandro
Skadet: Mathieu
Karantæne: -

Det bliver endnu en finale. Hvis vi træder ved siden af, så har vi ligapokalen - den vigtigste. Kampen skal spilles som om vores liv afhang af den. Jeg har valgt at rotere Piqué samt Raktitic, og så får Bravo selvfølgelig målmandsposten igen. Bartra og Rafinha har vist at de godt kan træde til på det her niveau, uden vores præstation bliver markant ringere.
Enig, men Suarez bliver nok sparet i dag da han er i karantænefare og så må Masch ikke blive skadet!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 9/5 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Muddi12345 »

Det er vildt at tænke på, at vi er 6 sejre fra en treble. 6 fucking sejre. Og endnu vildere, at vi stadig kan ende sæsonen med 0 titler. Det er i den grad en sindsyg spændende sæsonafslutning. Har ikke nerver til det her. Gid vi kunne vinde en af titlerne nu, så vi kan få ro på.
Det kunne passende ske i aften ved, at vi vinder og Valencia tager point fra Real. Sker det, så er den hjemme, da vi så kan tåle at tabe til Atletico. Det ville give så meget ro på, og så meget tro på, at den her treble er vores. Selvom jeg tror, at troen og optimismen i truppen i forvejen er rigtig høj.

Til aftenens kamp håber jeg, at Bartra får spilletid fra start sammen med Masch. Pique skal lige have en pause, og tror på, at Bartra kan klare opgaven.
Herudover håber jeg, at Suarez spiller fra start, men at han ryger ud så snart sejren er "hjemme". En komfortabel 2-0 føring, og så skiftes han ud. Han SKAL simpelthen med til Madrid i næste runde, så en karantæne til ham vil være katastrofal.
Ellers Xavi, Busquets og Iniesta på midten. Det kan de godt klare. Tror dog ikke Lucho vil bruge den midtbanekonstellation, så det bliver nok Rafinha istedet for Xavi/Ini, hvilket også er helt okay. Han har gjort det super i mange kampe efterhånden.
Glæder mig så meget til alle kampe i denne periode. Krydser alt hvad der kan krydses for, at drengene klarer den uden de store problemer, og at Valencia tager point fra Real senere.

Og så gerne med et par Messi kasser i aften. Er godt nok stadig lidt træt af, at han valgte at give det straffespark til Ney. Det var flot gjort, men jeg ville blive så træt af det, hvis han taber duellen med 1 mål. Der er stor forskel synes jeg, på at vinde La Liga OG den gyldne støvle, end kun at vinde La Liga. Det er bare et bevis for, at holdet har vundet La Liga og det skyldes i høj grad målene, fra Europas mest scorende spiller.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 9/5 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af miklas1911 »

Så er kødsovsen sat over - så skal den bare stå og passe sig selv i 2-3 timer, mens jeg træner og køber alkohol til i aften, og så er jeg ellers klar til at se os tage hævn over Moyes og se Valencia spænde ben for Real, så kampen imod Atletico bliver ligegyldig! Vamos!
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Sergenten
Indlæg: 170
Tilmeldt: ons feb 01, 2012 3:51 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: 9/5 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Sergenten »

Det ligner på papiret en tough kamp. Men jeg tror dog vi vil se et Barca Hold, som lige skal have hul på bylden og så kører de ellers Sociedad over. Tipper på en 3-0 sejr.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 9/5 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Storken »

Sergenten skrev:Det ligner på papiret en tough kamp. Men jeg tror dog vi vil se et Barca Hold, som lige skal have hul på bylden og så kører de ellers Sociedad over. Tipper på en 3-0 sejr.
En hjemmekamp mod ligaens nummer 11 fåes ikke meget sværere ;-)

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 9/5 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af A$AP »

Billede

Hele midtbanen får en pause, Alba tilmed og så starter Bartra inde. Trioen vil igen gå amok i dag, og så vil vi have haft en optimal optakt til midtugens trænigskamp.

Er dog lidt urolig for at Adriano skal stå overfor Carlos Vela.

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 9/5 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af miklas1911 »

Barcelona line-up (official): Bravo - Alves Pique Bartra Adriano - Rafinha Mascherano Xavi - Messi Suarez Neymar #fcblive
Bench Barcelona: Ter Stegen, Vermaelen, Alba, Busquets, Sergi Roberto, Iniesta, Pedro #fcblive
Xavi og Bartra! Håber, at Suarez holder sig i skindet, og at Adriano spillet bedre end sidste gang.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9/5 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Piquénbauer »

Bryder mig aldrig om at bussi ikke starter. Og så har adriano været elendig i hele sæsonen. Men ellers ser det fint ud. Lad os sparke røv og få den afgjort hurtigt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 9/5 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Muddi12345 »

Piquénbauer skrev:Bryder mig aldrig om at bussi ikke starter. Og så har adriano været elendig i hele sæsonen. Men ellers ser det fint ud. Lad os sparke røv og få den afgjort hurtigt!
Enig. Hvis Bussi var en maskine, så skulle han spille 90 min i hver kamp. Han er så fucking konge!
Men han skal spares, da vi har nogle altafgørende og imo sæsondefinerende kampe i de kommende uger. Og der er han selvfølgelig sindsyg vigtig.

Der skal scores hurtigt tak. Vi må gerne øve os i at være effektive. 100 % chancer skal sparkes ind Suarez.
Kom så Leo!!
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 9/5 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af emo »

Adriano var ikke god imod Valencia. Men elendig hele sæsonen er for hårdt. Spillede han ikke ret godt i sin seneste kamp? Mindes sådan.
Allez...

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8345
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 9/5 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Michman »

Med den opstilling går det sku nok ikke helt galt..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 9/5 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af abx »

Stream folkens? Er i VIP lounge på esbjerg stadion. Skal se barca!
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9/5 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Daluigi »

Bravo er startet horribelt...
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster