14/3 Eibar - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 14/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Visca El Barca skrev:Vi har givet slip en lille smule. Tid til at tage fat igen. Vi skal ikke lukke dem ind i kampen igen.
Kvælertag og spyt i munden.
Der er vist en som har googlet Sasha Grey..
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 14/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af miklas1911 »

Mod Real spillede han virkelig godt indtil den der fejl. Folk glemmer også hans mål, som bragte Barca tilbage i kampen. Bartra huskes for tre dårlige kampe, men man glemmer omstændighederne. I denne sæson spillede han fremragende mod PSG. Han var i mine øjne den bedste spiller i den kamp, men det glemmer man.

I øvrigt til den her: "så er det ikke sådanne kampe, han skal bevise sig i", hvad skal han gøre, når han ikke får andre kampe end disse? Hvordan skal han ellers overbevise nogen?
Helt enig - også derfor jeg håber, at han får flere af de større kampe på bekostning af Mathieu. Det har jeg ment, lige siden vi købte Mathieu. Jeg er stor tilhænger af Bartra og mener, at der er kæmpe potentiale i ham og han bør spilles noget oftere, men jeg er ikke overbevist om, at han har niveauet til de største kampe endnu. Problemet med at være CB er, at én stor fejl ofte er nok til, at man ikke kan godkende en kamp. Han skulle bare have trukket det gule kort mod Bale i CdR-finalen ved at holde ham og sådan noget betyder i min bog mere end en stabil indsats i resten af kampen (og jeg synes i øvrigt ikke, at han bortset fra målet var prangende i CdR-finalen), fordi det koster så meget. Er dog helt enig i, at han var fantastisk mod PSG, og at han har gjort sig fortjent til flere af de store kampe - især når man ser på Marlboros niveau på det seneste. Men meget af det er jo også baseret på træningen, og dér er vi desværre lidt tvunget til at tro, at LE baserer sine beslutninger på, hvordan spillerne performer.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 14/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

750 fucking kampe. Xavi er en levende legende og en af de absolut største Barca spillere gennem tiderne!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 14/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Luis Enrique »

miklas1911 skrev: Er dog helt enig i, at han var fantastisk mod PSG, og at han har gjort sig fortjent til flere af de store kampe - især når man ser på Marlboros niveau på det seneste.
Billede

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 14/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

miklas1911 skrev:
Mod Real spillede han virkelig godt indtil den der fejl. Folk glemmer også hans mål, som bragte Barca tilbage i kampen. Bartra huskes for tre dårlige kampe, men man glemmer omstændighederne. I denne sæson spillede han fremragende mod PSG. Han var i mine øjne den bedste spiller i den kamp, men det glemmer man.

I øvrigt til den her: "så er det ikke sådanne kampe, han skal bevise sig i", hvad skal han gøre, når han ikke får andre kampe end disse? Hvordan skal han ellers overbevise nogen?
Helt enig - også derfor jeg håber, at han får flere af de større kampe på bekostning af Mathieu. Det har jeg ment, lige siden vi købte Mathieu. Jeg er stor tilhænger af Bartra og mener, at der er kæmpe potentiale i ham og han bør spilles noget oftere, men jeg er ikke overbevist om, at han har niveauet til de største kampe endnu. Problemet med at være CB er, at én stor fejl ofte er nok til, at man ikke kan godkende en kamp. Han skulle bare have trukket det gule kort mod Bale i CdR-finalen ved at holde ham og sådan noget betyder i min bog mere end en stabil indsats i resten af kampen (og jeg synes i øvrigt ikke, at han bortset fra målet var prangende i CdR-finalen), fordi det koster så meget. Er dog helt enig i, at han var fantastisk mod PSG, og at han har gjort sig fortjent til flere af de store kampe - især når man ser på Marlboros niveau på det seneste. Men meget af det er jo også baseret på træningen, og dér er vi desværre lidt tvunget til at tro, at LE baserer sine beslutninger på, hvordan spillerne performer.

Vi aner reelt set ikke, hvordan LE vurderer spillere. Mht. til CdR-kampen mod Real, så burde han have trukket frispark, ja, men han fejlede. Dog synes jeg, at han spillede godt, og han bragte trods alt Barca tilbage i kampen med sin scoring, så det opvejer det lidt, imo.
Senest rettet af Kubala lør mar 14, 2015 8:53 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 14/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Vi har da mere succes end City. De er lige kommet bagud mod Burnley...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 14/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Hvis det ikke var fordi jeg havde drukket 2 kander kaffe i dag, så var jeg godt nok faldet i søvn.. Nå.. Nu skal jeg drikke for første gang siden nytår. Det bliver nok lidt grimt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Lidt fesen kamp men det skal der være plads til og vi fik hvad vi skulle bruge. Videre til city!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 14/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af miklas1911 »

Synes ikke, at en scoring opvejer en forsvarsfejl, når man snakker en CB. Det offensive er en ekstra dimension, men det defensive er nu engang dét, en forsvarsspiller skal kunne. Især for Barca, der i forvejen har så meget offensiv kvalitet.

Men vi bliver nok ikke enige :) lækkert med en sikker sejr idag! Tidligere på sæsonen havde vi spillet en kamp som denne 0-0, så det er dejligt, at vi er begyndt at vinde dem. Nu kan vi fokusere på den vigtige næste uge.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 14/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Tre point, ingen skader, kedeligt, godkendt, videre, vamos.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 14/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Nej, vi bliver ikke enige, men folk forventer også, at en knægt, der ingen kampe har fået, og lige pludseligt skal kastes for løverne, skal præstere.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 14/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

3 point, clean sheet, 2 mål af Messi, videre.

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 14/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af miklas1911 »

With 5 goals and 1 assists, Lionel Messi has directly contributed to each of Barcelona's last 6 league goals #fcblive
Messi became the 1st player in Liga history to score 10+ Liga away goals in 7 consecutive seasons #fcblive
Messi has now scored 42 goals in 39 games for Barcelona this season #fcblive
Messi has now scored in 32 different Liga stadiums #fcblive
Og så spillede vi i øvrigt med 8 Masia-gutter denne kamp!

VISCAA!!!
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 14/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Messi alene på topscorer listen, Barcelona med fire ned til Real Madrid, spilletid til reserverne, ingen skader og clean sheet. Godkendt.

Angående kampen er det forfærdeligt hvor irriterende og kedelige Eibar er. Det tog dem 75 år at rykke op, håber der går ligeså mange inden vi ser dem igen. Flere Rayo'er, færre Getafe'r i Primeraen.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 14/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

3 point og 2 kasser til Messi. Mere er der ikke at sige om den kamp. Videre!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster