21/2 FC Barcelona - Malaga

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Lular »

Piquénbauer skrev:Stop nu med dit suarez hate lular. Hele vores offensiv var forfærdelig i dag - ikke kun suarez.
Men Neymar og Messi kan i det mindste stadig tæmme almindelige afleveringer og kan også accelerere hurtigere end min bedstemor. Det kan Suarez ikke.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Michman »

Lular skrev:.............

Linjedommeren i 2. halvleg . 100% korrupt. Alle situationer som var close blev dømt off-side, selv talrige situationer hvor der klart var onside. Gad hvide hvor meget han tjente på den her kamp, nok en god slat.

Suarez - han er bare ikke god nok.

Neymar har brug for en lang pause, han spiller pt som en pose lort. Op med Adama og Sandro (ikke Munir for guds skyld, han er så fucking dårlig) for at give mere konkurrence (Pedro er slet ikke nok, for han er bare en alibispiller).

Enrique skal væk. Ja, Messi havde en dårlig kamp. Men han spiller jo også defensiv midt eller højre back i det meste af kampen!!!! Sæt ham nu fucking på toppen og smid Suarez langt væk fra holdopstillingen og så Adama ud på den højrefløj. Sælg Suarez, gider ikke se mere på den uduelige-ingen-teknik-uintelligente-langsomme-fedtklump.

EDIT: Og ja VÆK med Alves. VÆK VÆK VÆK VÆK. Han er bare ikke god nok. Omskol Pedro til højreback, Pedro er hurtig og kan slå nogen bedre indlæg og virker mere fokuseret end Alves. Indtil da må Adriano eller Bartra være foretrukken derovre. Gider ikke se mere på alves.
Suarez var så den bedste af vores angribere idag..
Stop nu dig selv lidt.. Træk vejret og tænk før du skriver indlæg..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Piquénbauer »

Lular skrev:
Piquénbauer skrev:Stop nu med dit suarez hate lular. Hele vores offensiv var forfærdelig i dag - ikke kun suarez.
Men Neymar og Messi kan i det mindste stadig tæmme almindelige afleveringer og kan også accelerere hurtigere end min bedstemor. Det kan Suarez ikke.
Sikke en omgang vrøvl.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Brombi »

abx skrev:Vi dominerer totalt. Vi vinder, bare rolig
:)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Piquénbauer »

Ligaen er sgu ved at være væk. Ikke fordi real ikke kommer til at smide flere point men vi virker bare ikke som et hold der kan udnytte vores muligheder i tabellen. Man må under ingen omstændigheder tabe hjemme til celta og malaga hvis man vil vinde la liga. Det er sgu for pinligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Visca El Barca »

I dag ser vi egentlig igen de mangler, som Lucho altid har haft, men som vores angreb har gjort sit bedste for at skjule dem. Når vores angreb har en of-day eller en semi-off day, så er der ingen der kan tage over. Hvorfor? Det er simpelt, fordi Lucho ikke gider involvere midtbanen i det opbyggende spil, lade alene styre dem kampen. Det er ringe og det er egentlig rystende træner-arbejde på dette niveau.

Når det er sagt, så var vi som hold bare ringe. Virkelig virkelig ringe. Bravo kommunikerer rigtig dårligt, han har sin andel i det mål. Dani behøver jeg ikke komme ind på. Mathieu forstår jeg stadigvæk ikke er foran Bartra. Jeg vil så gerne have, han modbeviser mig, men manden er bare rigtig dårlig til rigtig nemme ting. I dag bakker han, når han ikke skal, farer frem når han skal bakke og så er han altid usikker om, hvad han skal. Hvem han skal følge? Hvis man ikke ved, hvad jeg snakker om, så vil jeg råde folk til at se Mathieus indsats i denne kamp. Han følger sådan halvhjertet en mand, så lader han ham bare løbe frit og vælger at gå efter en anden, som han alligevel er så langt væk fra, at han ikke kan nå at gøre noget. Han er en mystisk mand, hvad foregår der inde i hans hoved?

Ini spiller ikke så godt, Rafinha har en kamp på det jævne (dog forståeligt, det er ikke ham der skal løfte holdet), Leo havde en of-day, Suarez var egentlig ok, men heller ikke mere end det. Neymar var bare ringe. Hele holet svigter i dag. Ikke godt nok.

Men, intet er afgjort, jeg tror der er flere overraskelser i vente i denne sæson. Real skal nok smide point, og kampen om mesterskabet skal nok blive spændende tilsidst.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Daluigi »

Det sværeste ved dette nederlag, er at hele holdet var til grin i dag.

Alle spillere var en skygge af sig selv. 2 skud på mål... Det er jo skandaløst. Vi mødte et hold der lige har tabt til espanyol 2-0....

Jeg gider simpelthen ikke mere den her sæson. Synes efterhånden at vi fans er blevet holdt for nar længe nok. En inkompetent og korrupt ledelse. Trænere der bliver valgt efter et fuldstændig desperat grundlag, og en flok spillere som har en indgroet filosofi om ikke at skyde på mål før vi har spillet os forbi målmanden.

Vi var gode næsten hele februar. Nu de vi så tilbage hvor vi startede inden måneden. Intet er opnået, når man så taber hjemme til fucking MALAGA! Det er jo decideret skandaløst.
Forumlegende

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af abx »

Brombi skrev:
abx skrev:Vi dominerer totalt. Vi vinder, bare rolig
:)
Ironi var anvendt .... [emoji10]
Próxima Estación.... Parallel!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Blaugrana92 »

Fritte skrev:Luis Enrique er handlingslammet. Han sidder bare der på bænken og feder den. I det mindste stod Tata på sidelinjen og lignede et spørgsmålstegn dér.
Jeg anser ærligt talt Lucho som en langt mere middelmådig træner end Tata.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Piquénbauer »

Synes sgu at lucho i det mindste prøvede noget i dag. Også selvom jeg er enig med visca i at vores midtbane ikke er involveret nok.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Brombi »

abx skrev:
Brombi skrev:
abx skrev:Vi dominerer totalt. Vi vinder, bare rolig
:)
Ironi var anvendt .... [emoji10]

haha i ain't even mad.. :D

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:
Fritte skrev:Luis Enrique er handlingslammet. Han sidder bare der på bænken og feder den. I det mindste stod Tata på sidelinjen og lignede et spørgsmålstegn dér.
Jeg anser ærligt talt Lucho som en langt mere middelmådig træner end Tata.

Vi vinder de næste 11 kampe i streg igen.. vi skal bare lige fyre en til fra ledelsen..

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Lular »

Daluigi skrev:Det sværeste ved dette nederlag, er at hele holdet var til grin i dag.

Alle spillere var en skygge af sig selv. 2 skud på mål... Det er jo skandaløst. Vi mødte et hold der lige har tabt til espanyol 2-0....

Jeg gider simpelthen ikke mere den her sæson. Synes efterhånden at vi fans er blevet holdt for nar længe nok. En inkompetent og korrupt ledelse. Trænere der bliver valgt efter et fuldstændig desperat grundlag, og en flok spillere som har en indgroet filosofi om ikke at skyde på mål før vi har spillet os forbi målmanden.

Vi var gode næsten hele februar. Nu de vi så tilbage hvor vi startede inden måneden. Intet er opnået, når man så taber hjemme til fucking MALAGA! Det er jo decideret skandaløst.
Neymar og Messi var en skygge af sig selv ja. Suarez var som han plejer. Dét er det tragiske. Og derfor jeg gerne ser at vi sælger Suarez hurtigst muligt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Piquénbauer »

phpBB [video]


Elendigt af alves. Men bravo ser sgu heller ikke for godt ud. Og har ikke gjort det i et stykke tid efterhånden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Synes sgu at lucho i det mindste prøvede noget i dag. Også selvom jeg er enig med visca i at vores midtbane ikke er involveret nok.
Ja, han prøvede at smide Piqué op foran. Det er egentlig en fin indikation på hvor desperat Lucho er, når Messi eller Neymar ikke lige kan redde ham. Lucho har ikke styr på noget som helst. Vi har allerede tabt 4 kampe i La Liga - 2 af dem på hjemmebane - og det har reelt set kun været én af de kampe, der bare nogenlunde kunne forsvares at tabe.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 48 gæster