8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

phpBB [video]

Ray lights

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:Jeg synes han var totalt anonym. Bussen og Pique (samt de tre forreste) er mine MoM(s).
Føler stadig, at vores spil går fra forsvar til angreb, og at vores midt stort set ikke er i spil.
Enig. Rakitic var meget usynli, Xavi var f.eks. mere i øjnefaldende. Og ja, den der midtbane der, Lucho gider squ ikke det pis. De er der bare.

Jeg synes godt vi med fordel kunne have spillet kontrollerende efter vores 2-0 mål og dræbt kampen. Istedet blev vi ved med at spille indianerbold, det gav chancer til os, men gjorde også at kampen vippede på et tidspunkt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Bravo fejler helt klart ved deres andet mål. Mathieu er dog også en kegle men det er en anden snak.

Deres første mål er dog lidt svær at give Bravo skylden for. Den vinkel angriberen afslutter fra, og sådan som han afslutter er der ikke så meget at gøre for Bravo. Han står helt rigtigt, måske skulle han have grebet den, men helt ærligt, hvem kan det? Der var kommet retur, ligegydlig hvem der var på mål, næsten. Husk at Bravo ellers er en mester i, ikke at give retur og skubbe bolden til side. Det gjorde han så sent som i første halvleg af kampen, hvor han på to meget svære forsøg, skubbede bolden til side.

Mål nummer to, helt klart hans fejl. Han må tage den på sin kappe. Mål nummer 1, njaa, et synes jeg bestemt ikke. Hvorom alting er, har Bravo ikke gjort sig fortjent til at blive droppet. Nu er det jo bare sådan at det er træneren der har bestemt at Bravo skal stå i ligaen. Det er Lucho der har givet ham den tillid, og jeg synes ikke han har svigtet i en grad, at han skal droppes nu. Der skal langt mere alvorligere fejl til, hvis ter Stegen skal stå på mål i La Liga også.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Når en målmand går lidt fejl af en bold eller to, er det nu altid rart at det sker i de mindre vigtige kampe, og fejlene ikke ender med at koste point.

Vi har igen La Liga i vores egne hænder, og nu skal vi stramme capen og bare da'u'æææ !
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:
phpBB [video]

Ray lights
Det her er godt. Læg mærke til, hvor mange fejl Mathieu laver i den video folkens. Det starter allerede ved deres første hjørne, hvor han fuldstændig mister sin mand som ender med at afslutte. Det er dog hans reaktion der siger det hele, han aner simpelthen ikke hvad der foregår og det er kendetegnende for hans spil. En rigtig god reserve, helt bestemt, men ikke en mand vi skal bygge vores forsvar omkring eller en mand der skal være en fast del af startopstilling.

Masch-Pique må være vores første prioritet i forsvaret (selvom højden kan blive et problem hist og her), og så må det være op til Bartra at slå dem af. Han fortjener i hvert fald at være foran Mathieu.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Deres første mål er dog lidt svær at give Bravo skylden for. Den vinkel angriberen afslutter fra, og sådan som han afslutter er der ikke så meget at gøre for Bravo. Han står helt rigtigt, måske skulle han have grebet den, men helt ærligt, hvem kan det? Der var kommet retur, ligegydlig hvem der var på mål, næsten. Husk at Bravo ellers er en mester i, ikke at give retur og skubbe bolden til side. Det gjorde han så sent som i første halvleg af kampen, hvor han på to meget svære forsøg, skubbede bolden til side.
Det hele starter med et svagt udspark fra bravo. Når det kommer til selve afslutningen så skal han skubbe den til siden. Og det var nu kun et forsøg (adurtiz'). Redningen ved deres frispark ligner mere en tv-redning.
En rigtig god reserve, helt bestemt, men ikke en mand vi skal bygge vores forsvar omkring eller en mand der skal være en fast del af startopstilling.
Og det er præcis hvad han er. En reserve. Ligesom bartra. Vores stærkeste forsvar er uden tvivl med pique og masche.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af emo »

@NOT Piq, specielt, men alle jer som har samme syn på det førte mål!

Lige en ting til Bravo... hvilken side er det lige han skulle have parreret den bold ud til? Den ved det første mål.

Det er stort set på klods hold at den sparkes, det er en reaktion og ikke andet, man kan ikke tænke eller agere anderledes der. Det er sindsyg skidt spil af vores midt og forsvar at de bare kan glide sådan igennem. Bravo er uden skyld i det første mål. Det ser aldrig godt ud når en bold ryger tilbage i feltet, men omstændighederne skal tages i betragtning, der var ingen chance for at han eller nogen ville kunne have vippet den bold ud til en side.

Se lige skuddet igen.

Andet mål, ja, meget usikkert spil fra hans side. Pique og ham ang. kommunikation, jeg er overbevist om at det er en tumpet Pique der gjorde det der, ikke første gang han tror at han kan cleare en bold og så mistime den helt. Pique fik Bravo udstillet der, skidt Pique.

Så, deeet...
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor må jeg ikke være med?
Lige en ting til Bravo... hvilken side er det lige han skulle have parreret den bold ud til? Den ved det første mål.

Det er stort set på klods hold at den sparkes, det er en reaktion og ikke andet, man kan ikke tænke eller agere anderledes der. Det er sindsyg skidt spil af vores midt og forsvar at de bare kan glide sådan igennem. Bravo er uden skyld i det første mål. Det ser aldrig godt ud når en bold ryger tilbage i feltet, men omstændighederne skal tages i betragtning, der var ingen chance for at han eller nogen ville kunne have vippet den bold ud til en side.
Han skulle have skubbet den til siden med mere kraft men som du siger så er den svær og det er vel kun noget man kan forvente af en verdensklasse målmand. Men som jeg sagde så starte hele situationen med et skidt udspark fra bravo.
Pique og ham ang. kommunikation, jeg er overbevist om at det er en tumpet Pique der gjorde det der, ikke første gang han tror at han kan cleare en bold og så mistime den helt. Pique fik Bravo udstillet der, skidt Pique.
Men det er vel heller ikke første gang at bravo laver en fejl. Han er trods alt en af de målmænd i la liga som har lavet flest fejl over de sidste sæsoner. Faktum er at vi ikke ved hvad der skete. De så begge dumme ud i den situation (ligesom mathieu).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Deres første mål er dog lidt svær at give Bravo skylden for. Den vinkel angriberen afslutter fra, og sådan som han afslutter er der ikke så meget at gøre for Bravo. Han står helt rigtigt, måske skulle han have grebet den, men helt ærligt, hvem kan det? Der var kommet retur, ligegydlig hvem der var på mål, næsten. Husk at Bravo ellers er en mester i, ikke at give retur og skubbe bolden til side. Det gjorde han så sent som i første halvleg af kampen, hvor han på to meget svære forsøg, skubbede bolden til side.
Det hele starter med et svagt udspark fra bravo. Når det kommer til selve afslutningen så skal han skubbe den til siden. Og det var nu kun et forsøg (adurtiz'). Redningen ved deres frispark ligner mere en tv-redning.
En rigtig god reserve, helt bestemt, men ikke en mand vi skal bygge vores forsvar omkring eller en mand der skal være en fast del af startopstilling.
Og det er præcis hvad han er. En reserve. Ligesom bartra. Vores stærkeste forsvar er uden tvivl med pique og masche.
Svagt udspark, helt sikkert. Nej de fleste målmænd vil give retur på den afslutning, vinkel han afslutter fra og måden han afslutter på, giver Bravo ikke mange chancer. Se målet igen. Det er mere kritisabelt, at Athletic spilleren står så meget fri på returen. Er det Dani eller Pique, der ikke følger med ham? Eller en af vores midtbane folk, nårh men nogen skulle have fulgt ham. Det gør man altså. Det første mål synes jeg bestemt ikke er Bravos skyld, det andet er helt klart hans. Jeg vil vove den påstand, at se de Gea og Neuer som folk mener er de to bedste i verden, ville give retur på den bold.

Det er godt at folk er kommet til fornuft og snakker om Mathieu som udelukkende reserve. Det er altid godt at se, så har vi fået det på plads. Det næste er at det går op for folk, at han også skal stå bag Bartra i køen. Bartra mangler ikke meget (mere spilletid og endnu mere tillid), til at blive til noget stort, en mand vi kan bygge forsvaret op omkring.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Se det udspark igen visca. Men som jeg sagde så er den svær og man kan kun kræve mere fra en verdensklasse målmand hvilket hverken bravo eller MAtS er.
Det næste er at det går op for folk, at han også skal stå bag Bartra i køen. Bartra mangler ikke meget (mere spilletid og endnu mere tillid), til at blive til noget stort, en mand vi kan bygge forsvaret op omkring.
Hehe det er det samme jeg prøver at få igennem med MAtS.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg vil godt trække den med dårligt udspark tilbage. Har lige set situationen igen og selvom han svagt sparker bolden frem så kommer der efterfølgende styr på spillet. Bravo var derfor ikke direkte medskyldig i optakten til målet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg kunne desværre ikke se kampen hernede, men fik set målene i et nyhedsprogram i morges. Så ud til at Messi spillede en gennemført fantastisk kamp. Hvad er han oppe på nu, 23 mål og 12 assists eller noget i den dur?

Derudover, nu har jeg ikke læst alle indlæggene, men jeg kan se at Bravo bliver diskuteret herinde. So here's my two cents. Bravo har gjort det utroligt godt. Han er blevet bedre og bedre med fødderne, og vi har lukket meget, meget få mål ind. Bravo virker sikker og forsvaret lader til at stole på ham. Jeg er slet ikke i tvivl om at ter Stegen er et større talent og hurtigt kan overgå Bravo.

Men jeg synes ikke at det ville give mening at skubbe Bravo ud på bænken nu. Til sommer giver det mening. Men lige nu har Bravo stået kanon flot gennem hele sæsonen, så det ville sende så mange forkerte signaler at smide ham af holdet nu. Bravo har gjort det godt - det samme har ter Stegen.

Bravo skal have lov at stå sæsonen ud, hvis han fortsætter med det niveau han har vist hidtil; ter Stegens tid skal nok komme, og den kan passende starte til sommer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan godt leve med at bravo står sæsonen ud selvom jeg gerne så dem skifte nu (jeg er så heller ikke træner og skal ikke tænke på mandsskabspleje osv hehe). Det som jeg er nervøs for at MAtS ikke kommer til at stå fra næste sæson.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Må lige gense deres første mål, kan godt være at jeg tager fejl; gør jeg sikkert. Til det andet mål, ja, han begår en fejl, men han redder også holdet på vigtige tidspunkter. Hvis man vil finde fejl, så tror jeg at man let ville kunne finde dem, selv i kampe, hvor han leverer en outstanding præstation. I sidste ende, kan præferencer være meget afgørende, bare min beskedne mening.

Jeg tror, at ter Stegen nok skal ende med at være førstevalget, da han er fremtiden på den post. Nu står Bravo, hvilket træneren har bestemt, og han gør det ikke dårligt, imo. Han gør det rigtig godt. Fejl forekommer, men han har ikke lavet så mange, at det berettiger til, at man dropper ham helt.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Jeg kan godt leve med at bravo står sæsonen ud selvom jeg gerne så dem skifte nu (jeg er så heller ikke træner og skal ikke tænke på mandsskabspleje osv hehe). Det som jeg er nervøs for at MAtS ikke kommer til at stå fra næste sæson.
Ok, jeg er overbevist om, at ter Stegen kommer til at stå på mål fra næste sæson og Bravo kommer kun til at få CdR kampe. Alt tyder på det, han får både CdR og C.L kampe denne sæson, for at forberede ham på næste sæson. Som blau skriver og jeg har skrevet tidligere, der er ingen tvivl om at ter Stegen har større potentiale, men det ville ikke give nogen som helst mening at droppe Bravo nu, efter at have givet ham tjansen som fast målmand i La Liga. Han har ikke lavet så alvrolige fejl.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster