24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Wennerberg »

Manchester City - FC Barcelona
Champions League
24. Februar - kl. 20.45
TV: 3+
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Must. Win.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Så længe at vi scorer så er alt andet end et nederlag med mere en 1 acceptabelt.

Og så ser jeg meget gerne en midtbane med masche, bussi og rak eftersom at det åbenbart ikke er vigtigt at de bidrager med noget offensivt så kan vi ligeså godt være stabile defensivt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

City spillerne er da godt nok optimistiske forud for denne kamp. Yaya's fravær er meget godt for os, især på Etihad. Er usikker på om de vil spille med Fernando og Fernandinho som deres to tilbagetrukne midtbanespillere, eller om Lampard får en plads i start 11'eren. De vil i hvert fald få problemer med at bringe bolden frem, det er vigtigt at vores genpres fungere perfekt i morgen. Mascherano kender Aguero godt, og skal bare holde ham i kort snor, Piqúe skal fortsætte sit spil fra Atleti kampene og cleare alle bolde på dødbolde.

Med forudsætning om at City kommer for at spille fodbold, og ikke at parkere bussen, så tror jeg det bliver en meget, meget underholdene kamp. En kamp hvor begge hold score, ja vi kunne ikke score mod Malaga, men det her er noget andet. Jeg tror ikke på at City's forsvar kan holde trioen nede. Nu skal midtbanen bare hjælpe lidt til.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Ikke s meget pis. Jeg forventer en magtdemonstration fra MSN!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

phpBB [video]


Mangala, når han ser Messi, Suarez og Neymar komme løbende.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

Jeg ved godt det er lidt atypisk, både for os men også generelt, men jeg gad godt se Barca flyve afsted, så snart dommeren fløjter kampen igang. Alle mand i et vanvittigt presspil med det samme kampen sættes igang, hvor vi presser dem fuldstændig de første 10 minutter. Mindes Real Madrid gjorde det mod os under Mourinho, hvor Di Maria og Ronaldo blandt andet spurtede op mod vores forsvar fra første fløjt, som gav dem et indkast fordi forsvaret blev rystet.
Det vil vise, at Barca er kommet for at angribe og dominere.
Vil se en rigtig mandfolke indsats.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Muddi12345 skrev:Jeg ved godt det er lidt atypisk, både for os men også generelt, men jeg gad godt se Barca flyve afsted, så snart dommeren fløjter kampen igang. Alle mand i et vanvittigt presspil med det samme kampen sættes igang, hvor vi presser dem fuldstændig de første 10 minutter. Mindes Real Madrid gjorde det mod os under Mourinho, hvor Di Maria og Ronaldo blandt andet spurtede op mod vores forsvar fra første fløjt, som gav dem et indkast fordi forsvaret blev rystet.
Det vil vise, at Barca er kommet for at angribe og dominere.
Vil se en rigtig mandfolke indsats.
Hehe jeg har det lige omvendt. Lad os holde bolden i egne rækker og spille en "sikker" kamp. Kampen bliver afgjort over 2 kampe så derfor er der ingen grund til at satse for meget. Med det sagt så skal vi selvfølgelig se om vi kan score et mål. Og så kan vi klare resten på hjemmebane.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Efter kampen imod Malaga, har jeg en dårlig fornemmelse. Tror desværre at det er City vi ryger ud til.

But please prove me wrong!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Vi lukker et par mål - kommer bagud inden 10 min, men ender med at tabe.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

Hehe jeg har det lige omvendt. Lad os holde bolden i egne rækker og spille en "sikker" kamp. Kampen bliver afgjort over 2 kampe så derfor er der ingen grund til at satse for meget. Med det sagt så skal vi selvfølgelig se om vi kan score et mål. Og så kan vi klare resten på hjemmebane.
Jeg synes bare ikk vi er så gode til at køre kampe sikkert hjem længere, og derfor tror jeg det bliver afgørende, at vi får 1 eller 2 vigtige udebanemål.
Camp Nou er i mine øjne ikke et fort denne sæson, hvor alle hold frygter at komme, og derfor tager jeg det ik for givet at vi smadrer dem på hjemmebane.
Men lad os se hvad mastermind Enrique finder på :mrgreen:
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

The German referee Felix Brych will officiate the first leg of Barcelona’s Champions League last-16 tie against Manchester City. He presided over the first leg of last year’s Champions League quarter-final tie between Barça and Atlético (1-1), and it was the Spanish capital side who eventually up going through to the last four.

In 2012, he was in charge of the first leg of the Champions League duel between Chelsea and Barcelona at Stamford Bridge. The English side won 1-0 on that occasion and ended up progressing to the final and winning the trophy.

He was also present when Barça drew 1-1 at AC Milan in the group stage in 2012/13, while he has officiated two of their friendlies, against Inter Milan and Bayern Munich, which ended in a draw and a defeat respectively.
Hmm.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Luis Enrique »

Uden Touré ser Citys midtbane og opbyggende spil ikke skræmmende ud. Kunne vi få overtaget fra begyndelsen, meget gerne gennem en stærk præstation af Busquets med opbakning fra Rakitic og Iniesta, ville vi stå stærkt. Men det kræver selvfølgelig at Luis Enrique, ham den anden, opdager at midtbanen er en komponent i spillet.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af SirJonas »

Jeg føler mig fuldstændig sikker på, at at vi leverer en trods reaktion og slår City på det fleste parametre - inklusiv på måltavlen.

Min foretrukne lineup på Etihad Stadium:
----------------------Ter Stegen-------------------------
------------- G. Pique -- J. Mascherano -------------
-- D.Alves ------ S. Busquets ----------- J.Alba----
------------- Xavi -------------- A. Iniesta -------------
--------- L. Messi -- L. Suarez ------ Neymar Jr. -

Sådan ser jeg gerne vi stille op. Vi kan godt dominere midtbanen i morgen på udebane, fordi Yaya ikke er med. Lad os gøre det, tage bolden til os og få sendt MSN i dybden :twisted: :twisted: :twisted:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis Xavi og iniesta skal spille så skal vi spille anderledes. Det går galt med dem hvis vi fortsætter med Luchos måde at spille på. Ser faktisk rak som en ekstremt vigtig spiller i morgen. Han giver noget energi på midten og kan arbejde begge veje.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster