24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

No Barcelona player is a yellow card away from suspension for next CL game #fcblive #ucl At Man City: Zabaleta, Clichy, Aguero, Dzeko
Det er sgu nogle vigtige spillere de kan miste hvis de får gult.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Er der en der har nogle stats på hvordan vi har gjort det på udebane i ko-kampene over de sidste 10 år? Jeg har en ide om at folk er lidt for optimistiske når de forventer en sejr da jeg husker det som om vi sjældent vinder udekampene. Vi var f.eks. imo også kun kampen sidste sæson over city da de fik rødt kort. Som jeg husker kampen så var vi flere gange i store problemer mod dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9726
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Piquénbauer skrev:Er der en der har nogle stats på hvordan vi har gjort det på udebane i ko-kampene over de sidste 10 år? Jeg har en ide om at folk er lidt for optimistiske når de forventer en sejr da jeg husker det som om vi sjældent vinder udekampene. Vi var f.eks. imo også kun kampen sidste sæson over city da de fik rødt kort. Som jeg husker kampen så var vi flere gange i store problemer mod dem.
Du kan se vores Champions League kampe her:
http://en.wikipedia.org/wiki/FC_Barcelo ... ons_League
Giv mig min sko tilbage, røv!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Er der en der har nogle stats på hvordan vi har gjort det på udebane i ko-kampene over de sidste 10 år? Jeg har en ide om at folk er lidt for optimistiske når de forventer en sejr da jeg husker det som om vi sjældent vinder udekampene. Vi var f.eks. imo også kun kampen sidste sæson over city da de fik rødt kort. Som jeg husker kampen så var vi flere gange i store problemer mod dem.
Det er ikke mange vi har vundet ude i hverken knock out kampe eller i gruppespillet i det hele taget. Vi plejer dog at spille nogle rigtig gode kampe, hvor vi stort set udspiller modstanderen i en halvleg, for derefter at falde i søvn og dermed lukke modstanderen ind i kampen igen. Det skete f.eks. mod Arsenal i sin tid, og det var egentlig også tilfældet sidste sæson, hvor vi rent faktisk udspillede City i første halvleg.

Det var nok den første halvleg og eneste halvleg under Tata, hvor han satsede 100% på boldbesiddende spil trekants spil, med masser af korte afleveringer. Af en eller anden mærkelig grund (noget Barca som sagt har for vane at gøre i udekampe), valgte han at overlade initiativet til City i anden, og de kom ganske rigtigt mere med i kampen, men jeg husker det ikke som at de på noget tidspunkt var dominerende eller bedre end os.

Vi behøver ikke at vinde, det er ikke et must, et uafgjort kan også gøre det. Jeg er bare ikke så pessimistisk som de fleste herinde. Jeg kan ikke se, hvorfor dette City mandskab skulle være bedre end os. Og når de ikke har Yaya med, så har vi alle muligheder for at hente et godt resultat med hjem.

Nårh lidt positiv stats.
Highest passing accuracy rate in CL this season: Barcelona 90% - Bayern 88.8 - PSG 88.6 - Madrid 88.6 - Ajax 87.5 #ucl [via @barca19stats]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Takker! Vi har været bedre ude end jeg forventede. Lad os håbe at vi kan forbedre denne stat endnu mere efter dagens kamp.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

[iFb Messi: "After a slip up, the only option is to keep going with even more strength and determination." [leomessi]
][/i]


Fb Messi: "We are in Manchester getting ready for tomorrow's match. We will fight to get a good result." [leome
Dejlig positiv udmelding.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg glæder mig til kampen som et lille barn til kampen! Nogle fra Odense der tager på Kickoff for at se den?

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Har møde i KBH til 20, det bliver det næppe til har jeg meldt dem ud, så jeg kører 19, allez Barca!
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

emo skrev:Har møde i KBH til 20, det bliver det næppe til har jeg meldt dem ud, så jeg kører 19, allez Barca!
Det er sådan det skal være! Fuld smæk på A3'eren!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

emo skrev:Har møde i KBH til 20, det bliver det næppe til har jeg meldt dem ud, så jeg kører 19, allez Barca!
Haha, stærkt! Vil slet ikke vide hvor mange timers løn jeg har mistet, fordi jeg skulle hjem og se Barca eller fordi jeg har byttet vagter væk, når der var kamp....

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Record Barcelona in 20 CL away games against English clubs in CL: 7W - 5D - 8L #fcblive Goals: 32-35B

Lad os tage et x - 1-1 eller 2-2.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Barça XI as expected: Ter Stegen; Alves, Piqué, Mascherano, Alba; Busuqets, Rakitić, Iniesta; Messi, Suárez, Neymar.
Let's get it.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Forventet. Så håber jeg at Iniesta spiller en god kamp. Det har han brug for.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9726
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Man City starters: Hart, Zabaleta, Kompany (C), Demichelis, Clichy, Fernando, Milner, Nasri, Silva, Dzeko, Aguero #fcblive
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Det forsvar burde vi godt kunne få på glat is. Overraskende nok, så er det kun Fernando som den 'rigtige' defensive midt, en offensiv start 11'er? Ser sådan ud. De er kommet for at spille.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster