8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Storken »

OliverDK skrev:Apropos indendørs fodbold, skal det da lige nævnes, at jeg spillede for et hold sammen med mine venner, som hed Barcelona-drengene. Vi spillede i Barca-tøj, var alle sammen langhårede og vandt mange stævner. Gode tider :glad:
Jeg har engang vundet en indendørsturnering i Brøndby hallen. Det var så vidt jeg husker Daniel Høegh, der scorede sejrsmålet i finalen. Det var sgu gode tider, da Dalum kunne slå KB og Brøndby :)

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Michman »

Muddi12345 skrev:Hvis vi ikke vinder imorgen, så skærer jeg pikken over!
Stærkeste opstilling, ingen skal spares. Folk er blevet roteret nok i denne sæson, hvilket også kan være årsagen til at vi ikk virker trætte som fx Real. Vi har ingen midtugekamp, så det er bare på med stærkeste opstilling. Gerne 1-2 kasser i første halvleg, så der ikke opstår unødvendigt pres.
Athletics resultat SKAL give os førstepladsen imorgen.

Og ingen scoring fra Penaldo = hattrick fra kong Messi imorgen!
Vi overtager førstepladsen og Messi kommer op på siden af Penaldo.
Fantastisk weekend indtil videre!

VAMOS BLAUGRANA!!

For det første AV...! Ellers enig.. Men stadig.. AV.. Pikken over lige frem..? Altså kan du ikke nøjes med en finger..?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af theKing1988 »

Reevenge skrev:Off-topic:

Ham der Sir_Cumcised på bold.dk burde smides ned i en udtørret brønd. Jeg vil opfordre jer til at skrive direkte til bold.dk, kræver kun en email. Bare skriv 'Fyr Sir_Cumcised' - Det kan også gøre det.

Skrev flg.:

Jeres moderator Sir_Cumcised agerer med klar bias og udøver censur i sådan en grad, at jeg og mange af mine venner og bekendte fremover ikke blot vil nedlægge vores konti på bold.dk, men også råde andre til at gøre det samme. Det er under al kritik, at ganske almindelige og total harmløse/respektfulde indlæg, bliver slettet fordi han/hun/den tilsyneladende finder det frustrerende at se sit hold tabe. Ellers burde i køre jeres linje hele vejen og slette samtlige indlæg i samtlige tråde der omhandler modstanderhold og 'hån' af disse og deres fans. Man ser ikke lignende indlæg slettes i samme stil. Det er en pinlig adfærd, som ikke er bold.dk værdigt. Det her kan umuligt være første klage i modtager på vedrørende og det bliver nok langtfra den sidste, så længe han er at finde på sitet.
Bold debat tråde har sgu en tendens til at forfalde til Børnehave niveau når enten Barca eller Real taber. Så kudos til Sir_Cum hvis han endelig har fundet en mere striks linje frem. Så håber jeg da bare han kan holde den, for det er da ikke en linje han har fulgt tidligere

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe han holder den. Altså når det kommer til barca-fans. Real-fans underligt nok lidt længere linje.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Muddi12345 »

Michman skrev:
Muddi12345 skrev:Hvis vi ikke vinder imorgen, så skærer jeg pikken over!
Stærkeste opstilling, ingen skal spares. Folk er blevet roteret nok i denne sæson, hvilket også kan være årsagen til at vi ikk virker trætte som fx Real. Vi har ingen midtugekamp, så det er bare på med stærkeste opstilling. Gerne 1-2 kasser i første halvleg, så der ikke opstår unødvendigt pres.
Athletics resultat SKAL give os førstepladsen imorgen.

Og ingen scoring fra Penaldo = hattrick fra kong Messi imorgen!
Vi overtager førstepladsen og Messi kommer op på siden af Penaldo.
Fantastisk weekend indtil videre!

VAMOS BLAUGRANA!!

For det første AV...! Ellers enig.. Men stadig.. AV.. Pikken over lige frem..? Altså kan du ikke nøjes med en finger..?
Det kommer til at gøre ondt ja :grin: Men det vil gøre mere ondt at se os tabe eller spille uafgjort. Hvis vi ikke vinder imorgen, så boycutter jeg Barca indtil Enrique er fyret. Efter jeg har skåret den over.
Det kan IKKE være rigtigt, at vi mister point imorgen. Så er jeg ligeglad med, om Rayo scorer et heldigt mål eller bare spiller en pragtkamp. Vi har haft så mange chancer for at føre La Liga, og når vi har et hold som er så meget bedre end Rayo og som samtidig bør være tændte som aldrig før imorgen, så er der INGEN undskyldninger for, at vi ikke slår Rayo hjemme og overtager førstepladsen.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Daluigi »

Muddi12345 skrev:Hvis vi ikke vinder imorgen, så skærer jeg pikken over!
Uden sammenligning det sjoveste jeg har læst herinde i 8 år! Jeg har grint i 20 minutter efterhånden.
Så kynisk og malende et statement! Jeg kan godt sætte mig ind i følelsen, det kan jeg virkelig.
Forumlegende

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Tolquhon »

Efter at have set Real tabe tidligere på dagen, er jeg umiddelbart godt tilfreds med, at jeg skal stå på lægterne i morgen. Med en samlet målscore på 31-1 over 7 kampe mod Rayo er jeg optimistisk omkring vores chancer for at tage førstepladsen i morgen :-)

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Michman »

Der er INGEN undskyldning for at tabe eller uafgjort. Hvis ikke vi vinder imorgen så har vi ikke fortjent det mesterskab i mine øjne..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af kklaus »

'morn..
Barcelona line-up (official): Bravo - Alves Pique Mathieu Alba - Xavi Mascherano Iniesta - Messi Suarez Pedro #fcblive
Giv mig min sko tilbage, røv!

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Madbassen »

Bartra ikke med igen i dag? Hvad fanden er det der sker. Hvorfor bliver Mathieu foretrukket frem for ham gang på gang. Vi havde endda en kamp i midtugen så det ville give god mening at spille Bartra så de andre kunne få lidt hvile.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af emo »

Super spændende midt, gælder mig til Xavi og Ini sammen igen, og Xavi på hjemmebane imod et godt teknisk hold som Rayo.

Forstår slet slet ikke hvad der sker med Bartra. Er vi fans blinde og han slet ikke er god nok, eller yder han bare ikke det ekstra til træning som en reserve burde gøre? Svært svært.
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Daluigi »

Michman skrev:Der er INGEN undskyldning for at tabe eller uafgjort. Hvis ikke vi vinder imorgen så har vi ikke fortjent det mesterskab i mine øjne..
Hvis ikke vinder, så skærer vi alle bare pikken midtover!
Forumlegende

Kvoller
Indlæg: 5181
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 798 gange
Blevet takket: 587 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Kvoller »

Mathieu? For fanden lort fucking sgu pis! Ja undskyld, men hvor er det frustrerende at Bartra ikke bliver valgt, han spiller altså godt, er ung og fra klubbens egen afdeling. I stedet satser man på en 31-årig, rimelig shaky, ryger.

Njr10
Indlæg: 115
Tilmeldt: søn feb 01, 2015 10:46 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Njr10 »

Hvor er det træls vi skal spille så tidligt på dagen. Det ødelægger jo ens søvn totalt, da man frygter at man går glip af kampen...


Forventer at vi ligger på førstepladsen efter kampen, alt andet vil være katastrofe... Jeg er også villig til at ofre et lem eller to, hvis det utænkelige skulle ske :roll:
Senest rettet af Njr10 søn mar 08, 2015 12:11 pm, rettet i alt 1 gang.
The gods around Footballers’ Heaven are looking down and saying, ‘It doesn’t get any better than that.’
Ray Hudson, Barcelona v. Sporting Gijon, 3 March 2012

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af kklaus »

emo skrev:Super spændende midt, gælder mig til Xavi og Ini sammen igen, og Xavi på hjemmebane imod et godt teknisk hold som Rayo.
Forhåbentlig går det bedre end sidst :|
Last game Xavi and Iniesta started was the one at Anoeta.........
Edit: Tilføjelse:
Important to recall that Xavi and Iniesta started against Rayo away too. :)
2-0 dengang. Messi og Neymar med målene.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster