11/2 FC Barcelona - Villarreal

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Guardiola »

Masch er for vild! Seriøst den fedeste indstilling på en fodboldbane. Antitesen til Ronaldos metroseksualitet. Ser ham gerne som anfører fra næste sæson.

Ellers alt i alt en kamp lidt på det jævne. Neymar ser ud til at trænge til et hvil. Suarez begynder at vise tænder... pun intended. Han viser den fanden i voldskhed og vildskab, der gør ham god. Han skal bare lige have tur i den. Det er klart, at der ikke bliver samme rum for ham at agere i, som han har været vant til, og han bliver formentlig ikke ligå så dominerende.Men det begynder at se godt ud. HaN bliver en stor gevinst.

Fint resultat, uden at være fantastisk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg har overhovedet ikke set kampen, men hvis vi skal circlejerke over Mascherano, så vil jeg edersparkemig også være med.

Mascherano fortjener så meget ros. Han overkom de tidlige kommentarer om at han var et totalt mismatch. "Hvad vil Barcelona med ham?" Mascherano har givet alle der tvivlede tørt på - og lidt til.

Han var en succes i midterforsvaret. Han har fået meget kritik for sine præstationer hernede, men det er et slag jeg er parat til at slå hver dag. Mascherano var rigtig god i midterforsvaret, især i 11/12. Nu viser han så at han er tilsvarende god på midtbanen.

Han er en kriger uden lige på banen og er endda også blevet en forlængelse på banen af vores træner, først under Tata og nu under Lucho. Virkelig en spiller efter min smag. Mascherano skal blive i mange år - og gerne være anfører.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af JonasV »

Jeg møder stadig diverse PL-fans som mener, vi har "ødelagt" Mascherano. Jeg antager, de ikke har set ham spille mange kampe for os.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Skydefinten »

Udemærket udgangspunkt. Missede to mål, dag jeg havde travlt med at google Hamborgs natteliv til min marts ekspedition. Har bestilt billetter til St. Pauli hjemmekamp. Glæder mig. :cool:

Pedro skal måske have en kamp fra start i weekenden. Han virkede frisk, tændt og klar mod Atletic.

Ærgerligt med det brændte straffe. Få den nu hugget ind, Messi.

Godnat boys!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af emo »

Hamborgs natteliv, Reeperbahn og Herbertsrasse... allez!
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Blaugrana92 »

JonasV skrev:Jeg møder stadig diverse PL-fans som mener, vi har "ødelagt" Mascherano. Jeg antager, de ikke har set ham spille mange kampe for os.
Min erfaring er at PL-fans som regel ikke ved noget som helst om andre ligaer end Premier League, andet end hvad de læser på EB, hvad de læser på en eller anden livescore eller hvad de ellers lige har af fordomme om den pågældende liga.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Daluigi »

3 point, videre!

... Eller
Forumlegende

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15032
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Lopezzz »

Zqa måske?

Billede
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg så ikke kampen, da jeg var på arbejde. Til gengæld så jeg billedet Wenner brugte, da han skrev startopstillingen til kampen. Det er flot!
Spoiler
Vis
Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af miklas1911 »

Efter at være blevet færdig med at ærgre mig over vores brændte straffe og i det hele taget vores ineffektivitet imod et sjældent svag Villarreal-hold, så er det i virkeligheden et godt resultat, når Busquets fik lov at hvile hele kampen. Kan ikke forestille mig, at det her Barca-hold smider en 3-1 føring på udebane. Vi kommer til at score, når de skal længere frem, og de kommer ikke til at score 3. Det tror jeg simpelthen ikke på. Nu skal vi bare holdet niveauet i de to lidt lettere hjemmekampe og så skal der fuldt fokus på i udekampen mod City. Glæder mig godt nok til CL starter igen, så vi kan vise vores form lidt frem i Europa også. Yaya har karantæne i kampen i Manchester, korrekt?
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Visca El Barca »

Kampen skulle da heller ikke være fri for kontroverser, da Barcelona fik tilkæmpet sig et straffespark. Kendelsen var ok, men det var Neymar, der noget overraskende tog bolden og sparkede. Brasilianeren brændte, og Messi kiggede ned i jorden.
Det er fra artiklen på sporten.dk (bts sports sektion på nettet), overskriften lyder; Kontroversielt straffespark i Barcelona-sejr

Det er virkelig pinligt, er de mon uddannet journalister, jeg er oftest i tvivl når jeg læser deres nyheder.

Det er i øvrigt den samme side, som for noget tid siden havde en "Barca ekspert" og spansk fodbold kender, som kom med faktuelt forkerte oplysning om Barca, Leo, Pep og situationen i klubben. Jeg skrev endda en mail til dem i sin tid, hvor de blankt erkendte og indrømmede de fejl, men de ville ikke rette dem eller nævne det på siden. De skriver ofte artikler der får tankerne hen på MARCA. Man må gerne være Barca kritisk, endda partisk hvis et dansk medie vælger at være det, men så skal man ikke gøre det på sådan en pinlig måde, synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af miklas1911 »



Ray-lights.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Heartbreaker »

miklas1911 skrev:

Ray-lights.
phpBB [video]


Fixed :-)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Brombi »

Visca El Barca skrev:
Kampen skulle da heller ikke være fri for kontroverser, da Barcelona fik tilkæmpet sig et straffespark. Kendelsen var ok, men det var Neymar, der noget overraskende tog bolden og sparkede. Brasilianeren brændte, og Messi kiggede ned i jorden.
Det er fra artiklen på sporten.dk (bts sports sektion på nettet), overskriften lyder; Kontroversielt straffespark i Barcelona-sejr

Det er virkelig pinligt, er de mon uddannet journalister, jeg er oftest i tvivl når jeg læser deres nyheder.
Nu er det jo oftest ikke journalisterne selv, som finder på overskrifterne, til de der netartikler :)

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af miklas1911 »

Heartbreaker skrev: Fixed :-)
:)
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster