22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Journalisten skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Guardiola skrev:
Jamial skrev:
Piquénbauer skrev:Efter at have læst lidt på madridista så må jeg hellere gense kampen. De skriver alle at de voldtog os fuldstændig i første halvleg. Jeg husker det mere som at vi i de sidste 10 min var pressede men at det indtil det var meget lige.
Jeg husker også 1. halvleg (efter Neymars afbrænder) som MEGET Real domineret.
Det var den bestemt også. Pique og Mathieu, og for så vidt også Bravo, gjorde det dog godt. Det var meget febrilsk for Barca til tider. Real var bedst i 1. Halvleg, men at sige at de 'voldtog os fuldstændig' siger mere om sprogbrug fra laveste socialklasse, end kampen. Om det så rent faktisk er deres ord, eller bare udlægningen, gider jeg ikke undersøge
Chancemæssig over hele kampen skal Real være heldig med at slippe med 2-1, med så store chancer som Neymar brændte.. Ronaldos stolpeskud burde også være gået ind.. Så det burde være endt 2-3 eller endda 2-4
Vi er fuldstændig enige om, at i vadede i chancer i slutningen af anden halvleg, men det er virkelig ikke en rigtig måde at måle det op på. Den eneste grund til, at i får alle de chancer til sidst, er jo, at vi jagter en udligning.

Jeg ved ikke, hvorfor vi falder sammen efter målet. Er det krafterne, der løber op? Er det troen på at vende kampen efter to mål ud af ingenting?

Nu skal jeg passe på, hvad jeg siger, for jeg er på fjendens territorie, men jeg synes, at i skal prise jer lykkelige over, at kampen endte, som den gjorde. I skaber reelt set ikke noget i første halvleg. Jo, i scorer på en dødbold og så har Neymar en stor chance efter en hamrende tilfældig episode. Vi spiller os alligevel frem til flere store chancer (målet, Ronaldo overligger og Benzemas chance i anden halvleg) + et utal af mega farlige situationer.

I får så endnu et mål ud af ingenting (flot sparket Suarez), og det er så der, at vi knækker. Derefter tager i kampen i jeres hånd, og så var det en magtdemonstration. Men før det, vil jeg virkelig argumenterer for, at i havde marginalerne med jer. Sådan er det dog i fodbold, og det havde vi jo også, da Casillas snupper Messis bold i oktober.

Held og lykke fremover!
I havde Ronaldos stolpeskud i 1. Halvleg som den helt store chance... Vi havde Neymars store chance i 1. Halvleg... I dominerede 1. Halvleg og de første 5 minutter af anden... Allerede inden Suarez scorer har vi taget kampen i vores hænder med at flytte Messi længere ind centralt og begynde at bruge ham som spilstation som giver en helt anden dominans for os på midtbanen og frem...

Jeg kan ikke se de store scoringsmuligheder i havde, selv i den halvleg hvor i var klar bedst... I havde stort set ikke andet rigtigt farligt end Ronaldos stolpeskud, som går lige op med Neymars chance.

I hele anden halvleg har i vel 2 halvchancer i alt, mens vi både scorer og kunne have scoret måske 3 mål mere, og dominerede jer mere end i gjorde ved os i første halvleg.

I var samlet set heldige med 1-2, og nej det var ikke fordi i ikke udnyttede jeres chancer i første halvleg, for havde vi gjort det samme ville det være 2-2 ved pause.

Vær nu realistisk... I var overraskende gode til at dominere spillet i første halvleg uden at det blev mere farligt end det vi lavede... Men i var væk hele anden halvleg og var heldige med at MSN var særdeles uskarpe.

Go kamp af begge hold.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg er stadig totalt uforstående overfor, hvordan Carvajal ikke blev udvist for at løbe Neymar ned i anden halvleg. Det giver nul mening i forhold til den linje, som Mateu Lahoz lagde i resten af kampen. Men han turde jo nok ikke. Jeg ved godt at kommentatorerne snakkede om at Neymar selv søgte kontakten og så lod sig falde. I call bullshit. Neymar kommer ind foran Carvajal og skærmer bolden godt af. Når Neymar er foran Carvajal, så må sidstnævnte jo enten komme på siden af Neymar eller så holde en bestemt afstand til Neymar. Han ender reelt med først at rive i Neymar et par gange, inden han decideret spænder ben for Neymar, som allerede på daværende tidspunkt er blevet hevet og flået ud af balance. Det er så sort at han ikke får sit andet gule kort. Der blev endda ikke engang dømt frispark. Jeg begriber det ikke.

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Journalisten »

SpillerSomMESSI skrev:
Journalisten skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Guardiola skrev:
Jamial skrev:
Piquénbauer skrev:Efter at have læst lidt på madridista så må jeg hellere gense kampen. De skriver alle at de voldtog os fuldstændig i første halvleg. Jeg husker det mere som at vi i de sidste 10 min var pressede men at det indtil det var meget lige.
Jeg husker også 1. halvleg (efter Neymars afbrænder) som MEGET Real domineret.
Det var den bestemt også. Pique og Mathieu, og for så vidt også Bravo, gjorde det dog godt. Det var meget febrilsk for Barca til tider. Real var bedst i 1. Halvleg, men at sige at de 'voldtog os fuldstændig' siger mere om sprogbrug fra laveste socialklasse, end kampen. Om det så rent faktisk er deres ord, eller bare udlægningen, gider jeg ikke undersøge
Chancemæssig over hele kampen skal Real være heldig med at slippe med 2-1, med så store chancer som Neymar brændte.. Ronaldos stolpeskud burde også være gået ind.. Så det burde være endt 2-3 eller endda 2-4
Vi er fuldstændig enige om, at i vadede i chancer i slutningen af anden halvleg, men det er virkelig ikke en rigtig måde at måle det op på. Den eneste grund til, at i får alle de chancer til sidst, er jo, at vi jagter en udligning.

Jeg ved ikke, hvorfor vi falder sammen efter målet. Er det krafterne, der løber op? Er det troen på at vende kampen efter to mål ud af ingenting?

Nu skal jeg passe på, hvad jeg siger, for jeg er på fjendens territorie, men jeg synes, at i skal prise jer lykkelige over, at kampen endte, som den gjorde. I skaber reelt set ikke noget i første halvleg. Jo, i scorer på en dødbold og så har Neymar en stor chance efter en hamrende tilfældig episode. Vi spiller os alligevel frem til flere store chancer (målet, Ronaldo overligger og Benzemas chance i anden halvleg) + et utal af mega farlige situationer.

I får så endnu et mål ud af ingenting (flot sparket Suarez), og det er så der, at vi knækker. Derefter tager i kampen i jeres hånd, og så var det en magtdemonstration. Men før det, vil jeg virkelig argumenterer for, at i havde marginalerne med jer. Sådan er det dog i fodbold, og det havde vi jo også, da Casillas snupper Messis bold i oktober.

Held og lykke fremover!
I havde Ronaldos stolpeskud i 1. Halvleg som den helt store chance... Vi havde Neymars store chance i 1. Halvleg... I dominerede 1. Halvleg og de første 5 minutter af anden... Allerede inden Suarez scorer har vi taget kampen i vores hænder med at flytte Messi længere ind centralt og begynde at bruge ham som spilstation som giver en helt anden dominans for os på midtbanen og frem...

Jeg kan ikke se de store scoringsmuligheder i havde, selv i den halvleg hvor i var klar bedst... I havde stort set ikke andet rigtigt farligt end Ronaldos stolpeskud, som går lige op med Neymars chance.

I hele anden halvleg har i vel 2 halvchancer i alt, mens vi både scorer og kunne have scoret måske 3 mål mere, og dominerede jer mere end i gjorde ved os i første halvleg.

I var samlet set heldige med 1-2, og nej det var ikke fordi i ikke udnyttede jeres chancer i første halvleg, for havde vi gjort det samme ville det være 2-2 ved pause.

Vær nu realistisk... I var overraskende gode til at dominere spillet i første halvleg uden at det blev mere farligt end det vi lavede... Men i var væk hele anden halvleg og var heldige med at MSN var særdeles uskarpe.

Go kamp af begge hold.
Let us agree to disagree :-)

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Det er bare lækkert selv to dage efter sejren at tænke på at RM havde forberedt sig hele uge og gav ALT i kampen, mens Barca kom træt efter en afgørende CHL kamp og alligevel åd RM selvom vi var sindsygt uskarpe i forhold hvad MSN ellers har vist i 2015.

Det her skulle være alletiders bedste RM hold iflg nogle RM fanatikere?! Deres sæson siger vist alt om den hype. Deres hold havde én god slutspurt sidste forår og et rigtig godt efterår (hvor intet afgøres).

RM er ikke ude af kapløbet, men med Barcas form så skal der (7-9-13) meget uheld til før at dette mesterskab ikke ender i Katalonien.

Jeg synes også at LE skal have ros. Han havde måske ikke ramt plet med taktikken i førstehalvleg, og holdet har helt sikkert større problemer med at dominere midtbane når både Busi og Xavi mangler, men han lavede de rigtige justeringer til 2. halvleg. Der er heller ikke noget at sige til at vi efter en hård CHL kamp ikke lige er i top gear i først halvleg (selvom det ikke skal være en alt om sig gribende undskyldning), men at vi faktisk overmatchede dem på kræfter i 2. halvleg er enormt stærkt og viser lidt hvor unik LEs team er til at forberede holdet fysisk, sådan at de topper i foråret.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Iøvrigt er Rummenigge's argumenter da valide.

Forestil dig at Busquets havde været klar fra start og i havde haft en stor CHL midtugekamp om onsdagen hvor vi kunne forberede os hele ugen og være helt udhvilet på alle pladser til opgøret.. ville i så have haft ca. 40 minutter med dominans som i havde i denne kamp, tror du det?

Iøvrigt rettede LE blot Messis position i 2. halvleg og fra benzema's forsøg og fremefter var spillet fuldstændig på vores præmisser.. og der skabte vi chancer på stribe, og Reals midtbane kunne slet ikke hamle op med Messi rolle.

Havde LE sat Messis position fra 1. halvleg til det det var i 2. halvleg ville i slet ikke have domineret i det tidsrum i gjorde på samme måde. Det var en taktisk fejl af LE.

Så forestil dig at det var den 2. halvlegs taktik LE havde gjort brug af fra kampstart og Busquets havde været klar fra start og at vi havde hele truppen udhvilet i en hel uge og i kom efter en hård midtugekamp.. ville rummenigges betragtninger ikke gøre en betragtelig forskel så?

Det er jo det han påpeger, at selv med LE's taktiske brøler i første halvleg, den manglede Busquets, og en noget mere træt trup kommer vi stadig til at vinde, dominere og faktisk løbe jer trætte fra starten af 2. halvleg.

Men alt i alt en mere lige kamp end mange havde *forestillet* sig, men at i på madridista.dk skriver at i voldtog os i første halvleg - og hvis Modric ikke havde løbet tør for kræfter så havde i domineret os i 2. halvleg også.. det er simpelthen ikke sandt.

Sam sagt, en god kamp af begge hold, og mere lige end mange havde forestillet sig, men vi var bedst og det endda med Rummenigge's gode betragtninger in mente som egentlig gav jer rigtig mange fordele.. ja selv med det in mente tabte i kampen.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Journalisten »

Bestemt ikke valide nej. Mit indlæg er åbenbart blevet slettet, da det er et personligt angreb. Dette på trods af, at
Kassow-Rowning jokes dagligt bruges herinde, men nok om det.

Først og fremmest. Stop nu med den midterugekamp. I har haft fire hele dage, og kampen var bestemt ikke hård. Hele første halvleg var vel næsten en træningsøvelse, mens i skulle spille lidt mere til i anden halvleg. Selvfølgelig har det haft en minimal indflydelse, men så skal vi vist heller ikke hænge os mere i den kamp.

Det samme med Busquets. Det er trods alt Mascherano, som i smed ind som erstatning. Han har også sine klare kvaliteter, som Busquets ikke besidder. Og så glemmer i vist en sjov lille pointe i den sammenhæng. Hvis Bussi havde været med, så havde jeres store franskmand været på bænken. Det var pudsigt nok ham, der scorede jeres mål på en dødbold.

Messis position har intet med vores overtag at gøre i første halvleg. Vi erobrede bolden og stressede jer helt oppe på jeres banehalvdel. Desuden forsøgte Messi også at søge ned i banen i den periode, men hver eneste gang blev bolden erobret fra ham. Det er simpelthen for søgt at sige, at hvis bare han havde haft den position i første halvleg, så havde kampen ændret sig.

Vores træthed hænger jo mest af alt sammen med en Modric, der er ude af kampform. Han var sjovt nok – sammen med Kroos – primus motor på midtbanen i den kamp. Derfor gør det unægtelig en hel del, når han bliver træt. Dertil var målet en mavepuster, der slog troen ud af spillerne. Sådan virkede det i hvert fald til. Hvad angår dit Messi-pointe. Hvordan kan det så være, at vi dominerer de første 10 minutter af anden halvleg, selvom Messi har skiftet position?
Synes du virkelig, at i spillede så godt i anden halvleg? Kunne du ikke se, at i fik helt e n o r m t meget plads?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Vi *fik* ikke plads, vi *tog* pladsen, mne Messis nye position..

I dominerede ikke de første 10 minutter af anden halvleg.. Benzema havde en ret stor chance i 48 minut, men i havde ikke domineret os derinden..

3 minutter inde i 2 halvleg Benzemas forsøg
6 minutter inde i 2 halvleg Messi fældes ca. 12 m udenfor feltet
10 minutter inde i 2 halvleg, Suarez scorer

Derefter har vi kampen helt i vores hænder

Selvfølgelig har i også spil og chancer i anden halvleg, ligesom vi har det i første halvleg, begge mandskabers kvalitet er garant for det..

Her er et link til hele 2. halvleg:

phpBB [video]
Senest rettet af SpillerSomMESSI tirs mar 24, 2015 1:35 pm, rettet i alt 1 gang.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Journalisten skrev:Bestemt ikke valide nej. Mit indlæg er åbenbart blevet slettet, da det er et personligt angreb. Dette på trods af, at
Kassow-Rowning jokes dagligt bruges herinde, men nok om det.

Først og fremmest. Stop nu med den midterugekamp. I har haft fire hele dage, og kampen var bestemt ikke hård. Hele første halvleg var vel næsten en træningsøvelse, mens i skulle spille lidt mere til i anden halvleg. Selvfølgelig har det haft en minimal indflydelse, men så skal vi vist heller ikke hænge os mere i den kamp.

Det samme med Busquets. Det er trods alt Mascherano, som i smed ind som erstatning. Han har også sine klare kvaliteter, som Busquets ikke besidder. Og så glemmer i vist en sjov lille pointe i den sammenhæng. Hvis Bussi havde været med, så havde jeres store franskmand været på bænken. Det var pudsigt nok ham, der scorede jeres mål på en dødbold.

Messis position har intet med vores overtag at gøre i første halvleg. Vi erobrede bolden og stressede jer helt oppe på jeres banehalvdel. Desuden forsøgte Messi også at søge ned i banen i den periode, men hver eneste gang blev bolden erobret fra ham. Det er simpelthen for søgt at sige, at hvis bare han havde haft den position i første halvleg, så havde kampen ændret sig.

Vores træthed hænger jo mest af alt sammen med en Modric, der er ude af kampform. Han var sjovt nok – sammen med Kroos – primus motor på midtbanen i den kamp. Derfor gør det unægtelig en hel del, når han bliver træt. Dertil var målet en mavepuster, der slog troen ud af spillerne. Sådan virkede det i hvert fald til. Hvad angår dit Messi-pointe. Hvordan kan det så være, at vi dominerer de første 10 minutter af anden halvleg, selvom Messi har skiftet position?
Synes du virkelig, at i spillede så godt i anden halvleg? Kunne du ikke se, at i fik helt e n o r m t meget plads?
Det virker sgu til at du er lidt sur sebberg.

Selvfølgelig spiller en midtuge kamp ind og selvfølgelig savner barca bussi som er en af de vigtigste spillere. Hvis du kan skrive at i knækkede fordi modric blev træt så kan vi vel også mene at en af grundene til at i havde dominerende perioder var pga bussi sad på bænken? Han betyder mindst ligeså meget for vores spil som modric gør for jeres. Altså medmindre man tror at bussis job kun er at tackle.

Jeg har lige set kampen igen i dag og de første 30 min var helt lige. Barca gik ned efter ronaldos mål og der pressede real på ligesom de gjorde indtil suarez' mål. Men at sige at real dominerede i hele første halvleg er fjollet. Begge hold havde deres perioder uden at blive rigtig farlige (pånær ronaldos på stolpen).

Den helt store forskel på barca og real var moralen. Barca kæmpede sig tilbage efter at real scorede. De kunne real ikke. Og imo lugter det her af en masse utroligt skuffede real fans som nu prøver at finde tilfredshed i noget som ærligtalt ikke er sandt. I spillede en fin kamp men når man pakker sammen efter 55 min så kan man sgu ikke være så positiv som i forsøger at være.
Senest rettet af Piquénbauer tirs mar 24, 2015 1:38 pm, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af emo »

Kampen endte ala den i Madrid i efteråret. Real vadede i chancer i slutningen af kampen fordi vi pressede på og ville frem. I modsætning til Real denne gang, så skabte vi også chancer i efteråret i anden halvleg, men var bare ikke helt kyniske nok til at spille dem færdige.

Jeg var meget forundret over hvorfor Real nærmest stoppede med at spillede sidste 10 minutters tid, ca.. De løb ikke engang for at presse bolden, og de få gange de fik den, så prøvede det ikke at skabe noget. Man kan altid prøve og så mislykkedes med det, men det virkede ikke til at de kunne prøve/ville prøve.
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Journalisten skrev:Bestemt ikke valide nej. Mit indlæg er åbenbart blevet slettet, da det er et personligt angreb. Dette på trods af, at
Kassow-Rowning jokes dagligt bruges herinde, men nok om det.

Først og fremmest. Stop nu med den midterugekamp. I har haft fire hele dage, og kampen var bestemt ikke hård. Hele første halvleg var vel næsten en træningsøvelse, mens i skulle spille lidt mere til i anden halvleg. Selvfølgelig har det haft en minimal indflydelse, men så skal vi vist heller ikke hænge os mere i den kamp.

Det samme med Busquets. Det er trods alt Mascherano, som i smed ind som erstatning. Han har også sine klare kvaliteter, som Busquets ikke besidder. Og så glemmer i vist en sjov lille pointe i den sammenhæng. Hvis Bussi havde været med, så havde jeres store franskmand været på bænken. Det var pudsigt nok ham, der scorede jeres mål på en dødbold.

Messis position har intet med vores overtag at gøre i første halvleg. Vi erobrede bolden og stressede jer helt oppe på jeres banehalvdel. Desuden forsøgte Messi også at søge ned i banen i den periode, men hver eneste gang blev bolden erobret fra ham. Det er simpelthen for søgt at sige, at hvis bare han havde haft den position i første halvleg, så havde kampen ændret sig.

Vores træthed hænger jo mest af alt sammen med en Modric, der er ude af kampform. Han var sjovt nok – sammen med Kroos – primus motor på midtbanen i den kamp. Derfor gør det unægtelig en hel del, når han bliver træt. Dertil var målet en mavepuster, der slog troen ud af spillerne. Sådan virkede det i hvert fald til. Hvad angår dit Messi-pointe. Hvordan kan det så være, at vi dominerer de første 10 minutter af anden halvleg, selvom Messi har skiftet position?
Synes du virkelig, at i spillede så godt i anden halvleg? Kunne du ikke se, at i fik helt e n o r m t meget plads?
Du taler om at nogle argumenter er søgte. Tør jeg pointere hvor søgt det er, stadig at dvæle ved alle de "hvad nu hvis'er" du lirer afsted...

Det er da fuldstændig hen i vejret, at du anfægter rummenigge og SpillersomMessis argumenter. Når dine egne er mindst ligeså søgte og ligegyldige.

Det bedste hold vandt i søndags. Om Messis position var afgørende i forskellige tidspunkter af kampen er endnu engang et søgt og umuligt argument at debtare ud fra, da det bunder i en ren subjektiv vurdering. Kom videre.
Forumlegende

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Journalisten »

emo skrev:Kampen endte ala den i Madrid i efteråret. Real vadede i chancer i slutningen af kampen fordi vi pressede på og ville frem. I modsætning til Real denne gang, så skabte vi også chancer i efteråret i anden halvleg, men var bare ikke helt kyniske nok til at spille dem færdige.

Jeg var meget forundret over hvorfor Real nærmest stoppede med at spillede sidste 10 minutters tid, ca.. De løb ikke engang for at presse bolden, og de få gange de fik den, så prøvede det ikke at skabe noget. Man kan altid prøve og så mislykkedes med det, men det virkede ikke til at de kunne prøve/ville prøve.
Helt enig. Det undrede mig også gevaldigt. Det var som, at al energi var brugt. Så hjalp det heller ikke, at Ancelotti skiftede ind på den måde, som han gjorde. Vi spillede jo med en 2-mands midtbane. Suicidemission mod Barca.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piqenbauer skrev:
Selvfølgelig spiller en midtuge kamp ind og selvfølgelig savner barca bussi som er en af de vigtigste spillere. Hvis du kan skrive at i knækkede fordi modric blev træt så kan vi vel også mene at en af grundene til at i havde dominerende perioder var pga bussi sad på bænken? Han betyder mindst ligeså meget for vores spil som modric gør for jeres. Altså medmindre man tror at bussis job kun er at tackle.
Og hvis Modrics træthed er en pointe for jer, men hele vores holds midtugekamp ikke også er en pointe i forhold til træthed, så modsiger det jo sig selv.

Men hvis vi skal rose noget hos Real, som jeg synes man bør, efter en god kamp, så er Modric, Isco, Kroos en rigitg god midtbane som virkelig er pasningsikker og teknisk god. Modric har evnen til at lave tempo skift og har en fantastisk blik for det fremadrettede spil. Isco bliver en af de bedste midtbane spillere på sigt, og Kroos er krumptappen som binder hele balancen sammen. Det er et perfekt match og rigtig gode indkøb real har gjort der.

Vi kommer nok ikke til at kunne matche den midtbane i de næste sæsoner, hvis ikke der pludselig dukker noget op derude i verden som har den kvalitet som vi i forvejen råder over i Iniesta-Xavi-busqets

Jeg tror at Rakitic-Busquets-Salah eller Rafinha-Busquets-Salah kunne være et bud, men om det er på Reals midtbane niveau, det tvivler jeg på.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Journalisten »

Lad os i hvert fald blive enige om, at det simpelthen ikke duer at diskutere disse kampe sammen. Jeg indledte selv, men der findes jo ikke noget endegyldigt svar på de ting, vi diskuterer, og så er det bare fan mod fan. Jeg beklager i øvrigt, at jeg blev personal for et kort moment. Jeg har nok et bunke irritation, der stadig mangler at forsvinde efter i søndags :)

SpillerSomMessi: Ja. Det er også den positive ting, som jeg tager med mig fremover. Vores midtbanekonstellation ser rigtig god ud. Alle vores spillere med undtagelse af Modric bør kun blive bedre, mens det er lidt i omvendte fortegn hos jer. Jeg ved ikke, hvor gammel Rakitic er, men Xavi, Iniesta og tildels Busi har vel haft deres bedste dage. Eller?

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Fair nok. Også min pointe
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Busquets er 26. Så verdens bedste def midt har stadig mange år tilbage. Det ser dog ikke ligeså godt ud for resten. Pengepungen må frem!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster