21/4 FC Barcelona - PSG

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 21/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af miklas1911 »

Fantastisk situation at vågne op til idag: Vi er i CdR-finalen, vi er i CL-semifinalen (og kan derfor sidde helt afslappet og håbe på, at Atletico giver Real klø i aften), vi er på duksepladsen i La Liga, og vi er én kamp fra at have overstået et af de hårdeste 15-dages programmer, jeg har set i lang tid (og vi har endda kun "smidt" to point i den periode på udebane mod et stærkt Sevilla-mandskab, hvor det var vores fejl snarere end Sevillas fortjeneste, der kostede pointene).

Det er fandme et lækkert liv.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 21/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Brombi »

Selvom Enrique har vundet 42 ud af 50, hvilket som bekendt er en rekord, er det skræmmende hvor hurtigt han kan gå fra helt til skurk. Vi kan meget hurtigt stadig nå at stå pokalløse efter endnu en sæson. Vi kan stadig nå at ryge ud i semifinalen, især hvis vi møder Bayern. Bilbao kan sagtens slå os i en alt eller intet finale. Og selvom mange har givet udtryk for det - at der nu ikke rigtig er flere store/svære kampe - så er ligaen langt fra afgjort, og alle kampe fra nu af er svære kampe. Der mangler 6 kampe og med kun 2 point ned til RM, kan alt nå at ske endnu. I min optik er det nu at gode trænere adskilles fra dårlige/middelmådige. Enrique skal virkelig vise at han er en slutspil træner, og indtil videre har han bestået første del af to, i de seneste 2 uger.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 21/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Kubala »

Hm.. du har ret, brombi. Måske bliver nogen fornærmet, når jeg skriver det næste, men det er ikke min intention, vil bare have, at folk reflekterer lidt over det.

Det spændende bliver, om støtten til Luis Enrique vil være den samme, hvis man ender med nul trofæer, eller kun CdR, fra dem, der støttede i starten, begyndte ikke at støtte, støttede ham sporadisk igen og nu virker det til, at støtten er blevet sådan lidt ekstrem.

Jeg må ærligt indrømme, at jeg var støttende over for Luis Enrique(da han skulle ansættes), men jeg troede også, at han ville praktisere Tiki-taka, men da jeg hurtigt opdaget, at han ingen intention havde om dette, så mistede han min støtte(ikke sådan, at jeg ønskede/r ham fiasko, men hvis man fyrede ham, ville jeg ikke have ondt af ham), altså for mig er spillet vigtigt, dermed ikke sagt, at resultaterne ikke er det, men spillet vægter meget. Det bliver som sagt spændende at se, om disse personer støtter ham, når/hvis resultaterne ikke kommer i hus, for muligheden er absolut der.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Piquénbauer »

Og ligeledes bliver det sjovt/spændende at se om de folk der er imod ham kan juble hvis vi vinder noget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 21/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:Og ligeledes bliver det sjovt/spændende at se om de folk der er imod ham kan juble hvis vi vinder noget.
Det der giver absolut ingen mening? Man jubler da ikke for en træner? Man støtter holdet og jubler med holdet, ligemeget hvor uenig man er i trænerens dispositioner.

Alt det andet er decideret noget lort.

Jeg er ikke for LEs taktiske dispositioner, jeg er uenig i hans brug af holdet. Jeg støtter holdet og derigennem støtter jeg også LE så længe denne er vores træner.

Jeg vil juble ligeså meget med LE som jeg gjorde med Frank, Pep og Tito.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 21/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Kubala »

Hvis det er mig, du hentyder til, så kommer jeg ikke til at juble. Ja, det er godt for Barca. Altid godt med succes for klubben, men jeg vil ikke juble over resultaterne. Jeg har dog accepteret tilstanden, ligesom jeg var klar til at acceptere Tata, hvis man havde fortsat med ham.


Edit: emo siger det meget godt. Meget diplomatisk sagt end jeg kunne.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Piquénbauer »

Selvfølgelig giver det mening. Det handler om om folk der er imod måden vi spiller på kan blive glade over succes gennem det system. Og jeres svar viser fint at nogle kan mens andre ikke kan.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 21/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:Selvfølgelig giver det mening. Det handler om om folk der er imod måden vi spiller på kan blive glade over succes gennem det system. Og jeres svar viser fint at nogle kan mens andre ikke kan.
Så indirekte siger du at der er Barcelona fans som kan juble over at holdet smider titlerne i sidste ende ? Det er ikke fans, de er rene medløbere hvis det er tilfældet, og dem er der ikke mange af de super aktive brugere herinde, hvis nogen overhoved.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 21/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Kubala »

Hvorfor skal man absolut blive glad for et system, man er imod? Man har trods alt principper. Ja, man har et standpunkt til man tager det næste, men nogle gange er principper urokkelige. Folk må også kunne forstå, at nogen ikke vil ændre deres principper, ligesom de ændrer dem relativt hurtigt, noget jeg har forståelse for. Når der går overtalelse i tingene, fremfor overbevisning, så bliver det problematisk.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Piquénbauer »

Nej det siger jeg ikke. Jeg siger faktisk ikke noget om nogen. Det gør jeres svar dog. Og her står det klart at der er nogen som ikke vil juble pga måden vi spiller på under lucho hvilket var det jeg synes var spændende at få svar på.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 21/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af emo »

Desuden, Sergi Roberto var altså igen igen god da han kom ind. Den der defensive all-rounder position passer ham godt. Han fik brudt angreb, interceptet nogle bolde, spillet den relativt sikkert videre, nice præstation.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 21/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Kubala »

Hvad er det, man skal juble over? Helt ærligt, når det er indianerbold og panik-fodbold, så er det svært at juble over det. Jeg jubler over Barca-succes, ikke Luis Enriques, altså enkeltpersons succes.
Senest rettet af Kubala ons apr 22, 2015 1:06 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Hvorfor skal man absolut blive glad for et system, man er imod? Man har trods alt principper. Ja, man har et standpunkt til man tager det næste, men nogle gange er principper urokkelige. Folk må også kunne forstå, at nogen ikke vil ændre deres principper, ligesom de ændrer dem relativt hurtigt, noget jeg har forståelse for. Når der går overtalelse i tingene, fremfor overbevisning, så bliver det problematisk.
Det skal du helt selv bestemme. Jeg siger på ingen måder at du skal droppe dine pricipper . Du ser fodbold som du vil og hvis vi vinder på en måde du ikke kan lide så er det helt op til dig at reagere som du har lyst.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:Desuden, Sergi Roberto var altså igen igen god da han kom ind. Den der defensive all-rounder position passer ham godt. Han fik brudt angreb, interceptet nogle bolde, spillet den relativt sikkert videre, nice præstation.
Ja han er virkelig begyndt at vise noget på den position. Godt set af Lucho.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 21/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Hvorfor skal man absolut blive glad for et system, man er imod? Man har trods alt principper. Ja, man har et standpunkt til man tager det næste, men nogle gange er principper urokkelige. Folk må også kunne forstå, at nogen ikke vil ændre deres principper, ligesom de ændrer dem relativt hurtigt, noget jeg har forståelse for. Når der går overtalelse i tingene, fremfor overbevisning, så bliver det problematisk.
Det skal du helt selv bestemme. Jeg siger på ingen måder at du skal droppe dine pricipper . Du ser fodbold som du vil og hvis vi vinder på en måde du ikke kan lide så er det helt op til dig at reagere som du har lyst.
Det er jeg godt klar over, men til tider føles det som om, at visse individer leger Luis Enriques politibetjente, så det bliver jo lidt svært i længden at skrive et kritik-indlæg af spillet, når man får medfart af disse individer herinde.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster