18/4 FC Barcelona - Valencia

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

18/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af JonasV »

Første minut: goooooool
Resten af første halvleg: låååååååårt
Anden halvleg: en form for Kong Trold
Sidste minut: gooooooool

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af JonasV »

Mirakel at vi holder nullet i en kamp som denne.

Suarez85
Indlæg: 54
Tilmeldt: ons feb 18, 2015 5:33 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Suarez85 »

Det var godt nok ikke særligt godt nej, men, det er 3 points, det var en super vanskellig kamp imod et toptændt formstærkt Valencia mandskab, de har godtnok rykket sig må man også bare anerkende.

Mindede om en omvendt Celta kamp hvor vi taber 1-0 hjemme, har ALT spillet, flere skud på træværket og kørte dem ud af brættet men taber ufortjent og havde alle marginaler imod os. Idag havde vi alle marginaler, held og dygtighed med sig.

Derudover så bliver det personlige pragtpræstationer der gør vi får 3 point mens kollektivet svigter modsat imod Sevilla hvor det omvendt er personlige indsatser der koster os sejren men hvor vi leverede en kollektiv super indsats

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Den her kamp viste også at xavi er bedst når han kommer ind mod et træt hold. Han har ikke benene til at dominere et hold som valencia som presser helt vildt. Ydermere viser det noget om vores bredde på midten når vi må smide roberto ind. Han har gjort det fint men han er LANGT fra at være en spiller fra højeste niveau.

Vi har virkelig brug for en klasse midt og gerne hurtigst muligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af emo »

Det er bare svært at have en spiller fra øverste niveau som bredde spiller, de går de færreste med til.

Jeg synes at Roberto har været god til den position hvor han skal løbe og presse, og ikke føre bolden selv, samt skabe noget selv. Den rolle passer ham godt.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Det er jeg enig i. Men vi burde være i stand til at hente en spiller som i det mindste er tættere på det højeste niveau end roberto. Og det er ikke en kritik af roberto. Han gør hvad han skal.

Er rafinha måske kommet lidt tilbage i rangorden? Eller bliver han sparet til kampen på tirsdag?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af emo »

Tror ikke at han er længere fra holdet end han har været før, men i dag skulle han ikke ind, hans profil var der ikke brug for i slut minutterne.
Allez...

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af miklas1911 »

phpBB [video]
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ganske fin kasse af Suárez, dejligt med en assist af Leo. Flot afsluttet og Suárez oppe på 11 mål i La Liga! Sløset mål af Messi, men et mål er et mål. I skrivende stund er jeg ved at få byttet min vagt på lørdag, så jeg kan se kampen mod Espanyol. Skal kraftedeme ikke misse to ligakampe i streg.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Heartbreaker »

Det var synd, Messis frispark ikke gik ind. Det var sgu ellers flot!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Michman »

FCBarcelonaChr skrev:Ganske fin kasse af Suárez, dejligt med en assist af Leo. Flot afsluttet og Suárez oppe på 11 mål i La Liga! Sløset mål af Messi, men et mål er et mål. I skrivende stund er jeg ved at få byttet min vagt på lørdag, så jeg kan se kampen mod Espanyol. Skal kraftedeme ikke misse to ligakampe i streg.
Tro mig.. Du skal bare være glad for du missede det her.. For kønt var det fandme ikke..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Fritte skrev:Lige før jeg skulle hente kampen og se den.

Vi fortsætter hvor vi slap. Uanset hvad vi vinder af titler i denne sæson, så har den været lang og sej. Væk er det kønne spil. Good bye Barca-DNA.

But hello MSN!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af B-Freak »

Har lige set kampen efter at have slukket min telefon det meste af dagen for at undgå opdateringer :-D

Er du gal en dårlig første halvleg, den skal bare hurtigt i glemmebogen.
2. Halvleg var acceptabel og vi gav ikke meget væk, så alt i alt var det godkendt efter pausen.

Man kunne godt mærke at Valencia er et hold med selvtillid og vores sejr idag betyder at de nu med stor sandsynlighed SKAL vinde over Real Madrid når de møder dem, så den bliver svær for Real.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Drake »

Hmmm hvad skal man sige til denne kamp... VIGTIGE 3 point, god kamp af Bravo og Mathieu, og fedt med mål til Suarez og Messi, det må være det.

Jeg er virkelig i tvivl om LE er den rette træner for os. Spillet har ikke være god ind til videre i, og det lader til at fortsætte og ikke bliver bedre. Men på den anden side vinder vi massere af kampe, og ligger rigtig godt til i alle turneringer.

Jeg savner virkelig at vi spiller noget flot tiki-taka bold, over en længere periode. Det er ved at blive en tindes at vi ikke spiller rigtig flot bold, men mere fokusere på at et resultat, som i bund og grund også er det vigtigste, men man skal også underholde seere og publikum. Man bliver bare overrasket når vi spiller flot bold efterhånden.

Vi mangler virkelig kontrol over den midtbane og kreativitet. Messi er den eneste med verdensklasse kreativitet og målgivende afleveringer.
Rakitic kan godt en gang imellem, men han er ikke lige frem verdensklasse til det. Det er Iniesta til gengæld, eller det var han. Han er færdig efterhånden må man sige, selv om det piner mig at sige! Det skyles selvfølgelig også lidt spillestilen, men man kan sige det allerede startede sidste sæson :sørgelig:

Selv om LE skulle fokuserede på at kontrollere midten, så har vi desværre ikke helt kvaliteten til det, i mod de helt store. Der bliver at for meget noget ping pong bold over vores kampe.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Folk skal huske at tage en cl kamp i midtugen med i overvejelserne! Vi havde kun 2 dags hvil inden vi skulle spille mod et hold i fremragende form og som havde haft 6 dage til at lade op til kampen. Det gør altså en forskel. Og alligevel kom vi tilbage i anden halvleg og spillede noget fin bold.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster