24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af SirJonas »

Piquénbauer skrev:Hvis Xavi og iniesta skal spille så skal vi spille anderledes. Det går galt med dem hvis vi fortsætter med Luchos måde at spille på. Ser faktisk rak som en ekstremt vigtig spiller i morgen. Han giver noget energi på midten og kan arbejde begge veje.

Og det er faktisk lidt det, jeg vil frem til. I morgen kan vi spille på den gamle facon, fordi vi kan dominere midtbanen og city STADIG vil prøve at vinde den og rent faktisk spille fodbold.

Lidt ligesom hvis vi sørger for at spille på samme måde, som de gerne vil, og så ganske enkelt bare slå dem på parametrene :-)

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Vi vinder ikke.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

FCBarcelonaChr skrev:Vi vinder ikke.
Der er et fint odds at hente på city. Det har jeg taget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Vi vinder ikke.
Der er et fint odds at hente på city. Det har jeg taget.
Oddser aldrig imod Barça. :razz:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Fedtmule skrev:
Piquénbauer skrev:Hvis Xavi og iniesta skal spille så skal vi spille anderledes. Det går galt med dem hvis vi fortsætter med Luchos måde at spille på. Ser faktisk rak som en ekstremt vigtig spiller i morgen. Han giver noget energi på midten og kan arbejde begge veje.

Og det er faktisk lidt det, jeg vil frem til. I morgen kan vi spille på den gamle facon, fordi vi kan dominere midtbanen og city STADIG vil prøve at vinde den og rent faktisk spille fodbold.

Lidt ligesom hvis vi sørger for at spille på samme måde, som de gerne vil, og så ganske enkelt bare slå dem på parametrene :-)
Jep hvis vi går efter at dominere så kunne der være noget om det. Så dog stadig helst rak fremfor xavi. Men må så sige at jeg tror at vi vil spille som vi har gjort indtil videre og derfor håber jeg på masche, bussi og rak på midten da vi ligeså godt kan lukke midtbanen ned nu hvor der ikke rigtigt forventes noget offensivt fra dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

FCBarcelonaChr skrev:
Piquénbauer skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Vi vinder ikke.
Der er et fint odds at hente på city. Det har jeg taget.
Oddser aldrig imod Barça. :razz:
Do it. Det hjælper lidt på skuffelsen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Piquénbauer skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Vi vinder ikke.
Der er et fint odds at hente på city. Det har jeg taget.
Oddser aldrig imod Barça. :razz:
Do it. Det hjælper lidt på skuffelsen.
How's that? Barça har stadigvæk tabt, det kan vundne penge ikke ændre på, mit humør er stadigvæk lort efter et nederlag.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

En god gang penge plejer at hjælpe en del på det for mig ;-) Men kan sagtens se hvad du mener.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

“The game will depend on where the space is, and if we have the ball. For that reason the midfield will be key.”
Det er Luchos ord. Mit råd til ham er, at når han nu ved, hvor vigtig midtbane er, så skal også til at bruge midtbane, istedet for at lade sig inspirere af Van Gaal. Tak Lucho!

Nårh, jeg er ikke så pessimistisk som jer andre. Ja vi tabte mod Malaga, men vi har ellers vundet 11 kampe. Det må tælle et eller andet sted. Vi kunne vel ikke regne med, at vi nu ville vinde alle kampene til sæsonen slutter. Selvfølgelig skal nogle ting forbedres, vi lavede nogle fejl og vi har nogle mangler, som alle herinde deriblandt jeg, har nævnt. Men vi har stadig et rigtig godt hold, et hold som jeg synes er bedre end det City har.

Spørgsmålet er dog, om hvor gode City er. De har da fået to sejre, men det er ikke så lang tid siden at de også tabte terræn til Chelsea og spillede dårligt. Deres spillere mener at Stoke er hårdere end Barca (hvad end denne dumme P.L bemærkning så end betyder), og normalt plejer vi at sætte et hold på plads, når deres spillere kommer med den slags udtalelser. Vi udspillede city også i første halvleg i sidste sæson i Manchester, så det burde kunne lade sig gøre.

Jeg tror på et godt resultat, det kan dårlig Malaga kamp ikke ændre på.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

Arrrhh jeg er spændt, hvorfor er det først i aften?? :cry:
Kom så Messi og Neymar (Du skylder en god kamp nu, de sidste har ikk været prangende).
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

Fritte skrev:Vi taber 2-1. Eller 3-1.
Elsker optimismen herinde :mrgreen:
Det kan godt ske, at vi taber. Men vi kan også sagtens vinde. Alt kan ske tror jeg.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Champione »

Skæg optimisme hernde.

Men så breaker jeg - og siger at jeg føler mig helt sikker på at vi henter et godt resultat!

Man kan ikke lade være med vurdere Citys kvalitet vurderet på seneste to kampe med 9 scoret mål - men appellerer lige til formen før dette lille hurtige opsving - der røg man ud til Middlesbrough hjemme i FA cuppen med stærkeste opstilling, og før Newcastle sejren, har de 1-1 mod Hull og 0-2 mod Arsenal på Etihad!

City er sindssygt afhængige af Yaya - han er ikke med.
Og vil sige at City måske er på samme procenter, som da vi klaskede dem sidste år på banen - men at vi er i bedre forfatning. Messi er skarpere, Neymar er skarpere og Suarez er kommet til.

Vores spillestil vil frustrere City - vi kan bevare bolden i egne rækker og slå til når de sløser i organisationen.
Og så er Aguero, Nasri, Silva altså ikke lige de bedste pres + organisationsspillere - når vi har bolden vil de langsomt ædes op af frustration.. City er vant til at have bolden en masse.

Så - er sikker på vi laver min. 2 mål i aften - (1-0) 2 skal have et skud på oddset!
---------------------------------------
Barca is my religion!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Kampen ender 7-7. Messi slår sin egen rekord, ved at score 6 mål, alle sammen fra udenfor feltet. Mascherano scorer det 7. på et saksespark inde i overtiden. City's 7 mål scores på straffespark, alle begået af Suárez der glemte at spise morgen- og middagsmad, fordi han spillede Game Boy (Color?) med Alba - som i øvrigt angiveligt sov 14 timer i nat. Efter kamp bryder ter Stegen ud i tysk sang (noget Helene Fischer, så vidt jeg er orienteret), mens en brydekamp mellem Luis Enrique og Manuel Pellegrini bryder ud i spillertunnellen, men ender med at blive brudt op af Douglas der er træt af det hele og i hvert fald ikke orker at se sin træner bryde med en gråhåret chilener. Som I kan høre er der generelt ret meget der bryder ud.

kklaus
Indlæg: 9726
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Blaugrana92 skrev:Kampen ender 7-7. Messi slår sin egen rekord, ved at score 6 mål, alle sammen fra udenfor feltet. Mascherano scorer det 7. på et saksespark inde i overtiden. City's 7 mål scores på straffespark, alle begået af Suárez der glemte at spise morgen- og middagsmad, fordi han spillede Game Boy (Color?) med Alba - som i øvrigt angiveligt sov 14 timer i nat. Efter kamp bryder ter Stegen ud i tysk sang (noget Helene Fischer, så vidt jeg er orienteret), mens en brydekamp mellem Luis Enrique og Manuel Pellegrini bryder ud i spillertunnellen, men ender med at blive brudt op af Douglas der er træt af det hele og i hvert fald ikke orker at se sin træner bryde med en gråhåret chilener. Som I kan høre er der generelt ret meget der bryder ud.
Not gonna happen... Douglas er slet ikke rejst med til Manchester.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af miklas1911 »

Jeg er sgu også lidt nervøs inden aftenens kamp. Silva er i fantastisk form og Dzeko ser også skarp ud. Hvis Aguero rammer niveauet og Dzeko fortsætter og de begge to har Silva til at ligge og fodre dem, så kan vores defensiv godt komme på arbejde. Især når vi har en keeper på kassen, som ikke har spillet særligt mange kampe for os denne sæson, og som stadig er for ung til at dirigere forsvaret. Masch bliver super vigtig i den sammenhæng. Jeg håber, at vores offensiv hæver niveauet fra kampen mod Malaga. Jeg vil være tilfreds med et 2-1 nederlag, men jeg tror godt, at vi kan hive et X eller måske bedre, hvis vores spillere er aggressive i genpresset og Bussi lukker ned for Silva. Jeg har ikke særligt stor fidus til Citys fløjspillere og dem bør vores backs kunne lukke ned. Når Yaya ikke er med, så kommer det meste til at afhænge af, hvor meget tid og plads David Silva får.

Bliver en spændende og underholdende kamp, tror jeg. To hold, der gerne vil angribe hele tiden, er altid guf for tilskuerne.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster