18/3 FC Barcelona - Manchester City

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Brombi »

Ja han var især god til at bryde, når han kom ud på sin "gamle" plads på venstrebacken. Det lader til at fungere godt, desværre for Bartra.

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Alcantara »

Tak til El Jefecito (og MAtS).

Billede

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:
Only Mathieu (11) recovered more balls for Barcelona tonight than Messi (8) #fcblive [via @latdp]
Det er jo sindssygt messi! Og forresten en god kamp af mathieu i dag...
Tal som disse, viser hvor overnaturlig Messi er, han er over alt! Og en rigtig fin kamp af Mathieu, ja. Han virkede ret rolig i dag og skillede sig fornuftigt af med bolden, det er rart at se.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Brombi »

Han gjorde såmænd bare Masche's arbejde.. :D

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Blaugrana92 »

Vent lige. Hvis Messi gjorde Mascheranos arbejde og Mascherano gjorde ter Stegens arbejde ... vil det så sige at ter Stegen gjorde Messis arbejde?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Piquénbauer »

Sidder lige og ser kampen igen. Hold kæft hvor er pique god! Så fedt at han er kommet tilbage på niveau!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af miklas1911 »

Perfekt onsdag: Barca vandt, jeg vandt min pokalkamp i Hattrick og så hev jeg lige 7 kg for en 100-mand i en pokerturnering på nettet. De onsdage kan vi godt lide.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Piquénbauer »

Mascherano: "Even if that would mean I'd be on the bench, I really hope Busquets can be ready for Sunday. I never can be like him." #fcblive
Præcis Masche!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af FCBSOCI »

Hvis Barca skaber lige så mange chancer mod Real Madrid og blot scorer på halvdelen, vinder vi jo 5-0. Hvorfor ikke?
Men øv, øv, øv, hvor var stemningen igen ikke eksisterende. Heller ingen fest eller sejsstemning på Ramblaen efter kampen. Blot stilhed. Bliver det bedre på søndag? Gid jeg kunne svare ja, men selv mod RM er jeg ikke stolt af, hvad vi præsterer.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af emo »

Brombi skrev:
JonasV skrev:Elkjær roser vores hold. Jeg er så forvirret at jeg er nødt til at tage en øl.
Har sendt damen på tanken. Gør det samme.

Elkjær: "Messi er kun verdens bedste fordi Ronaldo er i en dårlig periode"..... Bitch plz
Glæder den grund også for CR? Med tanke på sidste år, specielt efteråret, eller oktober og november!
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Skydefinten »

OliverDK skrev:
Piquénbauer skrev:
Svær sæson for de engelske hold og et klart billede af, hvor meget tættere og sværere den hjemlige liga er. Der er ingen badebilletter eller vinterpauser at gøre godt med og den konsekvens kan tydeligt ses hos topholdende i både Februar og Marts
Hahahahahahaha! Det her er næsten for dumt!
Hahaha, hold nu kæft. Er simpelthen så træt af sætninger som "De har spillet mange kampe i efteråret, derfor er de trætte nu". Selvfølgelig er de ikke trætte flere måneder efter, at de måske har spillet 2 kampe mere end et andet hold. En vinterpause på 2 uger har intet at sige ift. deres nuværende form her mere end 3 måneder efter.
Yes, City er slidte. De har spillet 15 kampe i 2015 og Barca har spillet 19.

Fantastisk af alle!

Pique, Vigtige clearinger og vandt stort set alle dueller. Fuld fokus.
Alves, ingen dumme boldtab og fornuftige indlæg (desværre med karantæne nu)
Raki, lækker defensivt arbejde. Løb solen sort.
Alba, fik trynet Nasri, og var med i begge ender hele kampen.
Iniesta, bleg som hvidt A-4 papir. just as i like it.
Ter, rent Pinto.
Messi, verdens bedste med afstand. Vanvittigt show.

Nu skal vi trække Monaco eller Porto.

Vamoos!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Bager »

Dejlig kamp igår!

- Vi fortsætter vores stærke takter i CL. Dog skal det siges, at vi gik ned i kadence i midten af anden halvleg. Om det skyldes at vi spare kræfter forud for weekenden eller at vi bare ikke kan kan holde tempoet i 90 minutter er et spørgsmål man kan stille sig selv. Det er nok en blanding. Det var ihvertfald lige ved at gå galt, for City kom til flere store chancer og fik tilmed et straffespark tilkendt. Omvendt kan man sige, at havde vi blot omsat en brøkdel af de chancer vi havde, ville kampen være blevet begravet for længst.
- Messi var næsten usædvanlig god igår. Det er lang tid siden jeg har set ham så skarp. Han lavede nærmest ingen fejl. Lavede fire (eller flere?) 100%-chancer, orkestrerede angrebet hver gang han havde bolden og udstillede i den grad Citys spillere som kun Messi kan. Messi befinder sig dér hvor han er bedst i øjeblikket - når han er glad og får lov til at koncentrere sig om at spille sin fodbold.
- Der var mange som spillede godt igår; Rakitic, Iniesta, Piqué, Masch, Alba, Alves og Ter Stegen gjorde det alle godt. Suarez og Neymar var konstante trusler, men havde ikke held i deres afslutninger. De skaber dog en masse løb og plads for deres holdkammerater. Vores mål kom af et godt løb fra Neymar, som trækker forsvaret med og efterlader plads til Rakitic.
- Jeg synes stadig at Mathieu skøjter lidt rundt. Han gjorde en fin defensiv indsats, men jeg synes ikke han skiller sig af med bolden særlig godt. Han mistede den uprovokeret flere gange.

PS: Så var det første gang jeg så en kamp på mit tv i min nye lejlighed. Fanme en anden oplevelse at se kampen på en ordentlig skærm med et ordentligt signal. Det kan anbefales!
Visca el Barca

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Tolquhon »

Netop som jeg var begyndt at ærgre mig over at have glemt at medbringe noget at læse på flyet til London kommer jeg i tanker om, at BA uddeler gratis engelske aviser - så skal der skamlæses dækning af gårsdagens kamp! :grin:

Suarez85
Indlæg: 54
Tilmeldt: ons feb 18, 2015 5:33 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Suarez85 »

Fed kamp at se på stadion selvom der manglede en forbandede masse mål. Det brøl da Ter Stegen pillede Aguero var helt vanvittigt og udover hans skovtur virkede han til, som sin kollega i modsatte ende, til at stå en fantastisk kamp.

Messi show (uden de manglende scoringer fra holdet), de fleste rammer niveauet og sangria og tapas efterfølgende på Plaza Real. Ganske fornøjelig onsdag aften :)

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af kklaus »

miklas1911 skrev:Perfekt onsdag: Barca vandt, jeg vandt min pokalkamp i Hattrick og så hev jeg lige 7 kg for en 100-mand i en pokerturnering på nettet. De onsdage kan vi godt lide.
Jeg nuppede også en stille og rolig 7-0 sejr i min pokalkamp, men nu var det jo også kun første runde - og jeg mødte et bothold ;-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster